Super six Evo van ne maat,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk BerichtenSuper six Evo van ne maat,
Komt me trouwens bekend voor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNieuwe aanwinst incl vermogensmeter in het crankstel (Power2max)
Deze wielstickertjes (in 't wit) zouden ook wel heel mooi passen bij het frame. http://www.graphicshack.co.uk/produc..._Decals_cdrcwd
Comment
-
-
Congratz, Kami. :-) Benieuwd naar een review.
Sent from my HTC Radar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenCongratz, Kami. :-) Benieuwd naar een review.
Sent from my HTC Radar.
Zondag staat er 120km op het programma.
Geometrie is identiek.
De Fulcrums maken de montage van de Vittoria Open Corsa veel makkelijker, dus deze blijven voorlopig staan. Ik kreeg ze makkelijker op de Fulcrums dan van de DT's af. De remrand is wat hoger bij de DT's, daar wil je onderweg niet aan beginnen bij pech.
Een review zal zeer relatief zijn, ik kan alleen vergelijken met de Speeder en de Six13. Dit moet een stuk stijver zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn blijkbaar ook een compact crank, met een 26 achteraan. Daar kan je nagenoeg overal mee uit de voeten! Super keuze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk dacht zelfs een 28 achteraan..Er komt in april al wat klimwerk aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenwelke maat is dat ?
wel prachtig frame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenwelke maat is dat ?
wel prachtig frame
Zadeltop tot midden bracket is 87cm... Als je er al 61 van het frame hebt, valt de rest nog wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHeel mooi frame idd. Wel op het randje van té groot, maar daar kan je niks aan doen natuurlijk.
Geen klein ventje gij
Tuurlijk is dat te groot, maar bij het basket heb ik mijn knieën kapot gespeeld
In bergop ben ik zeker niet de snelste, ook niet de traagste. Maar op het vlakke, wind op kop, vechten ze bijna om in het wiel te komen hangen
Een maatje 56 tot 58 vind ik mooie frames, dit is idd té groot. Met een CAAD10 valt dat nog veel meer op. Hier is de balhoofdbuis redelijk dik, wat het geheel 'kleiner' doet uitzien.
Ik vind het ook een erg mooi frame.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten63cm. Heb dat nodig om de zadelpenlengte te drukken.
Zadeltop tot midden bracket is 87cm... Als je er al 61 van het frame hebt, valt de rest nog wel mee.
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIn bergop ben ik zeker niet de snelste, ook niet de traagste. Maar op het vlakke, wind op kop, vechten ze bijna om in het wiel te komen hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie 63 heb je ook nodig omwille van de lengte van de balhoofdbuis. Een 60 heeft een balhoofdbuis die 3 cm korter is dan die van de 63. Je zit nu al met een cm of 3 aan spacers onder je stuurpen. Met een 60 zou dat 6 cm aan spacers zijn. En da's net teveel van het goede.
De vorkbuis daverde in het balhoofd, en ik kreeg het geheel niet goed vastgezet.
Spacers er gisterenavond uit gegooid en staat al beter vast.
Natuurlijk staan ze er nu bovenop, maar ik heb met de stuurpen het geheel beter vast kunnen zetten.
Ik doe hem nog eens terug om dit goed vast te zetten, mogelijks met 1 dunne spacer eronder. De rest moeten ze dan maar afzagen.
Comment
Comment