Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Eerst truitjes passen bij de LBS en dan op internet bestellen

Had ik in het begin ook maar nu bestel ik enkel truitjes gemaakt door Craft, die zijn altijd XL bij mij.
    Idd m'n Xl Leopard Trek truitje va Craft zit perfect. Deze is eerder een grote M of kleine L
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• yey, morgen nieuwe wieltjes onder mijne koerfiets, ik hoop dat deze goed zijn

Comment

• Ah gelukkig. In een normale t-shirt heb ik maat M of L. mijn truitje van Leopard Trek is maat XL, ook mijn trui van QS is XL. Dit zit bij mij als gegoten niet te groot en ook niet te klein.

Comment

• Die truitjes van Leopard zullen geijkt zijn op de bodies van de schlecks hé... En die broertjes zijn een vinger dik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Die truitjes van Leopard zullen geijkt zijn op de bodies van de schlecks hé... En die broertjes zijn een vinger dik.
            Da's het "Aero" model, kost iets van 90€ dacht ik. De "gewone" zijn van Craft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
              Toch even vermelden dat ik vandaag om een Flow ben geweest.
              Eerste indruk: Echt wat ik zoek! De andere as erop gemonteerd en direct aan het koersen geweest. De borstband van een oude polar aan gedaan en die registreert perfect. Verder ook wat zitten prutsen met wat je er allemaal mee kunt: het instellen van de rem en verkrijgen van snelheid/pols op het scherm samen met duur/km van de trip lukt momenteel perfect.

Wat betreft cadans en wattage wordt het nog wat wennen. Weet ook niet echt goed welke waarden je ongeveer moet halen momenteel.

In ieder geval: na lang uitzoeken wat ik wou ben ik tevreden van de aankoop.
              M'n 2 laatste aankopen; de flow zoals hierboven vermeldt en een nieuw tenue'ke
              (wel heel slechte foto, maar 't idee erachter telt )

We kunnen weer weg voor een eindje
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik heb toch niet aan de zucht naar licht , degelijk en mooi kunnen weerstaan .

Comment

M'n 2 laatste aankopen; de flow zoals hierboven vermeldt en een nieuw tenue'ke
                  (wel heel slechte foto, maar 't idee erachter telt )

We kunnen weer weg voor een eindje
                  Fervente drummer ook? Wat heb je staan van drum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                    Fervente drummer ook? Wat heb je staan van drum?
                    Hehe dat heb je goed gezien . Niet zo veel speciaals hoor: een Pearl Forum, aangezien ik het eigenlijk naast m'n opleiding met saxofoon had genomen en ik dus nog niet wist of het volledig m'n ding ging zijn . Daarna wel de cymbalen geupgrade tot Sabian AA's aangezien die die erbij geleverd waren toch echt wel op niets trokken...
                    Maar dus slechts 5 jaar gedrumd dus zo fervent zou ik het niet noemen . 'k haal sneller m'n sax nog eens boven om eerlijk te zijn.

Jij ook muziekopleiding gedaan?
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3

Comment

Hehe dat heb je goed gezien . Niet zo veel speciaals hoor: een Pearl Forum, aangezien ik het eigenlijk naast m'n opleiding met saxofoon had genomen en ik dus nog niet wist of het volledig m'n ding ging zijn . Daarna wel de cymbalen geupgrade tot Sabian AA's aangezien die die erbij geleverd waren toch echt wel op niets trokken...
                      Maar dus slechts 5 jaar gedrumd dus zo fervent zou ik het niet noemen . 'k haal sneller m'n sax nog eens boven om eerlijk te zijn.

