Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Pff, als ze dat zelfs niet volledig kunnen uitzenden...
    't Is tegenwoordig verdomme de ganse dag voetbal.
    Te weinig kassa kassa hé... spijtig maar zo is het nu eenmaal.

Comment

• Ik geloof dat Nys met speciale gemaakte Dugast tubes rijdt. Vandaar die speciale kleur.

Comment

• Godmiljaar hé: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...Category=77583

Geen geld, maar da's thru-axle. Met adapters werken zie ik ook niet zitten.
        Denk wel dat je daar mee kan verdienen als je ze doorverkoopt.

Comment

Godmiljaar hé: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...Category=77583

Geen geld, maar da's thru-axle. Met adapters werken zie ik ook niet zitten.
          Denk wel dat je daar mee kan verdienen als je ze doorverkoopt.

Komt ervan als je geen minimumprijs instelt als verkoper.

Edit:
          Moest het met een gewone vooras geweest zijn, ik zou toch ook wel een bod doen ... in de laatste 20 sec.
          Dagen op voorhand bieden is alleszins belachelijk. Moest iedereen nu eens bieden tijdens de laatste seconden hé.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Achteras is normaal ook geen 12 mm hé.
            Als het enkel de vooras was die 15 i.p.v. 9 mm was zou ik bieden.
            Gaan normaal makkelijk richting 200 euro...

Comment

• Bieden! Nu!!!

Edit:

In de laatste 20 seconden tijd is de prijs verdubbeld. Er zijn blijkbaar nog mensen met mijn mening.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Patat, toch nog 140.
                Was het me toch niet waard geweest, leuk.

Comment

• Morgen deze in het oog houden: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...%3DI%26otn%3D2

150 wil ik daaraan geven, meer niet. Als dat niks wordt koop ik andere remmen.

Comment

Morgen deze in het oog houden: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...%3DI%26otn%3D2

150 wil ik daaraan geven, meer niet. Als dat niks wordt koop ik andere remmen.
                    Is niet echt een speciaal setje hé. Die achternaaf is een gewone Deore.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Eerlijk gezegd is het mij in dit geval meer om de looks te doen.
                      Nu heb ik min of meer dezelfde set (zie foto). Ik weet dat die +- 100 gaan tweedehands, deze zijn nieuw met een cassette erop dus vandaar die 150.
                      Meer zou ik ook niet opleggen voor looks alleen, maar ik vind dit wel een goede set.

Comment

Eerlijk gezegd is het mij in dit geval meer om de looks te doen.
                        Nu heb ik min of meer dezelfde set. Ik weet dat die +- 100 gaan tweedehands, deze zijn nieuw met een cassette erop dus vandaar die 150.
                        Meer zou ik ook niet opleggen voor looks alleen, maar ik vind dit wel een goede set.
                        In dat geval kan je er voor gaan natuurlijk.

Ben even aan het checken. Er zijn nog leuke aanbiedingen die serieus underpriced zijn die binnen dit en een kwartier aflopen. Ik heb het nu wel niet over fietsmateriaal.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het was fun. De Prophet heeft dat goed gedaan tijdens m'n eerste ritje. Enkel de voorrem werkte niet voldoende, maar dat komt waarschijnlijk, omdat de blokjes pas vervangen zijn geweest. Alleen die xt dual control shifters hé, ik ben er echt geen fan van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Het was fun. De Prophet heeft dat goed gedaan tijdens m'n eerste ritje. Enkel de voorrem werkte niet voldoende, maar dat komt waarschijnlijk, omdat de blokjes pas vervangen zijn geweest. Alleen die xt dual control shifters hé, ik ben er echt geen fan van
                            Ik ook niet, gewone rapidfires vind ik nog altijd de beste dingen.

Comment

• dual control is ondertussen al terug afgevoerd dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                Van de week m'n nieuw weliswaar occassie speeltje gaan ophalen. De deal met die Scott Scale is uiteindelijk niet doorgegaan, dus voorlopig komt er geen opvolger voor de Cannondale hardtail. Ik heb mij in de plaats een freeride mtb aangeschaft om mij terug wat meer te gaan focussen op de freeride en dowhill. Het gaat om een Cannondale Prophet team replica met 140 mm veerweg. Fiets is voorzien van een complete xt groep.

Proper gerief !
                                Wel gebruiken he, dus minstens Ardennen-toestanden. Er zijn al teveel 'mtb-ers' die amper uit hunne zandbak geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  dual control is ondertussen al terug afgevoerd dacht ik
                                  Ik blijf trouw aan de gripshift...zou het dus ni kunnen zeggen. Die triggerdingen van Sram zijn ook niet ideaal...Enfin, 't is maar wat je gewend bent.

Comment

• Ik wil alleszins niet terug naar Shimano.
                                    Nu ja, ik zit eigenlijk wel appelen met peren te vergelijken (Alivio/Deore vs. X.7/X.9).

Comment

• Vond de X0 triggers anders wel Ok, maar die schakelklik was maar niks.
                                      XTR triggers all the way 4 me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Idd nice, mocht het niet zijn dat ik nooit ga kunnen wennen aan die 1-poot is dit echt de ideale bike

K'heb gezien dat Nys precies 'cremekleur' zijkanten heeft, ook wel leuk dit bedoel ik dus:

Zenden ze Averbode ergens Live uit op TV toevallig, ik zie alvast niks staan in de programmatie, mss ergens in Sporza...?
                                        Vraag Sven is off the record hoeveel dat frame weegt Ik zou dit zeker en vast niet de ideale bike noemen. En ik weet 100% zeker dat hij dat ook niet vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                          Ik blijf trouw aan de gripshift...zou het dus ni kunnen zeggen. Die triggerdingen van Sram zijn ook niet ideaal...Enfin, 't is maar wat je gewend bent.
                                          Ben ook een gripshift fan, spijtig genoeg geen grip shift meer in 2011.
                                          In 2012 zou het terug komen gezien de vraag van product managers en rijders.

Ook ik ben eerder een Sram liefhebber dan shimano (in MTB).

Comment

Working...
                                          X