Easton EC90 SLx vork, Philippe Gilbert heeft ermee gereden. Zal wel sterk zijn zeker...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEaston EC90 SLx vork, Philippe Gilbert heeft ermee gereden. Zal wel sterk zijn zeker...
Het zou de eerste keer niet zijn dat een wielertoerist zich op die manier bedrogen voelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAhja! Want de profs rijden ermee, mijnheer!
Het zou de eerste keer niet zijn dat een wielertoerist zich op die manier bedrogen voelt.
Check het frame van TB al eens om te beginnen
Los daarvan die EC90SLX is een supergoede vork. De EC70 zijn klodden daarentegen.Last edited by Jokke_vlo; 14/06/2010, 20:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenCouldn't agree more en dan moet je weten dat er nog een pak renners met materiaal rond rijden waar de reclame van de sponsor opstaat, terwijl het een ander product.
Los daarvan die EC90SLX is een supergoede vork. De EC70 zijn klodden daarentegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenCheck het frame van TB al eens om te beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenInteressant om is nader te bekijken.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAhja! Want de profs rijden ermee, mijnheer!
Comment
-
Ik zeg nergens dat het slecht is, verre van. Wel dat we ons niet altijd mogen laten misleiden.
De Batavus race frames van vacancesoleil zijn bv ook gewoon LaPierre fietsen, omdat ze uit dezelfde stal komen (de nederlandse Accel groep).
Maar we kunnen zo verder gaan en dan zijn we nog maar over frames bezig. Nog niet over wielen, banden, zadels etc......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls een Gilbert die honderden watts meer dan mij duwt en als een beest tekeer gaat in de Ronde van Vlaanderen met een EC90 SLx vork. Dan heb ik er toch wel het volste vertrouwen in dat die vork het bij mij gaat uithouden... mijnheer...
Verder ga ik met je stelling totaal niet akkoord. De Zipp wielen van de vorige jaren braken terwijl je er naar keek. Maar als je team 300 sets krijgt, is het piece of cake die snel te veranderen. De renners rijden ondertussen wel op "volle" kracht met die wielen, goed dat die zijn jong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls een Gilbert die honderden watts meer dan mij duwt en als een beest tekeer gaat in de Ronde van Vlaanderen met een EC90 SLx vork. Dan heb ik er toch wel het volste vertrouwen in dat die vork het bij mij gaat uithouden... mijnheer...
Even een extreem voorbeeldje: die klimtijdritfiets van (ik dacht) Ullrich vroeger. Na drie keer gebruiken zou die voor de vuilbak zijn. "Maar er reed wel nen topprof mee hé!"
Je begrijpt wel waar ik naartoe wil.
Trouwens, ik heb zelf ook wel ervaring met lichte producten die in het begin perfect waren, maar die na één à twee jaar al een pak minder voldeden.
Edit:
Jokke was me al voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenZijn Specialized mallen aan Merckx verkocht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIn dit geval was het ook een EC90vork, maar wie zegt dat dat altijd zo is? Dat wil Beta juist zeggen. Laat je niet misleiden door wat je "denkt" te zien.
Verder ga ik met je stelling totaal niet akkoord. De Zipp wielen van de vorige jaren braken terwijl je er naar keek. Maar als je team 300 sets krijgt, is het piece of cake die snel te veranderen. De renners rijden ondertussen wel op "volle" kracht met die wielen, goed dat die zijn jong
Enfin, de EC90 SLx doet het nu toch al een 10.000 km's oké bij me. Inclusief vorig jaar een zware 10-daagse in de Alpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenZijn Specialized mallen aan Merckx verkocht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat vertelt alleen dat die vork het wel even goed uithoudt, maar het zegt niets over de duurzaamheid in die omstandigheden.
Even een extreem voorbeeldje: die klimtijdritfiets van (ik dacht) Ullrich vroeger. Na drie keer gebruiken zou die voor de vuilbak zijn. "Maar er reed wel nen topprof mee hé!"
Je begrijpt wel waar ik naartoe wil.
Trouwens, ik heb zelf ook wel ervaring met lichte producten die in het begin perfect waren, maar die na één à twee jaar al een pak minder voldeden.
Edit:
Jokke was me al voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen wiel dat breekt is net iets minder erg, dan een vork die breekt me dunkt. Met andere woorden, ik denk niet dat een Gilbert het gaat riskeren een vork te gebruiken die het kan begeven. Maar inderdaad, alles kan breken.
Enfin, de EC90 SLx doet het nu toch al een 10.000 km's oké bij me. Inclusief vorig jaar een zware 10-daagse in de Alpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie tijdritfietsen van Ulrich werden in duitsland gemaakt. De naam ontglipt me nu even. En niet alleen voor hem. Een hoop profs reden met dezelfde fiets maar met een andere sticker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs een Amerikaans produkt, die mannen dekken zich stevig in tegen lawsuits. Dus je kunt vermoedelijk op beide oren slapen, dat zal in normale omstandigheden nooit breken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHeb je het nu ook over die speciale klimtijdritfiets?
Comment
Comment