Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Dat is idd waar, maar ik dacht mss om de vervorming al wat weg te werken en er eventueel makkelijk op te krijgen ofzo...
    Kan mss wel iéts schelen als je de banden voor het eerst monteert, maar ik geloof niet dat het kwaad kan van ze opgevouwen te laten. Mss dat ze er iéts sneller op geraken als je ze los laat hangen, maar veel zal dat niet schelen, en eens gemonteerd nemen die toch onmiddellijk de juiste vorm aan.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Heb dat ooit gedaan, in 2000 met Poco Loco, en is echt de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Kan mss wel iéts schelen als je de banden voor het eerst monteert, maar ik geloof niet dat het kwaad kan van ze opgevouwen te laten. Mss dat ze er iéts sneller op geraken als je ze los laat hangen, maar veel zal dat niet schelen, en eens gemonteerd nemen die toch onmiddellijk de juiste vorm aan.
        Gewoon in de verpakking laten zitten, zoals je eerder al zei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Heb dat ooit gedaan, in 2000 met Poco Loco, en is echt de moeite.
          Zwaar zeker?
          En hoe zit het met die nationale parken, want ik lees overal dat er daar niet mag worden gefietst (Ordesa bijvoorbeeld)?
          Nu ja, de natuur net buiten de grenzen zal waarschijnlijk niet moeten onderdoen qua schoonheid...
          En dan nog 1 ding: hoe zit het ginder met het weer in de zomermaanden? Veel regen, warm?

Comment

• Zwaar, lang maar zeer mooi. Nu en dan eens een mindere dag (kou, regen)
            In de Nationale parken mag je wel in maar je bent beperkt tot bepaalde trajecten.
            Ordesa en de passage in La Molina zullen me mijn ganse leven bijblijven.

Comment

• Merci, misschien iets om één van de volgende jaren eens te doen.
              De foto's zien er alvast enorm veelbelovend uit...

Comment

• Ik heb daar toen een verslag van geschreven, wat nog in de O2 Bikers verschenen is.

HIER vind je het online.

En dit is het verslag van Nico Vanaken, die in 2000 ook mee was maar een paar jaar de andere tocht gedaan heeft, dus die van Col d'Extreme

HIER vind je dat verslag

Comment

• In Llança vertrokken, daar heb ik al vaak gevloekt dat ik geen fiets bij had.
                  Ik ga ze allebei eens helemaal lezen binnen een paar weken, nu mag ik m'n gedachten niet te ver laten afdwalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ik heb daar toen een verslag van geschreven, wat nog in de O2 Bikers verschenen is.

HIER vind je het online.

En dit is het verslag van Nico Vanaken, die in 2000 ook mee was maar een paar jaar de andere tocht gedaan heeft, dus die van Col d'Extreme

HIER vind je dat verslag
                    Respect Adri, wat hebt gij eigenlijk nog niet gedaan?

Comment

Mooie fiets, en de lefty gaat er mooi bij passen.

Comment

Inderdaad knap. Maar als 'ie dan toch van z'n saai grijs kleurtje afwilde dan had ik voor een toch nog net iets meer opvallende kleurensetting gekozen. Met dat zwart/wit rijdt vandaag bijna iedereen rond. De Lefty gaat er wel schitterend bij passen, maar de efficiëntie ervan is dan weer wel wat overkill op het superstijve alu frame. Maar... looks zijjn natuurlijk ook belangrijk hé.

Comment

• Waarom zou een lefty overkill zijn ?

Comment

• Het is een modegevoelige jongen, met zijn zwart-wit.

Ik heb de CtC 2000 indertijd gereden met een Cannondale met een Fatty erin, was meer dan voldoende. Heb deze nog gevonden op m'n Flickr account

Comment

• Zalige fotos (en wat een spieren jonge )

Voor dergelijke ondergrond zoals op de fotos heb je zelf geen vering nodig vind ik, met bandenspanning heb je an sich al genoeg. Maar er zullen af en toe wel andere stukken in gezeten hebben wss.

Heb je fotoalbums online staan ergens ?

Comment

• Van deze heb ik jammer genoeg niet veel foto's, had toen een wegwerpcamera bij .
                                Spieren, tja, ik kwam toen uit vele jaren van gewichtstraining, en dat zag je nog wel

Er zaten inderdaad zware stukken in, afdalingen kilometers aan een stuk over keien, ik voel ze nog

Comment

• Nog 2 foto's gevonden online. Ik wordt helemaal mushy als ik ze zie

Comment

• Jaloers op het avontuur, wil zo'n dingen ook wel maar momenteel geen budget en dat thuis uitgelegd krijgen aan de vriendin ....
                                    En jaloers op de 'Volvo'. Dat is enne small aan de hoeken te zien ?

Comment

• Small of medium. Is te lang geleden. Was wel redelijk licht, Slechts 9.8kg toen al.

<Hier een fotoreeks

Last edited by ; 27/01/2011, 16:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                        Waarom zou een lefty overkill zijn ?
                                        Te veel veerweg voor een te strak hardtailframe.

Comment

Working...
                                        X