Jij ook muziekopleiding gedaan?
                      Ho neen, verre van. Maar muziek is wel m'n ding in die zin die ik van alles kan genieten, van een solo sax tot een symphonisch concert ten van de huidige pop tot zware techno.
                      Rythmiek is goed te noemen en heb 2 jaar geleden ook een drum gekocht in okkazie. Door plaatsgebrek en een appartement heb ik nooit echt de kans gehad om 't beginnen leren.
                      En op je eentje zoiets leren is ook quasi niet doenbaar. Ooit hoop ik daar iets van te bakken want dat is zo vet als dat deftig lukt!
                      Ik zou graag alles willen kunnen spelen: drum, piano, gitaar, ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                        Ho neen, verre van. Maar muziek is wel m'n ding in die zin die ik van alles kan genieten, van een solo sax tot een symphonisch concert ten van de huidige pop tot zware techno.
                        Rythmiek is goed te noemen en heb 2 jaar geleden ook een drum gekocht in okkazie. Door plaatsgebrek en een appartement heb ik nooit echt de kans gehad om 't beginnen leren.
                        En op je eentje zoiets leren is ook quasi niet doenbaar. Ooit hoop ik daar iets van te bakken want dat is zo vet als dat deftig lukt!
                        Ik zou graag alles willen kunnen spelen: drum, piano, gitaar, ....
                        Vooral heel herkenbaar Ik heb zo een aantal jaar terug nog een gitaar gekocht met de intentie om er ook aan te beginnen, maar nadat de hoogst frequente snaar kapot is gegaan, niet direct de snaren vervangen en nu staat die hier.
                        Zo heeft m'n zus een alt sax, ikzelf een tenor sax (dus kan nog eens regelmatig wisselen als ik zin heb ), een drum, gitaar en nog een synthesizer van m'n moeder. 'k zou heel graag gewoon de akkoorden van gitaar kunnen (plus de snelle wissels) zodat je een basis hebt. En piano kan me ook heel erg bekoren dus daar hoop ik later ook wel nog een basis voor te verkrijgen.

De vraag is alleen, wanneer
                        Last edited by B3noît; 07/08/2011, 12:20.
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ik heb toch niet aan de zucht naar licht , degelijk en mooi kunnen weerstaan .

Veel ken ik niet van koersvelo's maar dit zien er wel vette wieltjes uit , voleldige carbon velgen zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                            Veel ken ik niet van koersvelo's maar dit zien er wel vette wieltjes uit , voleldige carbon velgen zeker ?
                            Yep, en ceramische wiellagers

Comment

• Hoe remt zoiets in de regen?
                              Want ik merkte gisteren dat mijn velgen enorm slecht remmen in de regen (eigenlijk de eerste keer dat ik echt in de gietende regen heb gefietst met mijne koersfiets), en het zijn geen carbon exemplaren. Eén keer zelfs bijna aan haarspeld gemist... Carbon moet dan toch nog slechter remmen, nee?

Comment

• Idd al kan dat ook van de wielen afhangen. Met mijn DT Swisses rem ik ook trager dan met mijn Fulcrum R7's. Best regelmatig es "droogremmen", dwz efjes uwen rem aanraken zodat de velgrand wat wordt droog gemaakt.

Comment

• Nog geen idee, ik heb er nog niet mee gereden. Er moeten speciale zachtere remblokjes op want met gewone remmen die niet zo goed.
                                  In principe rij ik niet in de regen

Comment

• Beter remmen gaat ook door de velgrand(als je die hebt) te ontvetten of sowieso proper te houden. Carbon velgranden zijn voor mij uit den boze. Die remmen sowieso minder goed dan de alu's en ik vind de remmen van een baanfiets sowieso al ondermaats als je ze vergelijkt met de schijfremmen van een mtb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Beter remmen gaat ook door de velgrand(als je die hebt) te ontvetten of sowieso proper te houden. Carbon velgranden zijn voor mij uit den boze. Die remmen sowieso minder goed dan de alu's en ik vind de remmen van een baanfiets sowieso al ondermaats als je ze vergelijkt met de schijfremmen van een mtb..
                                      Ik zou het ook niet vertrouwen, carbon velgranden. Gewicht primeert niet, vind ik.
                                      Dat koersfietsen minder goed remmen dan MTB's, is eigenlijk niet meer dan normaal. De remkracht van schijfremmen, kan je toch nooit helemaal kwijt op een koersfiets. Als je op snelheid al eens een noodstop hebt moeten doen met een racefiets, dan weet je dat wel.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb nooit het gevoel dat de remmen van mijn koersfiets ondermaats zijn, dat remt harder dan ik aankan. (lees: uit het zadel schieten en op je voorwiel ballanceren)
                                        Moet wel zeggen dat mijn blokjes als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                          Beter remmen gaat ook door de velgrand(als je die hebt) te ontvetten of sowieso proper te houden. Carbon velgranden zijn voor mij uit den boze. Die remmen sowieso minder goed dan de alu's en ik vind de remmen van een baanfiets sowieso al ondermaats als je ze vergelijkt met de schijfremmen van een mtb..
                                          Ontvetten of proper houden gaat nogal moeilijk tijdens het rijden hé.

Comment

Working...
                                          X