Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Of even snel weg wil zijn aan de lichten als een mtb.
    Daarvoor heb je geen triple nodig hoor.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Idd, ga maar eens naar een juniorenkoers zien, daar starten we op de 52-23, sommige op de 52-21 Da gaat pas vooruit

Comment

• Daarstraks nog even bij mijn LBS geweest, als alles goed verloopt zal mijn fiets 28/06 geleverd worden.

Comment

• Knappe fiets die Scott en vooral knappe wielen.

Comment

• [quote=Mercedeske;4031884]Vandaag eindelijk kunnen afhalen (bijna 4 maand op moeten wachten!).

't is een vrij basic-fietsje maar't rijdt super, zeker als je niets gewoon bent zoals ik

Enig minpunt, ik had een dubbel tandwiel gevraag en heb een triple gekregen .
            [quote]

Knappe bike.

Wat het minpunt betreft, ik zou het omgekeerde eerder een minpunt gevonden hebben.

Comment

• Bedankt, GTX en W3N. Ik zie't echt als een ideaal beginnersfietsje, ben er zeer tevreden van.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• ik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.
                Maar ik ken er dus nie echt iets van

Momenteel denk ik aand een Ridley Triton S / C , Trek 2.1 of Trek 2.3

wil max rond de 1500 euro eraan geven aangezien het mijn eerste zou zijn

iemand tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  ik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.

iemand tips?
                  Voor dat geld kan je imo al iets heel deftig kopen!

Belangrijkste is het versnellingsstel eh. Denk dat je voor dat geld al zeker iets met volledige Shimao Ultegra kan kopen, correct me if I'm wrong...

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Voor dat geld kan je imo al iets heel deftig kopen!

Belangrijkste is het versnellingsstel eh. Denk dat je voor dat geld al zeker iets met volledige Shimao Ultegra kan kopen, correct me if I'm wrong...
                    Hier volg ik u niet in, je kan beter investeren in een goed kader (eventueel via een lichaamsmeting).
                    Een groep kan je later updaten; een kader vervang je niet in 1-2-3.

Jouw Scott is trouwens een voorbeeld van goede geometrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                      Hier volg ik u niet in, je kan beter investeren in een goed kader (eventueel via een lichaamsmeting).
                      Een groep kan je later updaten; een kader vervang je niet in 1-2-3.

Jouw Scott is trouwens een voorbeeld van goede geometrie
                      Jij zal het ongetwijfeld beter weten dan mij. Bij de aankoop van m'n fiets werd er vooral over de versnellingen gesproken, vandaar...

Waar zitten de verschillen eigenlijk qua geometrie als je de merken vergelijkt?
                      Heb me ook wel laten vertellen dat Scott goede kaders levert.

2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Scott goede kaders levert.
                        Dat is ne mens met verstand si

Comment

• wat is het jokke, nieuw speelgoed ( lotus ?)

Comment

ik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.

iemand tips?
                            Ik zou voor een Trek gaan. Of misschien toch een Cannondale.

Enfin, ik wil wel eens mee gaan kijken met u. Voor een ritje met de GTI.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              wat is het jokke, nieuw speelgoed ( lotus ?)
                              Das al lang ze, zeker 5 weken

Comment

• Tja, ik volg hier maar een paar threads, de rest vind ik per toeval

Comment

• zie ook ne eddy merckx full carbon LXM met shimano 105 10 speed compact voor een 1099 euro staan, das volgens mij een koopje want normaal is die 1699 dacht ik
                                  ik zou normaal is in de voormiddag bij een paar winkels langsgaan dees week voor meer info enzo want is toch een investeringske

Comment

• Voila sie bij deze ik heb een eddy merckx EMX-1 gekocht (matzwart)
                                    foto's volgen zodra ik hem heb.

Comment

Voila sie bij deze ik heb een eddy merckx EMX-1 gekocht (matzwart)
                                      Proficiat !

Comment

Voila sie bij deze ik heb een eddy merckx EMX-1 gekocht (matzwart)
                                        Goeie keuze mat zwart is zalig!

Comment

• danku!
                                          is trouwens AMX en niet EMX denk ik dunno
                                          Last edited by ; 25/05/2010, 23:59.

Comment

Working...
                                          X