Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mietjes ...
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Mietjes ...
      Gij zit toch ook niet op uwe fiets he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Gij zit toch ook niet op uwe fiets he
        Ik zie dat dan ook maar om te lachen.
        Nu op de fiets kruipen? Gij zijt zot zeker?
        Trouwens, de halve streek is overstroomd hier (Oudenaarde, Brakel, Zwalm) en op verschillende plaatsen is het serieus.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Ik zie dat dan ook maar om te lachen.
          Nu op de fiets kruipen? Gij zijt zot zeker?
          Trouwens, de halve streek is overstroomd hier (Oudenaarde, Brakel, Zwalm) en op verschillende plaatsen is het serieus.
          'k zag het op het nieuws ja, daar zeiden ze dat brakel zo goed als van de wereld afgesneden was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            'k zag het op het nieuws ja, daar zeiden ze dat brakel zo goed als van de wereld afgesneden was?
            Het schijnt. Ik heb het zelf ook nog niet IRL gezien. Ben gisteren de hele dag niet buiten geweest. Straks moet ik naar mijn ouders. Het zal wel niet via mijn gebruikelijke route (Zwalm) zijn, want het kruispunt dat ik daar moet hebben, is volledig overstroomd. Dan maan eens zien waar ik geraak via Leupegem, hoewel het daar ook overstroomd is. Ik weet alleen niet welk deel juist. Er is daar een hele wijk geëvacueerd.
            Ik woon zelf aan de rand van de Schelde, maar hier zijn helemaal geen overstromingen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Namiddag toch een ritje van 40km gemaakt en het heeft goed gedaan.
              Zag er een beetje 'muddy' uit maar me happy!

Comment

• Zijn er die dit kennen ?

EKtje ofzo ...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Welke band zouden jullie mij voorstellen buiten de Schwalbe Smart Sam? Ik ga de Smart Sam sowieso eerst oprijden maar zou nadien precies liever willen overstappen naar een band die wat meer grip heeft dan de Sam. Liefst weer een band binnen het Schwalbe-gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Namiddag toch een ritje van 40km gemaakt en het heeft goed gedaan.
                    Zag er een beetje 'muddy' uit maar me happy!
                    Deze namiddag was het ideaal. Lekker vettig, maar goed lopende modder, die niet blijft plakken..
                    Ik was na 50km kletsnat, en ik heb een hekel aan natte voeten, dan maar binnengereden.

Dat afstappen in het water om uit de modder te geraken, is niet mijn ding, verder heb ik absoluut geen probleem met modder.
                    't Was erg rustig rijden. Dacht nog naar Sint-Pieters-Leeuw te rijden, maar ik geraakte met moeite het dorp uit....

Comment

Welke band zouden jullie mij voorstellen buiten de Schwalbe Smart Sam? Ik ga de Smart Sam sowieso eerst oprijden maar zou nadien precies liever willen overstappen naar een band die wat meer grip heeft dan de Sam. Liefst weer een band binnen het Schwalbe-gamma.
                      Rocket Ron geeft mij voldoening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Rocket Ron geeft mij voldoening.
                        Deze had ik nl. in gedachte maar was niet zeker genoeg of dit een goede keuze zou zijn.

Comment

• Ik heb er voor het ogenblik 1 achteraan opliggen in 2.1 op 1 van m'n bikes. Geeft goede grip en houdt de modder niet vast door het vrij open profiel. Meer moet dat niet zijn.

Comment

Deze had ik nl. in gedachte maar was niet zeker genoeg of dit een goede keuze zou zijn.
                            Als je een all round band wil is dat idd een goede keuze. Als je daarentegen wisselt van banden droog/nat (of zeg maar zomer/winter) zou je Nobby Nic kunnen gebruiken nu, en bvb Racing Ralph in de zomer.

Comment

• Thx voor de tips.

Mijn Sam's zijn nog niet direct aan vervanging toe (na slechts 1000km) maar wil toch al wat kennis opdoen voor wanneer het moment daar is.

Heb voor de zomer ook nog de semi-slicks liggen (Schwalbe Silento II) die amper 250 km hebben gebold omwille van mijn elleboogproblemen. Ik denk eraan deze slicks te verkopen en een andere noppenband te kopen.

Comment

• Die ken ik zelfs niet, ik zou voor de zomer Racing Ralph gebruiken. Furious Fred is nog sneller maar zou ik jou niet aanraden alsrelatieve beginner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Die ken ik zelfs niet, ik zou voor de zomer Racing Ralph gebruiken. Furious Fred is nog sneller maar zou ik jou niet aanraden alsrelatieve beginner.

Btw, heb nog een vraagje en heb geen goesting om te wachten op een antwoord tot ik nog eens bij mijn lbs kom.
                                  Heb gisteren ook mogen ondervinden hoe de remblokjes een hels kabaal maken bij nat weer. Kan dit verholpen worden door een stel andere en betere remblokjes?
                                  Last edited by ; 15/11/2010, 09:32.

Comment

• Daar is niet veel aan te doen. Zelf met de best afgestelde blokjes ga je na een natte passage even gepiep hebben
                                    Normaal gezien stopt dat wel als je ze droog remt.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=24617

Btw, heb nog een vraagje en heb geen goesting om te wachten op een antwoord tot ik nog eens bij mijn lbs kom.
                                    Heb gisteren ook mogen ondervinden hoe de remblokjes een hels kabaal maken bij nat weer. Kan dit verholpen worden door een stel andere en betere remblokjes?

Comment

• Droog remmen? Daar hebben ze gisteren de kans niet toe gekregen.
                                      Maar ik denk niet dat er nog één levend wezen in de bos te vinden was, buiten mij dan.
                                      Ik verwachtte elk moment de politie voor lawaaihinder.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Daar is niet veel aan te doen. Zelf met de best afgestelde blokjes ga je na een natte passage even gepiep hebben
                                      Normaal gezien stopt dat wel als je ze droog remt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Zijn er die dit kennen ?

EKtje ofzo ...

http://www.youtube.com/watch?v=MenYP...&feature=share
                                        Gewoon een helling hé.
                                        Ik denk dat ze hem getest hebben om er op een groter verzet op te rijden, want zó erg ziet het er niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Gewoon een helling hé.
                                          Ik denk dat ze hem getest hebben om er op een groter verzet op te rijden, want zó erg ziet het er niet uit.
                                          Ik denk dat die beelden wat bedriegen.
                                          Hell, toen ik naar dat filmpje begon te kijken, dacht ik zelfs dat het een afdaling ipv een helling was. Maar als je dan ziet op welke versnelling die kerel rijdt en hoe die gewicht naar voor zet, moet het toch wel aardig bergop gaan.
                                          Overigens, op het moment dat die cameraman tegen die biker begint, lijkt het aanvankelijk of hij een Oost-Europees taaltje uitkraamt. Blijkt het 2 seconden later gewoon West-Vlaams te zijn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X