Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Das omdat het omhoog gaat dat dat zo slecht bolt
    Hoe meer naar 't zuiden van 't land, hoe meer de grond plakt.

Da's die kleigrond daar, in de kempen kennen we dat niet.

Comment

Das omdat het omhoog gaat dat dat zo slecht bolt
      Net als in gooik
      Ook daar lijkt het plat op 17% stijgingspercentage
      'k schreef in mijn logboekje: rijden op Pritt

Comment

• 'k weet het wel, we waren denk ik 500m vertrokken en mijne maat was al buiten adem op dat drassig kleien voetbalplein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Ik wist niet dat het er zo druk aan toe ging op toertochten...
          Beetje spijtig vind ik persoonlijk, want op uw gemak rijden vind ik één van de belangrijkste aspecten van mountainbiken.
          Op de jaarlijkse toertocht in Kluisbergen was het vroeger zo dat iedereen tegelijk startte. Dàt was pas fun op de eerste helling. Al moet ik er wel bij zeggen dat er sowieso eerst een paar km op verhard volgde om de groep toch een béétje uit elkaar te rijden.
          Net eens gekeken op de website. Er staat nog niets op inzake de tocht van januari 2011. Nu ik er aan denk: àls die er komt, is de kans niet gering dat het op 16 januari zal zijn. De kans is echter groot dat het bij mij de dag voordien laat zal zijn. Eerst naar Channel Zero in de AB en daarna volgt er gegarandeerd nog een cafébezoek ook.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

'k bedoelde voor koersfietsen, maar ik geloof dat ze sinds een paar jaar ook een parcours voor mtb aanbieden op die dag.
            Klopt.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hier bij ons heb je wel veel modder. In slechte omstandigheden kan dat een paar kg extra aan je fiets zorgen. Zolang je geen snelheid maakt op verhard natuurlijk, waardoor de modder je om de oren vliegt.
              Ik zei het al: ik haat modder. In feite niet om de modder op zich, maar wel om het kuiswerk achteraf. En dat kruipt ook overal tussen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Een meer kwalitatieve camera met een goede beeldstabilisator zou ook al veel helpen.
                Denk idd dat dit het grootste probleem is. Met een GoPro bvb heb je duidelijk minder gedaver. Ook dit filmpje is op een vaste voorvork gemonteerd :

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

We gaan nu geregeld in groep de duinen in, ik zal dat eens filmen, moet veel leuker en duidelijker om te bekijken zijn...

Comment

• Das inderdaad verrrassend stabiel voor op een vaste vork te zijn

Comment

Daarstraks TT in Aarschot gereden, toch iets anders dan de platte kempen

'k zou daar wel meer willen gaan rijden maar dat heen en weer rijden zie ik zo tegenop he.
                    Ben er ook ff geweest.

Comment

• ff? heel den toer rijden he

Comment

ff? heel den toer rijden he
                        Moet nog rustig zijn omwille van mijn elleboog die nog steeds niet in orde is.

I like singletracks maar ik krijg het momenteel nog te veel op mijn heupen wanneer er daar mtb'ers achter mij opduiken en ik dan niet meteen aan de kant kan gaan.

Comment

Daarstraks TT in Aarschot gereden, toch iets anders dan de platte kempen

'k zou daar wel meer willen gaan rijden maar dat heen en weer rijden zie ik zo tegenop he.
                          Zou dat ook eens moeten doen

Daar kan ik waarschijnlijk geen 45 aan
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Zou dat ook eens moeten doen

Daar kan ik waarschijnlijk geen 45 aan
                            Ik moet zeggen dat deze 40 idd zwaarder aanvoelde dan de 60 van vorige week, maar op het gemak lukt dat wel hoor.

Met dat het zo druk was ben ik eigenlijknergens op een opittig klimmetje na in het rood geweest, mijne maat had het ook zeer lastig in het begin al dus we hebben het echt rustig gedaan. Ik heb wel de laatste 3 km (dacht ik) gevraagd of ie het zag zitten alleen uit te rijden en dan ben ik nog 6km voluit gegaan.

Comment

Ik heb wel de laatste 3 km (dacht ik) gevraagd of ie het zag zitten alleen uit te rijden en dan ben ik nog 6km voluit gegaan.
                              Explain !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Explain !
                                Voor je't weet rij je voorbij zo'n pijltje.

Comment

Explain !
                                  Per wiel gemeten

Comment

Explain !
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Voor je't weet rij je voorbij zo'n pijltje.
                                    Nee, nee, alhoewel me dat af en toe wel overkomt

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    Per wiel gemeten
                                    Awel, ik dacht dat het 40 km ging zijn, uiteindelijk bijna 44 op m'n tellertje, dus toen ik vertrok dacht ik er nog 3 te moeten doen maar dat bleken er dan 6 of 7 te zijn bleek achteraf, niet dat dat iets uitmaakte hoor.

Bij het afspuiten had iedereen het over zulke afstand, dus ofwel stond iedereen z'n tellertje fout ofwel was de toer iets langer dan vermeld

Comment

• Tellertjes staan ALTIJD fout. Didn't you know?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zelf tellen misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                          Moet nog rustig zijn omwille van mijn elleboog die nog steeds niet in orde is.

I like singletracks maar ik krijg het momenteel nog te veel op mijn heupen wanneer er daar mtb'ers achter mij opduiken en ik dan niet meteen aan de kant kan gaan.
                                          Niets van aantrekken. De trails zijn er voor iedereen.

Comment

Working...
                                          X