Yay, fietsje is gearriveerd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenYay, fietsje is gearriveerd
Comment
-
't Is een Bulls Sturmvogel.
Ik beken dat ik hem 80% op looks heb gekocht. Dit moet m'n woon-werk fiets worden als ik niet met de koersfiets ga. Ook de fiets voor de zomerse ritje met vrouw en kids.
Ik ben gewoon verliefd geworden op die urban-cruiser-retro-... look.
En die dikke ballonbanden rijden echt goed. Comfortabel en toch nog behoorlijk snel. Heb nog maar een kort ritje gedaan.
Als 't weer het wat toelaat test ik hem ten gronde. Morgen regen en 6-7 beaufort aan de kust.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Mijn fietsen:
- een trekfiets van Stellizzio. Grootste afstand op een dag mee gereden = 133 kms
- een koersfiets van Aron met 'compact'-groep vooraan, shimano 105 en carbon voorvork. Grootste afstand op een dag mee gereden = 150 kms
Bij mooi weer en interesse van hieruit wil ik wel eens wat foto's trekken en dan hier posten.
Ik ga een topic voor advies over een vouwfiets (plooifiets) aanmaken. Nuttige reacties zijn zeker welkom! Alvast bedankt.
Comment
-
Nieuwe wielen op mijn Basso Laguna 2012
BassoLaguna09032013004_zps5ca7b930.jpg
BassoLaguna09032013014_zps3976f8f1.jpg
BassoLaguna09032013010_zpsccc28d9d.jpgBijgevoegde Bestanden2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Prachtige wielen, die Mavic Cosmic Carbone SL. Ik heb ze ook, de 2010 versie dan wel. Qua prijs/kwaliteit zijn het zeker goede wielen. Correct gewicht, zien er goed uit en ze zijn beresterk. Ik heb er nu naar schatting toch al een km of 15.000 mee afgelegd. En nog niks aan voor gehad.
Comment
-
Mijn bescheiden fietsjes hier ook eens zetten,
Koersfiets, Planet X alu MK II alu kader dat ik vorig jaar zelf heb opgebouwd met een oude Campa Mirage group van mijn vorige fiets. Héél fijn om zelf een fiets op te bouwen. Ondertussen heb ik er fulcrum racing 3 wielen opgezet. Ben er best wel tevreden over.
Mtb, Viper Xpert ook vorigg jaar gekocht.
Ik rij in de eerste plaats op de baan, MTB is er pas vorig jaar bijgekomen om in de winter de conditie op pijl te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenNieuwe wielen op mijn Basso Laguna 2012
[ATTACH=CONFIG]95919[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]95920[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]95921[/ATTACH]
Comment
-
Voor het zicht zou dat misschien iets beter zijn, maar voor het comfort niet denk ik
Knappe fiets.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMeer heb je niet nodig. Fulcrum 3 wieltjes, Mirage groepje,... . Met wat onderhoud, jaren zorgeloos rijplezier.
Ik onderhoud mijn fietsen even maniakaal als mijn auto :p
Comment
-
Ik ook
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMet de huidige korte stuurbochten moet je dan wel oppassen dat je niet van je stuur glijdt als je het onderaan vastneemt
Stuur was een beetje een miskoop.
Comment
-
Ben ook op zoek naar een nieuwe fiets en budget ligt rond de 1500€ maar liefst minder.
Op dit moment 2 opties...
Canyon Ultimate AL 7.0 (1299€)
Rennrad online kaufen ⏩ Rennräder direkt vom Hersteller ✅ Bekannt aus dem Profisport ✅ 6 Jahre Garantie ✅ Hier dein Traumrad entdecken!
Prijs/kwaliteit misschien wel het verstandigste...
Via Salden dan op deze gestoten:
Carrera Veleno 2012 (met kakafonie aan onderdelen?) (1590€)
Als die prijs zo scherp is, dan wil ik wel m'n budget naar boven trekken maar dan moet het effectief wel z'n geld waard zijn.
Iemand commentaar op die Carrera? (Salden ken ik reeds, al een MTB besteld daar)
PS: Op dit moment rij ik rond met een 5-jaar oude fiets met Campagnolo Veloce...Last edited by Stancke; 16/07/2013, 17:17.
Comment
Comment