Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenPff, ziet er echt de moeite uit...
http://www.col-d-extreme.nl/fietsrei...ranspirinaika/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKan mss wel iéts schelen als je de banden voor het eerst monteert, maar ik geloof niet dat het kwaad kan van ze opgevouwen te laten. Mss dat ze er iéts sneller op geraken als je ze los laat hangen, maar veel zal dat niet schelen, en eens gemonteerd nemen die toch onmiddellijk de juiste vorm aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHeb dat ooit gedaan, in 2000 met Poco Loco, en is echt de moeite.
En hoe zit het met die nationale parken, want ik lees overal dat er daar niet mag worden gefietst (Ordesa bijvoorbeeld)?
Nu ja, de natuur net buiten de grenzen zal waarschijnlijk niet moeten onderdoen qua schoonheid...
En dan nog 1 ding: hoe zit het ginder met het weer in de zomermaanden? Veel regen, warm?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Zalige fotos (en wat een spieren jonge )
Voor dergelijke ondergrond zoals op de fotos heb je zelf geen vering nodig vind ik, met bandenspanning heb je an sich al genoeg. Maar er zullen af en toe wel andere stukken in gezeten hebben wss.
Heb je fotoalbums online staan ergens ?
Comment
-
Small of medium. Is te lang geleden. Was wel redelijk licht, Slechts 9.8kg toen al.
<Hier een fotoreeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenWaarom zou een lefty overkill zijn ?
Comment
Comment