Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Lotuzzz = TNTrek?

3 posts en ik heb je al door

Omdat ik er een link naar die foto bijgezet heb jongen
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Omdat ik er een link naar die foto bijgezet heb jongen
      Echt? Die heb ik zelfs nog niet opengeklikt

Ik dacht dat dat gewoon naar de pagina waar ze stonden was, niet naar 1 foto ...

Comment

• Gisteren 50.3km aan 13.4 gemiddeld, nah

Wel 1u15 moeten wandelen wegens platte banden (3) en geen goede binnenband meer. 2 kapot aan het ventiel en 1 doorboord door - ik vermoed - een spijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Gisteren 50.3km aan 13.4 gemiddeld, nah

Wel 1u15 moeten wandelen wegens platte banden (3) en geen goede binnenband meer. 2 kapot aan het ventiel en 1 doorboord door - ik vermoed - een spijker.
          Lijkt me een leuk tripje geweest te zijn

Comment

• Zeker en vast want ik had bijna 1000 hoogtemeters. Alleen jammer van die laatste 8 km.

Comment

• Het stuurtje meet nu nog 60cm ipv 66cm En het is deftig gedaan, nen maat die metaalbewerking deed heeft geholpen(lees ik hield de fiets vast terwijl hij zaagde)

De stuurpen is 80mm, wat kort imho, kga daar eens een 100mm op steken.

Comment

prachtige singletracks.
                Idd! Dit ben ik nog niet al te veel tegengekomen hier (rond Gent). Waar is dat precies?

Weet iemand nog aanraders tussen de vaste tochten (liefst met zoveel mogelijk singletracks)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                  Idd! Dit ben ik nog niet al te veel tegengekomen hier (rond Gent). Waar is dat precies?
                  BLOSO parcours Herentals - Lichtaart - Kasterlee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Waarschijnlijk zijn het blindklinkmoeren in het frame?

Een stevige 'rondelle' of stukje plaat met gat in en een bout nemen en eens flink aandraaien, dan zet die moer zich terug vast in het frame (zie foto).

Geprobeerd maar niet gelukt

ik kan dat boutje aandraaien en als het bijna vast staat draait dat busje gewoon mee, kan er geen kracht op zetten dan.

Comment

ik kan dat boutje aandraaien en als het bijna vast staat draait dat busje gewoon mee, kan er geen kracht op zetten dan.
                      Al geprobeerd bout in snelle schokjes aan te draaien? Probeer dat plaatje ook zo strak mogelijk tegen de blindklinkmoer te drukken terwijl je de bout aandraait. Moet normaal lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                        rest van de foto's ook maar besteld

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Salzkammergut trophy
                        Welke afstand is dit dan, rond de 125km wss ? (geschift..)

Comment

• De 121 km. volgend jaar normaal weer. over paar jaar hoop ik de 210 eens te kunnen proberen. Maar dat hangt van veel veel factoren af natuurlijk

Comment

er is daar een betere manier voor.

Comment

er is daar een betere manier voor.
                              http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=147
                              Das een goed idee, ook eens proberen.

Comment

• Vandaag Kasterlee nog eens gedaan. Man ik voel men beentjes goed! Dit jaar nog niet teveel kilometers gedaan. Blauw-groen-rood op 2u11. Misschien niet zo snel maar meer dan genoeg voor mij. Dit blijft voor mij het beste parcour van hier in de buurt. maar soms toch ook verrassend.
                                My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Vandaag nog eens zo ongeveer de route gedaan die ik het meest doe. Er zitten een paar techische stukken in, zowel uphill als downhill.
                                  Mijn stuur staat ongeveer even hoog als mijn zadel en meet 670 mm. Ik zit gemiddeld gestrekt op mijn fiets (bovenbuis 590 en stuurpen 110 mm, voor 180 cm, gemiddeld gebouwd). In de afdalingen is die houding alleszins een serieus voordeel. In de technische beklimmingen (nogal steil met wat oneffenheden) uiteraard eerder een nadeel. Het voorwiel komt ietsje te makkelijk van de grond.
                                  Algemeen genomen is het dual slalom-achtige van mijn fiets zalig in een heuvelachtige streek, maar het maakt hem wel ietsje minder prestatiegericht (voor een Taurine dan).
                                  Nu, een stuur dat hoger staat dan het zadel, vind ik er dan weer over. Zo kan je toch niet deftig rijden? Ik vind mijn fiets al vrij comfortgericht. En of het zo goed is voor de rug, zou ik ook eerder betwijfelen. Immers, hoe minder je op de armen leunt, hoe meer op de onderrug. Dus krijg je de schokken harder door aan de onderrug. Vooral bij een hardtail natuurlijk.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het zou een mooie soep zijn als ik mijn stuur even hoog moet zetten als mijn zadel:

Dus dit is volgens u beter voor de onderrug dan een lagere zadelpositie, omdat je op je armen steunt?
                                    Waar ik wel onmiddellijk last van heb zijn m'n knieën, als ik op een fiets rij met laag zadel. Dat is waarschijnlijk omdat je benen dan nooit gestrekt zijn...

Comment

• Zondag in Averbode de 40km gaan doen op de Sven Nys marathon
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

De 121 km. volgend jaar normaal weer. over paar jaar hoop ik de 210 eens te kunnen proberen. Maar dat hangt van veel veel factoren af natuurlijk
                                        leuk trappeke.. heb daar een haat-liefde verhouding mee. Heb het moeilijk om eraan te beginnen maar eens je op de trap zit loopt het meestal wel.

Comment

leuk trappeke.. heb daar een haat-liefde verhouding mee. Heb het moeilijk om eraan te beginnen maar eens je op de trap zit loopt het meestal wel.
                                          Ik ervaar net hetzelfde!

Comment

Working...
                                          X