Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn ik wil een singlespeed om dagelijks naar het werk te fietsen, deze GF is bloedmooi maar er zijn geen dealers in België.

Deze Soho S van Trek heeft ook wel iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
      Indeed indeed, was dat lekker afzien voor mij zeg en dan moest de Catsberg er persé nog bij
      Heb je al eens routes gedaan die vertrekken vanuit onze omgeving? Anders is de Kouter route (49km) wel een aanrader. Niet erg lang maar gaat ook richting Anzegem en zitten aantal serieuze kuitenbijters tussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Damn ik wil een singlespeed om dagelijks naar het werk te fietsen, deze GF is bloedmooi maar er zijn geen dealers in België.
        Wat is daar het praktisch nut van, tenzij dat het miss wat mooier is... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Tussenstopje bij de lokale bakker bvb Geen drama als je de training 5' onderbreekt hé...
          Idd.
          Vroeger ging ik in de zomer zo goed als dagelijks fietsen. Ik wist toen ook behoorlijk wat drankautomaten staan.
          Bij een bakker binnenspringen als je honger hebt, is ook erg handig.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Net foto's ge-upload van de SE2000.

Als zeer groot Cannondale fan kan ik enkel maar dit zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Zijn wel leuke fietsjes om in de zomer mee naar het werk te bollen, toch? Als er kans is op regen, ben ik ook nog nooit met de fiets naar het werk gebold. Naar het werk rijden met de fiets, is bij mij ook vooral voor de fun.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Maar het blijft natuurlijk wel een lelijk hok zo'n eerste gen Cannondale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Echt wel knappe machine. Alleen staat die er veel te proper bij om een MTB te zijn (of je bent iemand die zijn materiaal erg goed onderhoud)
                  Zo proper staat mijn Taurine nochtans niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik helemaal niet van modder houd. De laatste keer dat ik hem gebruikte, was dat tijdens een droge toertocht. Wat stof hangt er dus wel op, en een paar spatjes opgespatte modder, maar echt niet veel.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                    Topmateriaal hoort top onderhouden te worden, foei foei!
                    Topmateriaal nog wel ...
                    Dat valt allemaal goed mee hoor. Superframe, supervork, maar voor de rest is die fiets standaard vrij modaal afgemonteerd. Niveau Deore LX op de achterderrie na. De naven zijn zelfs gewone Deore's, wat toch wat min is op zo'n fiets. Cannondale gaat er blijkbaar van uit dat als je een dergelijke fiets koopt, je na een paar jaar de wielen toch vervangt door betere exemplaren.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                      Als zeer groot Cannondale fan kan ik enkel maar dit zeggen

Idem hier.

Enfin, mss ruil ik hem wel eens tegen ander deftig retromateriaal hoor. Tegen een Yeti ARC uit die periode, zeg ik ook geen nee. Moet dan natuurlijk wel in goeie staat verkeren, zoals deze fiets.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Maar het blijft natuurlijk wel een lelijk hok zo'n eerste gen Cannondale
                        Dat roze hoefde niet, maar het staat hem wel. IRL tonen de kleuren wel wat voller.
                        Los van de kleur vind ik die oude Cannondales trouwens zalig ogen.
                        Ik vraag me trouwens af hoe het met mijn oude M2000 van 1993 zou zijn. Een kozijn van me die ik nooit meer zie heeft die. Mijn pa was eigenlijk zo onnozel die fiets van mij over te kopen, er nooit met te rijden, en die dan gewoon weg te schenken aan die kozijn.
                        Hem terug vragen ligt nu wat moeilijk. Ten eerste zie ik die kerel zo goed als nooit en ten tweede zit hij in een echtscheiding verwikkeld.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Dat vergt bijna geen onderhoud, versnellingen heb ik toch niet nodig voor mijn dagelijkse rit naar het werk.

Liefst nog met een staal frame dan zijn ze onverwoestbaar, in de winter is het minder handig maar daar bestaan oplossingen voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Heb je al eens routes gedaan die vertrekken vanuit onze omgeving? Anders is de Kouter route (49km) wel een aanrader. Niet erg lang maar gaat ook richting Anzegem en zitten aantal serieuze kuitenbijters tussen...
                            Heb al de Kouterroute gedaan, maar deze liep vast door wegenwerken . Ik doe 't liefst de Gapersroute eigenlijk en sinds kort is ie terug up to date. Er is maar 1 ontbrekend pijltje: de laatste keer als je bovenkomt in Gijzelbrechtegem, moet je rechtsaf richting Anzegem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Idem hier.

Enfin, mss ruil ik hem wel eens tegen ander deftig retromateriaal hoor. Tegen een Yeti ARC uit die periode, zeg ik ook geen nee. Moet dan natuurlijk wel in goeie staat verkeren, zoals deze fiets.

Ik wil een bod doen op dit

Comment

• Of zo eentje wil ik mij ook nog ooit aanschaffen

Comment

Of zo eentje wil ik mij ook nog ooit aanschaffen

Da's ne retro die ook wel zou zien zitten. Dat Cannondale kleurenfestijn daarentegen, is ook ni mijn ding.

Comment

Dat is bangelijk!

Al die blauw geanodiseerde onderdeeltjes....

Comment

Deze is tien keer cooler dan die Manta. Uiteindelijk is die laatste wel een koopje, maar hij spreekt mij niet aan. Is ook geen échte Klein meer, vind ik. Zo'n Attitude daarentegen ...
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb trouwens zelf ook nog een aantal Ringlé-parts en consoorten gehad. De Cam Twist Titanium-QR's heb ik nog altijd.
                                        Ik geloof dat een maat van mij ook nog een stel van die QB E-cranks liggen heeft.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is Klein Storck geworden of zo, de benamingen en frames lijken er sterk op.

Comment

Working...
                                          X