Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHoe kan iets nu te strak zijn
Comment
-
Ik ben dat tenger mannetje rechts op de Wilier
Gie nie wi veugle
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenZalig
net een occassie groepje gaan halen.
Wielen heb ik nog maar worden toch vervangen door iets beters als ik ergens een koopje vind. Ben beetje aan het kijken naar een EA90SL set (easton fan)
en dan nog stuur/stuurpen, De rest heb ik allemaal denk ik.
Comment
-
Freaky, al je fietsen in dezelfde kleur willen. Zelfs al is het een mooie kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMijn fietsen zijn ook allemaal in dezelfde kleur
Ti naturel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGrijs naturel, is dat een kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenIk ben dat tenger mannetje rechts op de Wilier
Gie nie wi veugle
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNiks mis mee. Mijn poepke verdraagt ook niks anders meer. Wel duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEens grondig gekuist en wat foto's genomen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZie ik dat goed? Draag jij een Assos-koersbroek?
Ik wil geen andere broek meer, tenzij ik eens een tenuetje aan doe voor één of ander evenement, maar anders: nope Assos to the rescue
Ik heb al last na minder dan een uur met andere broeken
Comment
Comment