Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Wat is dat met dat tempo? Je zit precies op een brommer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVanavond weer een "best of" ? Was wel balen verleden keer. Ik dacht dat ze aan het nieuwe seizoen begonnen waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, net zoals Leftlane
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie had het niet over TG, maar vertelde wel iets in de stijl waarin Jeremy over The Stig praat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenSome say......................Beta and Jakkel don't get allong very well.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSome say getting along is written with one L only
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie had het niet over TG, maar vertelde wel iets in de stijl waarin Jeremy over The Stig praat.
On topic: nieuwe wieltjes en 185/160 remschijven, hopelijk past het allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
On topic: nieuwe wieltjes en 185/160 remschijven, hopelijk past het allemaal.
Edit:
Nu is hij wel zichtbaar.
Comment
-
Kan iemand me hiermee helpen?
Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenTuur, welke versie heb je dan gekocht en welke mount?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKan iemand me hiermee helpen?
Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?
MAAr : Het kan ook zijn dat je er komt door die 2 tussenstukjes aan de andere (buiten- ) kant van de klauw te zetten (dus tussen klauw en vorkmount. Uiteindelijk moet je maar 7mm of zo achteruit.
Comment
Comment