Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik hierboven zeg dat de gemiddeldes met 4km/u zakken, enkel door dit type fiets te gebruiken ipv een koersfiets, dan is dat denk ik wel duidelijk genoeg dacht ik .

Niet dat gemiddeldes belangrijk zijn natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      [/url]
      Coooool!!

Comment

• Eergisteren in Antwerpen deze EVO in de showroom van een Cannondale dealer zien staan. Die van mij gaat net dezelfde zijn, wel een paar maten kleiner. Was de eerste keer dat ik een EVO 'live' zag (buiten die van Liquigas in de TDF afgelopen zomer). De wit/zwarte combo valt 'in het echt' beter mee dan ik had verwacht. Nu nog een paar maanden geduld...

Comment

• altijd leuk als je in blijde verwachting bent... en dan beginnen pimpen met kleuraccentjes ??

Comment

Als ik hierboven zeg dat de gemiddeldes met 4km/u zakken, enkel door dit type fiets te gebruiken ipv een koersfiets, dan is dat denk ik wel duidelijk genoeg dacht ik .

Niet dat gemiddeldes belangrijk zijn natuurlijk
            Euh, 4-5 km/h trager rijden, enkel en alleen door van een koersfiets naar een MTB op slicks over te schakelen, is toch nogal overdreven. Het is zelfs genoeg als je van een koersfiets naar een MTB op 2.1" semislicks zou overschakelen.
            Het leek mij vrij duidelijk dat ik ook doelde op het feit dat je bij kouder weer mogelijks sowieso trager rijdt omdat je enkel nog op uithouding traint in de winter. Je zou de enige niet zijn.
            Wat zijn we weer vriendelijk trouwens.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Sorry ik wou niet bruut overkomen.
              Maar met een koersfiets op de weg rijden is stukken efficienter dan met een mtb , welke banden je ook hebt.

Comment

• "een paar maanden wachten", ze mogen mij afvoeren denk ik...Heb totaaaal geen geduld en maanden vind ik er eig. ook wel los over....

Sommige Canyon 29'ers is hetzelfde, levering in Maart, hallo...

Comment

• Dat gaat echt een knap fietske worden, die EVO, als er hoge velgen onder staan

Ondertussen is mijn pistefietske ook gearriveerd Wat later want die met alu-vorken waren op en omdat het nog langer kon duren is het ene met carbon-vork geworden.

Comment

altijd leuk als je in blijde verwachting bent... en dan beginnen pimpen met kleuraccentjes ??
                    Waarschijnlijk komen de snelspannertjes, zadelpenklem, kettingbladboutjes, derailleurwieltjes en eventueel nog een spacer onder de stuurpen in 't rood (KCNC).
                    En dan misschien nog Hüdz rode remgreeprubbers, maar daar twijfel 'k nog over.

Comment

Sorry ik wou niet bruut overkomen.
                      Dat doe je ook niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        "een paar maanden wachten", ze mogen mij afvoeren denk ik...Heb totaaaal geen geduld en maanden vind ik er eig. ook wel los over....

Sommige Canyon 29'ers is hetzelfde, levering in Maart, hallo...
                        Ik kon 'm sneller hebben maar dan kon ik niet genieten van een speciale extra korting. De winter komt er toch aan, in de pekel ga ik nu niet onmiddellijk met m'n (nieuwe) koersfiets rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Dat gaat echt een knap fietske worden, die EVO, als er hoge velgen onder staan
                          Waarschijnlijk komen de Cosmic Carbons van onder de Colnago eronder. En de Fulcrum Zero's blijven de klimwieltjes.

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ondertussen is mijn pistefietske ook gearriveerd Wat later want die met alu-vorken waren op en omdat het nog langer kon duren is het ene met carbon-vork geworden.

Ziet er echt wel strak uit!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Waarschijnlijk komen de Cosmic Carbons van onder de Colnago eronder. En de Fulcrum Zero's blijven de klimwieltjes.

Ziet er echt wel strak uit!!
                            Thanks

Iemand trouwens een idee welke pomp het beste is voor genoeg druk in de banden te krijgen? 9 bar ongeveer. Mijn huidige voetpomp is kapot (de 2'de al) en voorlopig gebruikte ik een handpomp maar die gaat maar tot 7,5 bar.

Comment

Thanks

Iemand trouwens een idee welke pomp het beste is voor genoeg druk in de banden te krijgen? 9 bar ongeveer. Mijn huidige voetpomp is kapot (de 2'de al) en voorlopig gebruikte ik een handpomp maar die gaat maar tot 7,5 bar.
                              SKS. Gaat nooit stuk, heb de mijne al een jaar of 15, nog niks aan gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                SKS. Gaat nooit stuk, heb de mijne al een jaar of 15, nog niks aan gehad.

http://www.sks-germany.com/
                                Merci

Comment

• Ik gebruik ook al jaren SKS. De buurman van mijn pa heeft zelfs een SKS die al een paar decennia oud is, en dat ding blijft werken. Wel af en toe een nieuw rubbertje monteren natuurlijk. Zou er zelf trouwens ook nog eens een nieuw in moeten steken.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Merci
                                    Dit model heb ik. Blijkt buiten een moderner uitgevoerd aansluitventiel na al die jaren nog net dezelfde te zijn.

Comment

• Ik heb zo eentje, met veel voorsprong de beste pomp die ik ooit had : http://www.lezyne.com/floor-pumps-category

Geen gedoe met die klemmen en geen rubbers die na verloop van tijd kapot gaan of eruit vallen, de aansluiting schroef je op je ventiel. Beetje duurder, maar echt oerdegelijk

Comment

• Moet mijn MTB ook nog eens van stal halen. Late ritjes in het duister. Heb er vooraan 2 LED lampen opgezet, en dat is toch wat overkill blijkbaar. Verkeersborden lichten op vanop een dikke 50 meter afstand, en als ik ze op flikkeren zet, is het net of er een prioritair voertuig door de straat rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Ik heb zo eentje, met veel voorsprong de beste pomp die ik ooit had : http://www.lezyne.com/floor-pumps-category

Geen gedoe met die klemmen en geen rubbers die na verloop van tijd kapot gaan of eruit vallen, de aansluiting schroef je op je ventiel. Beetje duurder, maar echt oerdegelijk
                                          Dat is soms inderdaad wat prutsen met die klemmen. Zeker als die rubbertjes op hun einde lopen, vliegt die ineens van dat ventiel af enzomeer.

Die lezyne pompjes zien er alvast wel heel vet uit. Strak design en mooie kleurtjes.

Comment

Working...
                                          X