Euhm... vet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDie groene AMX-2 bij Verschueren in Sint-Niklaas nu zomerkoopje van 1549 euro nu voor 1245 euro, bende oplichters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden
Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame
Hopelijk trekken die naven op iets. Nu, mocht dat niet zo zijn, dan kan je na een jaar of twee een deftige wielset kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWas toch met dezelfde afmontage?
Yep, Tiagra triple
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMooie deal.
Hopelijk trekken die naven op iets. Nu, mocht dat niet zo zijn, dan kan je na een jaar of twee een deftige wielset kopen.
Wielen zijn niet echt schitterend heb ik al gelezen in reviews, maar zoals je zegt, worden zowiezo vervangen door een beter setje, liever later iets meer uitgeven aan een deftig setje velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWielen zijn niet echt schitterend heb ik al gelezen in reviews, maar zoals je zegt, worden zowiezo vervangen door een beter setje, liever later iets meer uitgeven aan een deftig setje velgen.
Comment
-
Voor wie graag eens speelt met een fietsconfigurator van singlespeeds: op "build" klikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenSuper! Er zijn hier nog mensen met een gelijkaardige fiets, inderdaad geweldig veelzijdige en goeie fietsen voor betrekkelijk weinig geld. Geniet ervan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk weet niet van waar je juist bent, maar bij RMB in Boom hebben ze zo'n groene staan sinds deze week. En ook bij Verschueren in Sint-Niklaas dus, maar wel niet aan de juiste prijs. Daarnet al 2u gaan rijden. Kortom: Ik ben er echt super tevreden van!
En samen met de oude fiets waar ik voordien mee reed (is nog van m'n oom geweest in zijn triatlon jeugdjaren, inclusief versnellingen 'aan de stange')
Comment
-
Thx Jan.
Geloof het of niet, maar dat is maat 56. Ik denk dat die van merckx groot meten, want heb op verschillende andere gezeten en ik kwam iedere keer op 59 uit...
Morgen staat er opnieuw rit van 100 km in marke op het programma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHoe bevalt die draadloze kilometriek? Ik heb dezelfde en dat spel durft wel eens tiltslaan tijdens lange ritten.
Wat heb je dan precies voor tijdens lange ritten? Gewoon uitvallen of foute snelheid aangeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk zal het je morgen weten te vertellen, heb hem pas sedert de late namiddag dus veel km's heb ik er nog niet mee gemalen
Wat heb je dan precies voor tijdens lange ritten? Gewoon uitvallen of foute snelheid aangeven?
Kwa snelheid aangeven is dat nauwkeurig en niet merkbaar trager of sneller dan een kabeltje.
Comment
-
Congratz! Veel plezier ermee.
Ik vind hem er niet echt groter uitzien dan een maat 56 van een ander merk hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten"Error"
Kwa snelheid aangeven is dat nauwkeurig en niet merkbaar trager of sneller dan een kabeltje.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenCongratz! Veel plezier ermee.
Ik vind hem er niet echt groter uitzien dan een maat 56 van een ander merk hoor.
Last edited by B3noît; 21/05/2011, 22:19.
Comment
-
Iemand die graag opvalt met de fiets? Sla uw slag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIemand die graag opvalt met de fiets? Sla uw slag
http://nl.kapaza.be/antwerpen/koersfiets-56551141.htm
"Enkele jaren oud" zal ook wel een understatement zijn. Lijkt mij toch makkelijk tien jaar of ouder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden
Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame
Het is uiteindelijk toch nog iets anders geworden. Het is een Prorace Zeus geworden, kon die heel goedkoop krijgen en dus was het rap beslist. Het is wel geen nieuwe fiets, maar rijdt wel zo en dat is het allerbelangrijkste. Er zit een 30 speed volledige Ultegra groep op, er is ook nog een setje nieuwe Oxena carbonvelgen bij, maar zitten geen tubes op, dus zitten niet op de fiets momenteel, de gewone velgen zitten er nu onder. Het gaat om dit soort velgen in ieder geval. Zal seffes wat foto's trekken van de fiets.
Comment
Comment