Over enkele weken es een pompke halen, de eerste weken kom ik toch niet op de piste.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk BerichtenMijn fietsje voor 2012 is ook eindelijk klaar,
Enfin, knappe fiets! Ook al ben ik niet echt een superfan van die kronkelende buizen van de Pinarello's, net iets te futuristisch getekend naar mijn mening. Maar dat is smaak natuurlijk.
Dat zijn die nieuwe Cosmics met exalith remrand zeker? Ze zien er alvast beter uit dan de gewone cosmics, lijken zo wel full carbons te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenMoet mijn MTB ook nog eens van stal halen. Late ritjes in het duister. Heb er vooraan 2 LED lampen opgezet, en dat is toch wat overkill blijkbaar. Verkeersborden lichten op vanop een dikke 50 meter afstand, en als ik ze op flikkeren zet, is het net of er een prioritair voertuig door de straat rijdt.
welke led lampen heb je? Ik ben net terug van een winkel waar ze mij een battery pack gaan maken voor mijn nieuwe lampen. Afgelopen week even getest, als ik met mijn vorige lampen vergat ze een beetje te dimmen dan begonnen de auto's met hun phare te schijnen omdat het hinderde. Vorige weer is er eentje beginnen toeteren en heeft zich aan de kant gezet. Ik moet er dus echt aan denken om die lampen te dimmen op de openbare weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk heb zo eentje, met veel voorsprong de beste pomp die ik ooit had : http://www.lezyne.com/floor-pumps-category
Geen gedoe met die klemmen en geen rubbers die na verloop van tijd kapot gaan of eruit vallen, de aansluiting schroef je op je ventiel. Beetje duurder, maar echt oerdegelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEindelijk?? Het seizoen 2011 is net voorbij!
Enfin, knappe fiets! Ook al ben ik niet echt een superfan van die kronkelende buizen van de Pinarello's, net iets te futuristisch getekend naar mijn mening. Maar dat is smaak natuurlijk.
Dat zijn die nieuwe Cosmics met exalith remrand zeker? Ze zien er alvast beter uit dan de gewone cosmics, lijken zo wel full carbons te zijn.
Het zijn idd de nieuwe Cosmics maar die zitten er maar voorlopig in
Voor mij is het eindelijk aangezien mijn trainigsmakker al 4 maand op zijn C'dale SS Evo 2012 rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk BerichtenVoor Pina ben je of niet, maar voor mij is het de beste fiets.
Het zijn idd de nieuwe Cosmics maar die zitten er maar voorlopig in
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk BerichtenVoor mij is het eindelijk aangezien mijn trainigsmakker al 4 maand op zijn C'dale SS Evo 2012 rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk BerichtenMijn fietsje voor 2012 is ook eindelijk klaar,
In elk geval, 't is een schoontje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat komt er dan in?
En is 'm er content van? Februari/maart 2012 gaat de mijne ook geleverd zijn.
1: Marchisio T800 C50
2: Hij is zeer tevreden van zijn Evo
Comment
-
Comment
-
Omdat nagenoeg alle merken het opvallende stickergedoe van Mavic massaal aan het imiteren zijn (Fulcrum, Dt Swiss, FFWD,...), en ik die decals ook wat beu gezien was leek de tijd rijp om de SLR wieltjes eens een andere (originelere) look te geven.
Decals zijn nu verwijderd. Alleen het 'Mavic' en 'SSC' logo heb ik laten staan (Mavic wielen met SSC logo zijn wielen gebruikt door pro's). Wel een heel gedoe, de decals zijn duidelijk gemaakt om er niet af te krijgen. Eerst met een snijmes een 'beginflapje' maken en dan voorzichtig er aftrekken. Probleem was dat alleen de bovenste laag eraf kwam, de kleeflaag op zich bleef gewoon zitten. Met flink wat ontvetter kwam die er uiteindelijk wel af. Ook bestaan de decals uit één geheel, dus de logo's moesten eigenlijk uit de decal gesneden worden. Dat SSC logo was gewoon recht af snijden, het Mavic logo is ovaal, dat was net iets moeilijker.
Enfin, het ziet er nu best wel strak uit naar mijn mening!
Vroeger (foto dateert van enkele jaren terug)...
Nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenStrak. Hoe vind je die Race Kings? Zijn die wat te vergelijken met de Pythons van Hutchinson? Goed zolang het niet té vettig wordt . Ideaal voor snelle en droge parkoers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie eerste waren Hutchinson Piranha's, ook goede banden maar wel vrij snel opgesleten. Die Race Kings zijn de beste banden ik ooit gehad heb. Voor echte slijktoestanden zijn ze uiteraard niet goed, maar dat probeer ik toch zoveel mogelijk te vermijden. En als ik eens in echt slijk kom dan is het behelpen hé. Het loopvlak is mooi rond en dat geeft veel vertrouwen in de bochten, je kan er echt hard mee gaan. Slijtvastheid is ook super, ik denk dat deze er toch al een 7.000 km opzitten, en ze gaan nog een tijdje meegaan. Wel al eens gewisseld (voorband naar achteren en andersom). Tractie en wegligging in het kempenzand is subliem, zowel nat als droog. De volgende gaan ongetwijfeld dezelfde zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb maar van 1 ding spijt, dat ik m'n XTR derailleur op m'n eerste bike niet gehouden heb.
Was een eerste serie. En blinken dat die deed (en goed werken )
Comment
Comment