Ik denk Grote Markt V.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Comment
-
Veurne. Ben daar opgegroeid!
Veel pintjes gedronken in café daar achter de hoek :-) Ook veel crèmekes gelekt bij die pomp. De pomp der duizend Neuzen trouwens.
Furnapub (achter je rug) kan je lekker eten.
Gezellig stadje in het hinterland. Alé een groot dorp eigenlijk...Last edited by Hayes; 15/08/2017, 22:37.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik herinnerde me nog dit café van lang geleden tijdens een Mars van de IJzer.
Comment
-
@hayes: Compleet mee eens. Dacht eerst voor Tiagra te gaan en liever nog 105. Maar wilde ook net geen Claris. Vermits het geotere budget naar MTB gaat, en ik ni zeker ben of racefoeys gaat bevallen, had ik mijn budget op €800 zonder pedalen gesteld. Overjaars nergens mijn maat en kennis van mijne maat is Merida verdeler. Daar uit vriendelijkheid deze gekocht met Sora. Bij Canyon had ik wel voor €50 meer eentje met Tiagra gehad, maar ga liever bij een LBS.
Enkel 12km tot thuis en zondag 51km en valt mee. Schakelen voelt idd niet premium aan zoals mijn XT groep op de MTB. Maar voor mijn doeleinde voorlopig voldoende.
Als binnenkort blijkt dat het mij enorm bevalt, dan bestel ik er eentje met nen 105 groep.
Maar zo ne racer is sowizo wennen. Na 24km moest ik ff stoppen omdat mijn armen enorm veel pijn deden. En na 35km verzuring in de benen en last van knieën, maar dat kolt omdat de pedal spacers nog niet tussen de pedaal en pedaalarm staan. Zijn onderweg vanuit de UK omdat ze hier ni te vinden zijn. Eens die erop staan zullen het enkel nog de armen zijn
Comment
-
Het is inderdaad wennen. Toen ik begon had ik de eerste weken pijn aan armen en handen.
Ik had het geluk een overjaars kader op te kop te kunnen tikken dat m'n FM volledig afgemonteerd heeft met 105 voor de som van 800 euro. Intussen wel 7/8 jaar geleden. De prijzen zijn sindsdien alleen maar gestegen...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSpacers onder een positieve stuurpen wat helpen, dan zit je wat rechter. Minder druk op de armen, wel meer op het zitvlak.
Ik zit graag vrij diep, minder luchtweerstand en minder druk op het zitvlak.
Comment
Comment