Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gewoon even laten weten dat ik de afgelopen dagen wat afwezig was door PC-probs. En die zijn nog niet echt opgelost, dus hierna zal ik wel weer even afwezig zijn.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Gewoon even laten weten dat ik de afgelopen dagen wat afwezig was door PC-probs. En die zijn nog niet echt opgelost, dus hierna zal ik wel weer even afwezig zijn.
      Had ge ne Lefty gehad in uwe Taurine ipv ne Fox, dat was allemaal nooit gebeurd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Had ge ne Lefty gehad in uwe Taurine ipv ne Fox, dat was allemaal nooit gebeurd!

En dan nog een fox cartridge in die Lefty...man man man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          En dan nog een fox cartridge in die Lefty...man man man
          das te zwaar voor wat het is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb zo'n XTC2 zien staan bij de fietsenboer en die was onderaan blauw dacht ik, weet iemand of deze de onderste buis ook in een andere kleur heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Ik heb zo'n XTC2 zien staan bij de fietsenboer en die was onderaan blauw dacht ik, weet iemand of deze de onderste buis ook in een andere kleur heeft?

http://www2.giant-bicycles.com/nl-nl....1/4608/39932/
                Misschien een model 2009??

Comment

• Neen die 2 was zeker weten een 2010. Ik heb ergens gelezen dat deze rood is onderaan, maar geen foto's waarop het te zien is.

Comment

• Serieus in 't zweet gereden.

Verkeerde sleutel denk ik.

Comment

• Voila, m'n Hilset is klaar voor de winter. De Tune Fastfoot crank is eraf (je kan ze hebben voor 100€ all-in) en de Shimano XTR M960 / Hope ceramics / stronglight CT2 combinatie staat er eindelijk op..

Last edited by ; 28/11/2009, 14:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

Zo'n lasnaad van uw titanium frame lijkt fel op een TIG lasnaad van alu, is ook TIG gelast lijkt me. Alu, inox, gietijzer en staal heb ik al gelast, maar titanium nog niet. Zou ik wel eens willen proberen, maar naar 't schijnt is het niet simpel. Een fractie zuurstof in het smeltbad en je mag het vergeten.

Comment

• Dit is m'n Chinees. Dus de lassen zijn wat bruter dan het meesterschap van bvb Moots of Merlin.
                          Wordt met argon in de buizen gelast. Bij de Amerikanen zit het frame soms nog in een zuurstofvrije klok.

Comment

Dit is m'n Chinees. Dus de lassen zijn wat bruter dan het meesterschap van bvb Moots of Merlin.
                            Klopt, 't is niet echt regelmatig gedruppeld.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Wordt met argon in de buizen gelast. Bij de Amerikanen zit het frame soms nog in een zuurstofvrije klok.
                            En waarschijnlijk is het beschermgas van de TIG post ook wel argon zeker?

Comment

• voor de liefhebbers
                              http://members.home.nl/children-of-t...manogroups.htm
                              Last edited by ; 29/11/2009, 17:40. Reden: link aangepast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Klopt, 't is niet echt regelmatig gedruppeld.

En waarschijnlijk is het beschermgas van de TIG post ook wel argon zeker?

Comment

Aanwezig.
                                  De knapste XTR-groep ooit, vind ik. Wat vinden de anderen hiervan? Ben vooral benieuwd naar de mening van diegenen die deze groep nooit als actuele groep hebben gekend.
                                  Ik zie wel al direct een foutje: de klem van de eerste zadelpen was van aluminium, niet van chromoly. Dat ziet het kleinste kind.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik heb nog een setje wielen met M910 naven. Lopen na 15 jaar nog steeds als een zonnetje. Ze staan er nu op voor weer een winter.
                                    EDIT : en op m'n Litespeed staat een SP-M900 zadelpen..

Comment

• Waarom eigenlijk wel een zadelpen in dat assortiment en geen stuurpen of stuur?

Comment

• info@shimano.jp
                                        geen idee dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Waarom eigenlijk wel een zadelpen in dat assortiment en geen stuurpen of stuur?
                                          Goeie vraag. Die zadelpennen worden tenslotte toch in onderaanneming gemaakt door andere fabrikanten die zelf ook sturen en stuurpennen produceren.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X