Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Wat is dat met dat tempo? Je zit precies op een brommer!
    Da's goed doorgereden maar niks speciaals hoor, ik denk dat de camera-instelling (je hebt namelijk 5 keuzes) het snelheidseffect misschien wel wat vergroot + camera hangt maar op zo'n 60-70 cm boven de grond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Wat is dat met dat tempo? Je zit precies op een brommer!
      Some say he shares secret technology with Cancellara...

Comment

• Vanavond weer een "best of" ? Was wel balen verleden keer. Ik dacht dat ze aan het nieuwe seizoen begonnen waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Vanavond weer een "best of" ? Was wel balen verleden keer. Ik dacht dat ze aan het nieuwe seizoen begonnen waren
          Heb jij het nu over Top Gear?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, net zoals Leftlane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Ja, net zoals Leftlane
              Die had het niet over TG, maar vertelde wel iets in de stijl waarin Jeremy over The Stig praat.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Die had het niet over TG, maar vertelde wel iets in de stijl waarin Jeremy over The Stig praat.
                Maar hij toch niet over The Stig!

Comment

• Some say......................Beta and Jakkel don't get allong very well.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Some say......................Beta and Jakkel don't get allong very well.
                    Some say getting along is written with one L only

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Some say getting along is written with one L only
                      Kak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

On topic: nieuwe wieltjes en 185/160 remschijven, hopelijk past het allemaal.
                        Last edited by ; 15/08/2010, 22:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

On topic: nieuwe wieltjes en 185/160 remschijven, hopelijk past het allemaal.
                          Afbeelding is niet zichtbaar. Heb de URL wel even ge-copy-paste, waardoor ik hem wel kon zien, eikeltje.

Edit:
                          Nu is hij wel zichtbaar.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• En nu niet meer, verdomme toch.

Comment

• Leuke aflevering van TG, maar enkel door de aanwezigheid van Cameron Diaz. Jeremy heeft zich zeker een week niet gewassen nadien.

On-topic. Opgelet als je van 160 naar 185 gaat vooraan, andere remklauw is needed (of mogelijk tussenstukje).

Comment

• Zo'n ding toch (postmount vork)? Ik hoop alleen dat de schroeven lang genoeg zijn...

Last edited by ; 16/08/2010, 11:20.

Comment

• Gisteren mee gedaan met de City Mountainbike Challenge in Waregem . Recreatief, dus een estafetteteam van 2. Mijn rondetijden lagen rond de 2:19-2:24, terwijl de profs in de latere reeksen 1:59-2:02 reden...Uiteindelijk 35e op 57 geworden met ons ploegske héhé

Comment

• Tuur, welke versie heb je dan gekocht en welke mount?

Comment

• Kan iemand me hiermee helpen?

Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
                                      Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
                                      Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
                                      En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                        Tuur, welke versie heb je dan gekocht en welke mount?
                                        GoPro Motorsport, met een handlebar mount en een rollbar mount. Blijkt dat ik dus die rollbar gebruik voor op de Lefty en ook op de stuurpen, eigenlijk is het niet nodig om de camera op het stuur zelf te zetten. Heb ook eens geprobeerd op de liggende buis, onder het zadel, geeft leuke beelden maar het vervelende is dat de benen telkens een vreemd zicht geven door de vervorming aan de zijkant van het beeld, misschien eens met een andere camerinstelling proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Kan iemand me hiermee helpen?

Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
                                          Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
                                          Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
                                          En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?
                                          Je moet mogelijk een adapter monteren om de klauw iets verder weg van de vorkmount te krijgen.
                                          MAAr : Het kan ook zijn dat je er komt door die 2 tussenstukjes aan de andere (buiten- ) kant van de klauw te zetten (dus tussen klauw en vorkmount. Uiteindelijk moet je maar 7mm of zo achteruit.

Comment

Working...
                                          X