Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n balaclava zou ik niet moeten. Wordt dat niet nat door de condensatie als je door je mond ademt? En als je dan nog eens neusloop hebt, zit je constant met je bek in je eigen snot. En ik heb altijd neusloop als het koud is.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Geen last van. Ik adem meestal door m'n neus
      Ja kan 'em ook tot net over de kin dragen. Is vooral warm aan nek, oren en kin.
      Ik denk dat ik 'em ook op de Vespa ga gebruiken in de tussenseizoenen.
      Last edited by ; 04/12/2010, 18:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Geen last van. Ik adem meestal door m'n neus
        Rijden tegen een redelijk tempo met enkel door je neus te ademen, dan krijg ik toch niet genoeg lucht binnen hoor.

Comment

Geen last van. Ik adem meestal door m'n neus
          Ja kan 'em ook tot net over de kin dragen. Is vooral warm aan nek, oren en kin.
          Ik denk dat ik 'em ook op de Vespa ga gebruiken in de tussenseizoenen.
          Op de fiets adem ik toch door de mond. Zeker bij een inspanning.
          En snot bevordert het door de neus ademen ook niet echt.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Den ene z'n redelijk tempo is den andere zijn redelijk tempo niet.
            Vandaag had ik een gemiddelde van 13km/u op 34km en 605 hoogtemeters. Gemiddelde hartslag 130 (wat ik vrij hoog vond) met een piekske van 150 ergens in een afdaling peins ik ,)

Comment

• Nieuw in Trek World Racing team '11 (mogelijks ten koste van Emily)

Comment

• Willow Koerber? Niet op de foto afgaan, die is maar 1m58 groot of zo
                Heb die ooit eens van truitje zien wisselen net voor een wedstrijd, was toen wel zo preuts om geen foto's te maken.

Comment

• Hier had ik ze alletwee te stekken.

Links van Emily herken je trouwens MTB Lily

Comment

Willow Koerber? Niet op de foto afgaan, die is maar 1m58 groot of zo
                    Heb die ooit eens van truitje zien wisselen net voor een wedstrijd, was toen wel zo preuts om geen foto's te maken.
                    Dat ziet er toch niet slecht uit, een lichtgewicht kader met geen al te lange manivelles maar toch een goeie voordemping En op het eerste zicht lijkt de achterdempin toch ook wel oké

Comment

• Ja, daar ga ik volledig mee akkoord. Alhoewel ik dat soort foto's niet echt reklame vind voor het biken. Maar ze mag wel gezien worden, en dat weet ze ook.

Comment

Hier had ik ze alletwee te stekken.

Links van Emily herken je trouwens MTB Lily
                        Waw, coole foto

Gene kattepis zo een D2x ook, nice..

Comment

• Heb me vandaag volgend paar handschoenen aangeschaft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                            heb deze ook;
                            goede handschoenen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                              heb deze ook;
                              goede handschoenen!
                              Had er meteen ook een goed gevoel bij.
                              En voor €15 kan je niet sukkelen.

Comment

• Ik rij al jaren met thinsulate handschoenen, je begint er nooit in te zweten en zelfs in natte omstandigheden bieden ze me nog voldoende warmte. Net nog een nieuw paar gekocht in de C&A voor 7,5 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                  Mooi, post eens een foto met uw handjes erin ?
                                  Ze lijken me winddicht te zijn. Als het moet kan je er misschien nog een dunne wollen handschoen onderdragen.

Comment

Mooi, post eens een foto met uw handjes erin ?
                                    Ze lijken me winddicht te zijn. Als het moet kan je er misschien nog een dunne wollen handschoen onderdragen.

Vermits ze waterdicht en voorzien zijn van een hypora en ademende binnenhandschoen, vermoed ik dat ze ook wel winddicht zullen zijn.

Comment

• De truc met handschoenen (en kousen/schoenen en elk ander kledingstuk eigenlijk) is ervoor te zorgen dat de lucht die erin zit, en die door uw lichaam verwarmd wordt, erin te houden. Als ze dat doen zullen ze een warm gevoel blijven geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ik rij al jaren met thinsulate handschoenen, je begint er nooit in te zweten en zelfs in natte omstandigheden bieden ze me nog voldoende warmte. Net nog een nieuw paar gekocht in de C&A voor 7,5 euro.
                                        Zijn dat zo van die (heel) dikke ? Heb je daar genoeg gevoel mee om gedoseerd te remmen en te schakelen ? Ik heb mijn winterhandschoenen liefst zo dun mogelijk, die met Windstopper voldoen maar ze mogen niet nat worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Zijn dat zo van die (heel) dikke ? Heb je daar genoeg gevoel mee om gedoseerd te remmen en te schakelen ? Ik heb mijn winterhandschoenen liefst zo dun mogelijk, die met Windstopper voldoen maar ze mogen niet nat worden...
                                          Deze die ik nu net gekocht heb zijn inderdaad wel wat dikker dan de vorige, alhoewel dat ook kan liggen aan het feit dat ze nieuw zijn natuurlijk.
                                          Ik heb inderdaad genoeg gevoel om gedoseerd te schakelen enzomeer. Het enige nadeel is dat de grip op de bar-ends niet altijd ideaal is, als ze wat nat worden verbetert dat dan weer wel.
                                          De nieuwe nu hebben wel een anti-sliplaag aan de handpalmen, dus dat 'griprobleem' zal nu misschien wel van de baan zijn.

Comment

Working...
                                          X