Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En geinstalleerd, ging nog vrij gemakkelijk eigenlijk, had gedacht meer moeite te gaan hebben met die oude uit het frame te krijgen, 2 tikjes met de hamer en ze waren eruit.

Comment

• K*tweer!
      Gisteren verlof genomen met de bedoeling om dit verlengd weekend te gaan mtb'en.

Denk da'k beter de snorkel uit de kast haal.

Comment

• Ja, het is inderdaad geen weer. Volgende week geven ze droger en wat kouder, dat is al beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ja, het is inderdaad geen weer. Volgende week geven ze droger en wat kouder, dat is al beter
          Ik vind het niet erg om in regen en moddertoestanden te rijden maar het is de wind die de voorbije dagen voornamelijk spelbreker is geweest.

En dan achteraf de mtb kuisen.

Comment

• Liever veel wind en droog dan zeiknat en geen wind.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Liever veel wind en droog dan zeiknat en geen wind.
              Ik vind het niet erg om zeiknat te worden wetende dat je bij thuiskomst direct de warme douche onder kan.

Comment

• En koude?
                Koude deert mij eigenlijk ook niet. Het mag vriezen dat het kraakt.
                Om te MTB-en is dat zelfs ideaal: alles ligt dan lekker hard. In de winter kijk ik daar zelfs naar uit. Kan ik off road gaan zonder door de modder te moeten ploeteren.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik hoop op veel sneeuw dit jaar.
                  Als ontspanning tijdens de blok een uur of twee door de verse sneeuw gaan rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Ik hoop op veel sneeuw dit jaar.
                    Als ontspanning tijdens de blok een uur of twee door de verse sneeuw gaan rijden...
                    Sneeuw is zeer zeker leuk. Alleen zout vermijd ik liever met de fiets. Een beetje zout kan geen kwaad, maar liever geen hele stukken.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Ik vind het niet erg om in regen en moddertoestanden te rijden maar het is de wind die de voorbije dagen voornamelijk spelbreker is geweest.

En dan achteraf de mtb kuisen.
                      'k ben (na een tip van een maatje die een fietsenmaker-cursus volgt) overgestapt op "wurth dry lube"
                      man, geen vette ketting en gewoon afspuiten = proper (idem cassette/derrie-wieltjes)
                      wat een verademing tov die gel-achtige smeermiddelen

(mss deed ik er wel teveel op )

Comment

• Geef mij maar lekker krakend vriesweer of pokkehete zanderige en stoffige toestanden. Een druppel mag ook nog, maar dit is er flink over! Ik heb sinds woensdag niet meer op de fiets gezeten, dit kloteweer begint serieus m'n voeten uit te hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          'k ben (na een tip van een maatje die een fietsenmaker-cursus volgt) overgestapt op "wurth dry lube"
                          man, geen vette ketting en gewoon afspuiten = proper (idem cassette/derrie-wieltjes)
                          wat een verademing tov die gel-achtige smeermiddelen

(mss deed ik er wel teveel op )
                          gebruik al jaren dry lubes. geen olie aan mijn fietsen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Geef mij maar lekker krakend vriesweer of pokkehete zanderige en stoffige toestanden. Een druppel mag ook nog, maar dit is er flink over! Ik heb sinds woensdag niet meer op de fiets gezeten, dit kloteweer begint serieus m'n voeten uit te hangen.
                          idem hier, normaal ga ik met zo'n toestanden wat op de weg fietsen, maar die konstante regen maakt zelfs dát niet leuk meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            gebruik al jaren dry lubes. geen olie aan mijn fietsen.

idem hier, normaal ga ik met zo'n toestanden wat op de weg fietsen, maar die konstante regen maakt zelfs dát niet leuk meer.
                            Waar koop jij die Dry Lube, wil dat anders ook wel proberen...

Hier al maanden rust wegens blessure, dus regen of niet, don't really care..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                              Waar koop jij die Dry Lube, wil dat anders ook wel proberen...

Hier al maanden rust wegens blessure, dus regen of niet, don't really care..

Comment

• Normaal morgenvroeg amateurwedstrijd in Meer maar 'k begin toch te twijfeken aan m'n deelname nu, daarnet van A'pen terug naar huis gereden, met momenten stond de autostrade zo goed als blank

Comment

• Als ik u was zou ik deelnemen, veel kans dat er niet te veel zullen zijn. En als je dan nog eens volhoudt en uw eigen perte totale rijdt is de kans groot dat je een mooie uitslag hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Geef mij maar lekker krakend vriesweer of pokkehete zanderige en stoffige toestanden. Een druppel mag ook nog, maar dit is er flink over! Ik heb sinds woensdag niet meer op de fiets gezeten, dit kloteweer begint serieus m'n voeten uit te hangen.
                                    Da's ook mijn voorkeur, maar gelukkig woon ik aan zee : deze morgen de hele tijd op strand en in duinen gebiket en uiteraard geen spat modder gezien Was hier trouwens enkele uren droog rond de middag...

Morgen strandrace ! Dat wordt weer zwoegen maar 'k heb er wel zin in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                      Als ik u was zou ik deelnemen, veel kans dat er niet te veel zullen zijn. En als je dan nog eens volhoudt en uw eigen perte totale rijdt is de kans groot dat je een mooie uitslag hebt
                                      Das ook weer waar natuurlijk.

't is samen met onze pa, zal zien wat die morgenvroeg zegt, daarjuist zag em het nog zitten

Comment

• Allez Jupke, allez Jupke, allez!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          Das ook weer waar natuurlijk.

't is samen met onze pa, zal zien wat die morgenvroeg zegt, daarjuist zag em het nog zitten
                                          Net telefoon gehad, hij zag het nu niet meer zitten

Straks maar een toerke gaan lopen of zo dan.

Comment

Working...
                                          X