Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Tja, als je alleen bent is het wat lastiger he, ik vond nu al dat ik veel vaste plekes ertussen had gestopt toen ik bezig was maar achteraf is dat dan toch niet zo veel natuurlijk.

Was ook nog maar een eerste (ale eigenlijk 2e) probeersel natuurlijk. Volgende keer proberen we er op vooruit te gaan kwa kwaliteit
    Een meer kwalitatieve camera met een goede beeldstabilisator zou ook al veel helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Een meer kwalitatieve camera met een goede beeldstabilisator zou ook al veel helpen.
      ja en nee, als je op een zigzagpad zit en dat ding draait mee met je stuur ga je altijd als kijker heen en weer gezwierd worden eh.

Comment

ja en nee
        Zoals ik al wist te zeggen, zou ook al veel helpen.

Camera op helm monteren, dan heb je dat niet, maar dan neem je wel een stuk van de sensatie weg natuurlijk.

Comment

Zoals ik al wist te zeggen, zou ook al veel helpen.

Camera op helm monteren, dan heb je dat niet, maar dan neem je wel een stuk van de sensatie weg natuurlijk.
          Ideaal zou zijn, zoals nu gefilmd op rechte stukken en flauwe bochten, scherpe bochten en bochten combinaties vanaf een vast punt filmen.

Maar ja, dan gaat er nog een pak meer tijd steken in zo'nfilmpje natuurlijk, 't moet nog plezant blijven ook he.

Enfin, we zullen nog wel wat proberen en bijleren, 'k vond dit persoonlijk al veel beter geslaagd als mijn vorige poging. Als we elke keer een beetje progressie maken ben ik al content

Comment

Gisteren zei iemand opp m'n FB dat hij in NL een gelijkaardig parcours wist van +-9km. Ik zou graag daar ookiets van maken maar dan moet ik zowiezo het anders gaan naanpakken, er gaan er weinigen zijn die een klein half uurtje geinteresseerd gaan blijven
            Ik wil wel eens assisteren desnoods
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Ik wil wel eens assisteren desnoods
              Met 2 gaat in elk geval wel iets handiger zijn waarschijnlijk

Ik ga afwachten of ze me de juiste gegevens kunenn doorspelen en dan eens een weekend met wat mooier weer afwachten, dan wil ik daar wel eens een halve zaterdag of zondag aan spenderen.

Comment

Ideaal zou zijn, zoals nu gefilmd op rechte stukken en flauwe bochten, scherpe bochten en bochten combinaties vanaf een vast punt filmen.

Maar ja, dan gaat er nog een pak meer tijd steken in zo'nfilmpje natuurlijk, 't moet nog plezant blijven ook he.

Enfin, we zullen nog wel wat proberen en bijleren, 'k vond dit persoonlijk al veel beter geslaagd als mijn vorige poging. Als we elke keer een beetje progressie maken ben ik al content
                Of vanuit verschillende posities op de fiets filmen. Ik heb zo'n 'RAM mount' combinatie, dat kan je je camera in heel veel richtingen laten filmen.

Comment

Of vanuit verschillende posities op de fiets filmen. Ik heb zo'n 'RAM mount' combinatie, dat kan je je camera in heel veel richtingen laten filmen.

http://www.ram-mount.com/
                  deze is precies ook wel leuk.

Comment

Het probleem met zoiets is wel dat je 't maar in één richting kan verdraaien, als uw stuur niet perfect horizontaal is ben je scheef aan 't filmen. Kijk maar naar de foto waar 'ie op een motostuur gemonteerd staat.
                    Ook twijfel ik over de stabiliteit van zoiets, ziet er mij een vrij 'flexibel' iets uit.

Comment

Het probleem met zoiets is wel dat je 't maar in één richting kan verdraaien, als uw stuur niet perfect horizontaal is ben je scheef aan 't filmen. Kijk maar naar de foto waar 'ie op een motostuur gemonteerd staat.
                      Ook twijfel ik over de stabiliteit van zoiets, ziet er mij een vrij 'flexibel' iets uit.

Als ik dat zo in het groot bekijk zit er precies een bol onder die grote vijs, ik denk dat je het scheef kan zetten.

Idd stabiliteit kan iets anders zijn.

Comment

• Bij bol.com staat deze 13.99, 15.94 thuisgeleverd, is wel niet veel natuurlijk ...

Ram mount lijkt me idd wel veel beter maar ofwel is de prijs redelijk precies en bestel je hem in de US, ofwel bestel je hem in BE en is de prijs X2 precies

Comment

• Zie, hier staat ie scheef.

Comment

• Wat is de diameter van een Dik MTB stuur? Gaat tot 3 cm diameterstaat hier, lijkt me niet zo veel precies?

Comment

Als ik dat zo in het groot bekijk zit er precies een bol onder die grote vijs, ik denk dat je het scheef kan zetten.
                              Ah ja, precies wel.

Comment

Wat is de diameter van een Dik MTB stuur? Gaat tot 3 cm diameterstaat hier, lijkt me niet zo veel precies?
                                Normaal is dat een duim dik geloof ik (25.4 mm dus).

Comment

• Testje op een quad

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Normaal is dat een duim dik geloof ik (25.4 mm dus).
                                    Net gaan meten.

Dat loopt naar het midden toe dikker uit en daar wordt het dan 3.2 cm dus te dik eigenlijk.

Ook de onderkant van de vork en de kader is ook 3.5 cm, zou jet het daar al niet kunnen zetten.

Ook op m'n koerfiets is mijn stuur in het midden 3.2cm.

Comment

Wat is de diameter van een Dik MTB stuur? Gaat tot 3 cm diameterstaat hier, lijkt me niet zo veel precies?
                                      Gewoonlijk 25.4 aan de uiteinden en 31.8 in het midden.
                                      Past het niet tussen uw handgrepen en het midden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Gewoonlijk 25.4 aan de uiteinden en 31.8 in het midden.
                                        Past het niet tussen uw handgrepen en het midden?
                                        Ik was eerst geneigd om nee te zeggen, maar aangezien je dat ding schuin kan zetten maakt dat niet uit dat het stuur daar schuin uitloopt.

Ik ga dat bestellen denk ik. Kost me niet zo veel en met dat riempje kan ik hem ook gebruiken om op mijn fietshelm te monteren denk ik.

Comment

• Pedco ultra clamp, precies ook iets goed, wel 40 euro, eens zien of ik die nergens goedkoper kan vinden

Comment

Working...
                                          X