Oorspronkelijk geplaatst door JanC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
-
[quote=Mercedeske;4031884]Vandaag eindelijk kunnen afhalen (bijna 4 maand op moeten wachten!).
't is een vrij basic-fietsje maar't rijdt super, zeker als je niets gewoon bent zoals ik
Enig minpunt, ik had een dubbel tandwiel gevraag en heb een triple gekregen .
[quote]
Knappe bike.
Wat het minpunt betreft, ik zou het omgekeerde eerder een minpunt gevonden hebben.
Comment
-
ik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.
Maar ik ken er dus nie echt iets van
Momenteel denk ik aand een Ridley Triton S / C , Trek 2.1 of Trek 2.3
wil max rond de 1500 euro eraan geven aangezien het mijn eerste zou zijn
iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.
iemand tips?
Belangrijkste is het versnellingsstel eh. Denk dat je voor dat geld al zeker iets met volledige Shimao Ultegra kan kopen, correct me if I'm wrong...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenVoor dat geld kan je imo al iets heel deftig kopen!
Belangrijkste is het versnellingsstel eh. Denk dat je voor dat geld al zeker iets met volledige Shimao Ultegra kan kopen, correct me if I'm wrong...
Een groep kan je later updaten; een kader vervang je niet in 1-2-3.
Jouw Scott is trouwens een voorbeeld van goede geometrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenHier volg ik u niet in, je kan beter investeren in een goed kader (eventueel via een lichaamsmeting).
Een groep kan je later updaten; een kader vervang je niet in 1-2-3.
Jouw Scott is trouwens een voorbeeld van goede geometrie
Waar zitten de verschillen eigenlijk qua geometrie als je de merken vergelijkt?
Heb me ook wel laten vertellen dat Scott goede kaders levert.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenScott goede kaders levert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik zit er ook aan te denken om is een koersfietske te kope, zit er al lang aan te denken.
iemand tips?
Enfin, ik wil wel eens mee gaan kijken met u. Voor een ritje met de GTI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwat is het jokke, nieuw speelgoed ( lotus ?)
Comment
-
zie ook ne eddy merckx full carbon LXM met shimano 105 10 speed compact voor een 1099 euro staan, das volgens mij een koopje want normaal is die 1699 dacht ik
ik zou normaal is in de voormiddag bij een paar winkels langsgaan dees week voor meer info enzo want is toch een investeringske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenVoila sie bij deze ik heb een eddy merckx EMX-1 gekocht (matzwart)
foto's volgen zodra ik hem heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenVoila sie bij deze ik heb een eddy merckx EMX-1 gekocht (matzwart)
foto's volgen zodra ik hem heb.
Comment
Comment