Zo'n balaclava zou ik niet moeten. Wordt dat niet nat door de condensatie als je door je mond ademt? En als je dan nog eens neusloop hebt, zit je constant met je bek in je eigen snot. En ik heb altijd neusloop als het koud is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGeen last van. Ik adem meestal door m'n neus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGeen last van. Ik adem meestal door m'n neus
Ja kan 'em ook tot net over de kin dragen. Is vooral warm aan nek, oren en kin.
Ik denk dat ik 'em ook op de Vespa ga gebruiken in de tussenseizoenen.
En snot bevordert het door de neus ademen ook niet echt.
Comment
-
Hier had ik ze alletwee te stekken.
Links van Emily herken je trouwens MTB Lily
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWillow Koerber? Niet op de foto afgaan, die is maar 1m58 groot of zo
Heb die ooit eens van truitje zien wisselen net voor een wedstrijd, was toen wel zo preuts om geen foto's te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHier had ik ze alletwee te stekken.
Links van Emily herken je trouwens MTB Lily
Gene kattepis zo een D2x ook, nice..
Comment
-
Heb me vandaag volgend paar handschoenen aangeschaft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHeb me vandaag volgend paar handschoenen aangeschaft.
goede handschoenen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichtenheb deze ook;
goede handschoenen!
En voor €15 kan je niet sukkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHeb me vandaag volgend paar handschoenen aangeschaft.
Ze lijken me winddicht te zijn. Als het moet kan je er misschien nog een dunne wollen handschoen onderdragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMooi, post eens een foto met uw handjes erin ?
Ze lijken me winddicht te zijn. Als het moet kan je er misschien nog een dunne wollen handschoen onderdragen.
Vermits ze waterdicht en voorzien zijn van een hypora en ademende binnenhandschoen, vermoed ik dat ze ook wel winddicht zullen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk rij al jaren met thinsulate handschoenen, je begint er nooit in te zweten en zelfs in natte omstandigheden bieden ze me nog voldoende warmte. Net nog een nieuw paar gekocht in de C&A voor 7,5 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZijn dat zo van die (heel) dikke ? Heb je daar genoeg gevoel mee om gedoseerd te remmen en te schakelen ? Ik heb mijn winterhandschoenen liefst zo dun mogelijk, die met Windstopper voldoen maar ze mogen niet nat worden...
Ik heb inderdaad genoeg gevoel om gedoseerd te schakelen enzomeer. Het enige nadeel is dat de grip op de bar-ends niet altijd ideaal is, als ze wat nat worden verbetert dat dan weer wel.
De nieuwe nu hebben wel een anti-sliplaag aan de handpalmen, dus dat 'griprobleem' zal nu misschien wel van de baan zijn.
Comment
Comment