Het valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHet valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHet valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...
Comment
-
Op een F1 zijn witte banden er imo ook over. Teveel wit.
Vroeger: een Yeti ARC met witte Onza Porcupines ...
Edit:
Of zelfs met één witte Porcupine (werd wel eens enkel vooraan gedaan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Ik ook, en dan?
Life goes on, dat hou je binnen de perken met u medicatie en voor de rest ben ik en hij toch gewoon iemand zoals iedereen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenFerm voor z'n prestatie, daar niet van maar waarom moet daar dan zo weer in het dik bij staan dat het een diabeet is?
Ik ook, en dan?
Life goes on, dat hou je binnen de perken met u medicatie en voor de rest ben ik en hij toch gewoon iemand zoals iedereen zeker?
Gaat ook een ploeg oprichten etc etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat zijn de fijnste momenten om te fietsen.
Dan zou ik willen dat ik een stel led-lampjes in m'n zak had, dan moet je niet altijd voor het donker thuis zijn.
Wel niet genoeg voor iets in het bos te zien uiteraard maar ik heb het zo uitgekozen dat ik net uit het bos op de steenweg uitkwam wanneer het juist donker genoeg was, 10 min later zou ik niet veel meer gezien hebben denk ik
Na deze foto nog een 10-15 min bos gedaan dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKomt wel goed.
Dit vind ik wel een pracht van een carbonframe:
2300 frame + 450 vork =
prijsdaling (forse) voorzien voor 2011, als de productie echt op gang komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Magura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
En ook stijf door de dubbele vorkboog.
Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMagura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
En ook stijf door de dubbele vorkboog.
Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...
Verder laat die vork zich vrij snel vergeten, wat voor mij betekent dat hij goed werkt.
Is ook nog eens 400g kilo lichter dan een Fox wat ook meegenomen is.
Superstijf zijn die Durins ook, maar dat was ook al geen probleem bij de Fox
Comment
Comment