Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thule fietsdrager: plastiek vervormd door uitlaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Misschien past dit niet in dit topic , maar ik ben van plan om een dakkoffer te kopen en deze van Thule spreken mij sterk aan ...
    Iemand hier ervaring mee , of met andere merken?

Op hun site heb ik gezien dat ze een nieuw model hebben van + 600L
    Wij hebben zo'n grote, gaat al meer dan 10 jaar mee, en er is nog niks aan! Superding!

Rapper dan 180km/u in Duitsland heb ik er nog niet mee gereden, maar zelfs op die snelheden blijft dat mooi stabiel als je hem in het midden van de auto legt. (trekt anders beetje naar rechts)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Wij hebben zo'n grote, gaat al meer dan 10 jaar mee, en er is nog niks aan! Superding!

Rapper dan 180km/u in Duitsland heb ik er nog niet mee gereden, maar zelfs op die snelheden blijft dat mooi stabiel als je hem in het midden van de auto legt. (trekt anders beetje naar rechts)

Nog een rare vraag , maar zou ik tussen de dakkoffer en die dragers een hondenbench kunnen steken ?
      Kan samen geplooid worden en die zwarte ondergrond moet niet mee

zoiets dus ...

Comment

Ertussen zal niet lukken. En ernaast zal vrees ik ook niet lukken omdat dat te breed zal zijn voor je dak. Kan je het niet rechtopstaand in de koffer zetten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Ertussen zal niet lukken. En ernaast zal vrees ik ook niet lukken omdat dat te breed zal zijn voor je dak. Kan je het niet rechtopstaand in de koffer zetten?
          Neen , lukt niet in de koffer

Damn die bench moet nochtans zeker mee hoor ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Zo een nieuw model van +600L daar zal al veel in kunnen dus ?

Rare vraag maar hoe rap mag je eigenlijk rijden met zo een dakkoffer?

Ik heb nu sind 2 jaar een Thule Excellence. Heeft ondertussen al half Europa gezien.
            Met dit gestroomlijnde model is 200 km/u niet echt een probleem. Volgens de handleiding blijf je beter onder de 150, maar in Duitsland kan ik het me toch niet laten. (bovenop X5, is dus extra hoog)

Er is natuurlijk een beetje extra windgeluid, maar dat valt best mee.
            Mijn ervaring is dat hoe meer de box geladen is, hoe lager de rijgeluiden. Ik denk dat dit te maken heeft met resonantie van de koffer. Of dat hij als klankkast werkt als hij leeg is.

Comment

Working...
            X