Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ale, na 2-3 uur sukkelen een brak filmpje geknutseld van net geen 8 min.

Uploaden enz duurt een eeuwigheid of 2 dus tis iets voor binnen een 2-tal uur of zo

Comment

• 1000 euro is voor de M970 groep denk ik? Nieuwe zal duurder zijn...
      Voor 1500 euro heb je XX, waar heb je die prijs gevonden?
      Is dan wel in ieder geval het nieuwe model, want voordien waren er geen X0 remmen.

Comment

• Kritiek altijd welkom, tis verre van pefect maar hier komt m'n eerste videomontage ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Lap dat werkt niet met mp4 bestanden (waarin de GoPro dus opneemt) : klank zonder beeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Lap dat werkt niet met mp4 bestanden (waarin de GoPro dus opneemt) : klank zonder beeld
            eerst converteren, MP4 - avi?

Comment

Ik gebruik Video Pad Video Editor, poepsimpel, snel en zonder problemen. Klank geluid, mp4, avi.....je zegt het maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Net het feit dat ik ook geen idee heb van het gewicht wekt mijn interesse. Zo'n dure groep lijkt me zeker van meerwaarde op zwaar offroad terrein (en qua levensduur) maar daarvoor hoef ik het niet echt te doen. Dus, alles samen kost dat 1000€, ik hoop dat je daarvoor toch ook wat lichtgewicht krijgt

De SRAM X.0 kost 1500€

edit: is gewoon uit interesse, geen aankoopgedachten
                Google is your friend.
                Check anders eens op weightweenies.
                Nu, als je een fiets met SLX hebt, veronderstel ik dat er andere onderdelen zijn die goedkoper uitkomen waar je allicht meer gewicht op kan besparen. Om maar wat te zeggen: een setje wielen met iets lichtere banden bv. Heb je meteen ook gewicht bespaard daar waar je er het meeste voordeel van ondervindt.
                Ritchey WCS-onderdelen zijn ook altijd aanraders: sterk (in vergelijking met gelijkaardige onderdelen met hetzelfde gewicht), licht en uitermate betaalbaar.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Normaal kan mp4 verwerkt worden met WLMM. Bij Vista kan het wel zijn dat er bepaalde codecs ontbreken.
                  Maar die kan je gratis downloaden.

Free & Fast Downloads for FFDShow 1.3.4534: download the latest versions of FFDShow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Normaal kan mp4 verwerkt worden met WLMM. Bij Vista kan het wel zijn dat er bepaalde codecs ontbreken.
                    Maar die kan je gratis downloaden.

http://www.free-codecs.com/FFDShow_download.htm
                    Ik die ffd gedowndload maar de filmpjes worden niet vanzelf gedecodeerd als ik ze open in WLMM ?
                    Last edited by ; 11/09/2010, 09:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Kritiek altijd welkom, tis verre van pefect maar hier komt m'n eerste videomontage ooit

Leuk man, leuk!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        Een compleet XTR systeem, welke gewichtswinst geeft dat ongeveer op een SLX groep? En is er 1 bepaald onderdeel waarom veel gram kan bespaard worden?
                        je kan een hoop gewichtsgegevens terug vinden op deze site :

nu heb je enkel nog een portie rekenwerk. Tip: steek het in een excel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Om maar wat te zeggen: een setje wielen met iets lichtere banden bv. Heb je meteen ook gewicht bespaard daar waar je er het meeste voordeel van ondervindt.
                          Ritchey WCS-onderdelen zijn ook altijd aanraders: sterk (in vergelijking met gelijkaardige onderdelen met hetzelfde gewicht), licht en uitermate betaalbaar.
                          100% mee eens, wielen maken een vrij groot verschil, ik heb twee setjes Crosmaxen SLR en één setje XT wielen die ik hou voor moddertoestanden in de winter. Zowel de rijeigenschappen en het gewicht van die twee soorten wielen liggen mijlenver uiteen ! Zadelpennen , sturpennen , sturen heb ik op beide fietsen alles van Ritchey in de WCS carbonversie , gewoon goed en degelijk materiaal die idd nog betaalbaar blijft !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                            100% mee eens, wielen maken een vrij groot verschil, ik heb twee setjes Crosmaxen SLR en één setje XT wielen die ik hou voor moddertoestanden in de winter. Zowel de rijeigenschappen en het gewicht van die twee soorten wielen liggen mijlenver uiteen ! Zadelpennen , sturpennen , sturen heb ik op beide fietsen alles van Ritchey in de WCS carbonversie , gewoon goed en degelijk materiaal die idd nog betaalbaar blijft !
                            Als ik WCS-onderdelen koop, zijn het de aluminium exemplaren hoor. Een tikkeltje zwaarder dan de carbonversies, maar wel een pak goedkoper.
                            Carbon op zich interesseert me minder.
                            Thomson vind ik ook een leuk merk voor stuurpennen en zadelpennen. Wel iets duurder dan alu Ritchey WCS, maar ziet er cooler uit, imo. Ook zeer degelijk materiaal.
                            Ik ga alleszins 100 % voor betrouwbaarheid. Vroeger durfde ik al eens voor lichtgewicht spul gaan, maar daar had ik dan wel eens klodden mee. En die dingen waren dan nog duur ook.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Met die nieuwe blokjes staan mijn remmen eindelijk perfect sleepvrij afgesteld. Ze bijten ook véél harder dan vroeger en blijven heel goed te doseren.
                              Ongelooflijk trouwens wat voor effect dat slepen heeft, op het gevoel scheelt dat een paar km/h in het gemiddelde. Al zal het deels psychologisch zijn omdat ze nu geruisloos hun ding doen, ook bij het stoppen zelf.

Comment

• verdorie, ik wou in averbode gaan rijden deze VM, maar de regen is veel vroeger dan verwacht. Zo vertrek ik niet
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dus kom je straks naar Zolder om naar de Lotus cup europe te kijken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Dus kom je straks naar Zolder om naar de Lotus cup europe te kijken ?
                                    Damn, had ik eerder moeten weten!
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      1000 euro is voor de M970 groep denk ik? Nieuwe zal duurder zijn...
                                      Voor 1500 euro heb je XX, waar heb je die prijs gevonden?
                                      Is dan wel in ieder geval het nieuwe model, want voordien waren er geen X0 remmen.
                                      Op chainreactions..etc heb ik gezocht denk ik. Die site gebruik ik om een idee te krijgen van de prijzen. Dikwijls zijn het wel nog vorige versies dus kan wel iets schelen in prijs (en gewicht) denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      je kan een hoop gewichtsgegevens terug vinden op deze site :

nu heb je enkel nog een portie rekenwerk. Tip: steek het in een excel.
                                      Aha, thx! Jammer dat de nieuwe dingen niet meer opgenomen worden, maar toch wel handig.

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                      Kheb nu wielen zitten van 1750gr. Dat is niet echt veel, maar het kan inderdaad minder. Probleem is als je een mooi verschil wil (200-300gr) dan kom je rond 1400gr en betaal je éxtreem veel geld voor toch "maar" 250gr...

Comment

• Wielen zouden bij mij ook de eerste verandering zijn.
                                        Wat je ook kan doen is lichtere banden kopen en deze ineens tubeless maken. Rolt ook nog eens beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          verdorie, ik wou in averbode gaan rijden deze VM, maar de regen is veel vroeger dan verwacht. Zo vertrek ik niet
                                          Ik ben naar Weelde geweest.

Het was nogal modderig

Comment

Working...
                                          X