Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Euhm... vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Die groene AMX-2 bij Verschueren in Sint-Niklaas nu zomerkoopje van 1549 euro nu voor 1245 euro, bende oplichters
      Was toch met dezelfde afmontage?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Hier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden

Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame

Mooie deal.
        Hopelijk trekken die naven op iets. Nu, mocht dat niet zo zijn, dan kan je na een jaar of twee een deftige wielset kopen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Was toch met dezelfde afmontage?

Yep, Tiagra triple

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Mooie deal.
            Hopelijk trekken die naven op iets. Nu, mocht dat niet zo zijn, dan kan je na een jaar of twee een deftige wielset kopen.

Wielen zijn niet echt schitterend heb ik al gelezen in reviews, maar zoals je zegt, worden zowiezo vervangen door een beter setje, liever later iets meer uitgeven aan een deftig setje velgen.

Comment

Wielen zijn niet echt schitterend heb ik al gelezen in reviews, maar zoals je zegt, worden zowiezo vervangen door een beter setje, liever later iets meer uitgeven aan een deftig setje velgen.
              Idd. Wielen zijn makkelijk te vervangen. En tussendoor een nieuwe set kopen, gesteld dat je lang met je fiets bolt, kan nooit kwaad.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voor wie graag eens speelt met een fietsconfigurator van singlespeeds: op "build" klikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Super! Er zijn hier nog mensen met een gelijkaardige fiets, inderdaad geweldig veelzijdige en goeie fietsen voor betrekkelijk weinig geld. Geniet ervan !
                  Dank je, ga er morgen mijn eerste deftige toer mee doen sé

Comment

Ik weet niet van waar je juist bent, maar bij RMB in Boom hebben ze zo'n groene staan sinds deze week. En ook bij Verschueren in Sint-Niklaas dus, maar wel niet aan de juiste prijs
                    Gisteren heb ikzelf eens gebeld om te zien of ze al binnen waren. Ze waren net binnen. Vandaag afspraak gemaakt, uitgemeten en heb hem al kunnen meenemen . Daarnet al 2u gaan rijden. Kortom: Ik ben er echt super tevreden van!

En samen met de oude fiets waar ik voordien mee reed (is nog van m'n oom geweest in zijn triatlon jeugdjaren, inclusief versnellingen 'aan de stange' )

2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Knap ding! Welke maat is dat, 60?
                      In de zomer koop ik me ook een koersfiets bij denk ik, ik rij soms mee met een kameraad met een koersfiets maar dan is het stoempen geblazen (en hij moet zich waarschijnlijk wat inhouden).

Comment

• Thx Jan .
                        Geloof het of niet, maar dat is maat 56. Ik denk dat die van merckx groot meten, want heb op verschillende andere gezeten en ik kwam iedere keer op 59 uit...

Morgen staat er opnieuw rit van 100 km in marke op het programma
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3

Comment

• Hoe bevalt die draadloze kilometriek? Ik heb dezelfde en dat spel durft wel eens tiltslaan tijdens lange ritten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Hoe bevalt die draadloze kilometriek? Ik heb dezelfde en dat spel durft wel eens tiltslaan tijdens lange ritten.
                            Ik zal het je morgen weten te vertellen, heb hem pas sedert de late namiddag dus veel km's heb ik er nog niet mee gemalen
                            Wat heb je dan precies voor tijdens lange ritten? Gewoon uitvallen of foute snelheid aangeven?
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Ik zal het je morgen weten te vertellen, heb hem pas sedert de late namiddag dus veel km's heb ik er nog niet mee gemalen
                              Wat heb je dan precies voor tijdens lange ritten? Gewoon uitvallen of foute snelheid aangeven?
                              "Error"

Kwa snelheid aangeven is dat nauwkeurig en niet merkbaar trager of sneller dan een kabeltje.

Comment

• Congratz! Veel plezier ermee.

Ik vind hem er niet echt groter uitzien dan een maat 56 van een ander merk hoor.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  "Error"

Kwa snelheid aangeven is dat nauwkeurig en niet merkbaar trager of sneller dan een kabeltje.
                                  Net terug van een rit van 115 km en niets van fouten gemerkt. Anders moet je hem maar eens binnendoen bij je fietsenmaker?

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Congratz! Veel plezier ermee.

Ik vind hem er niet echt groter uitzien dan een maat 56 van een ander merk hoor.
                                  Bedankt Beta! Al heel wat positieve commentaren gehad

Last edited by B3noît; 21/05/2011, 22:19.
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

• Iemand die graag opvalt met de fiets? Sla uw slag

Comment

Iemand die graag opvalt met de fiets? Sla uw slag

http://nl.kapaza.be/antwerpen/koersfiets-56551141.htm
                                      Lelijk ding.
                                      "Enkele jaren oud" zal ook wel een understatement zijn. Lijkt mij toch makkelijk tien jaar of ouder.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Supervet Benoit!

Mocht je ooit eens rond Brugge passeren met de fiets, laat maar iets weten! Altijd paraat!

Comment

Hier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden

Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame

Het is uiteindelijk toch nog iets anders geworden. Het is een Prorace Zeus geworden, kon die heel goedkoop krijgen en dus was het rap beslist. Het is wel geen nieuwe fiets, maar rijdt wel zo en dat is het allerbelangrijkste. Er zit een 30 speed volledige Ultegra groep op, er is ook nog een setje nieuwe Oxena carbonvelgen bij, maar zitten geen tubes op, dus zitten niet op de fiets momenteel, de gewone velgen zitten er nu onder. Het gaat om dit soort velgen in ieder geval. Zal seffes wat foto's trekken van de fiets.

Comment

Working...
                                          X