Als het frame niet meegeeft, krijgt het wiel de volle klap. => regelmatig een slag eruit halen dus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls het frame niet meegeeft, krijgt het wiel de volle klap. => regelmatig een slag eruit halen dus
Een Taurine zal wel ietsje meegeven bij een harde klap, maar als het 1 mm is, zal het veel zijn, lijkt mij. Dat is toch nog iets heel anders dan een fully die bij dezelfde klap 90 % van zijn veerweg haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEen Taurine is hooguit comfortabeler omdat het carbon trillingen dempt, maar met een fully heeft dat absoluut niets te maken. Ik zou wel eens willen weten wat dat frame achteraan meegeeft bij een harde klap. Zo goed als niets allicht.
En idd, zo zijn we weer bij het begin. I do not really like the Fatty, dus voor mij reden genoeg om ook op een alu Cannondale een Lefty te kiezen. Pas op, een Fatty heeft zeker zijn nut, maar dan op snelle omlopen met weinig bulten, putten e.d.
Trouwens, heeft een huidige F1 nog zo'n harde achtertrein? Ik vermoed van niet, maar goed, het ging hier niet over een aluminium Flash. Gewoon een kleine bemerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe snapt het weer écht niet hé. Enfin, 'k ga er geen woorden meer aan vuil maken, echt geen zin meer in om tegen een muur te praten. Beta is en blijft beta natuurlijk... .
Een vork met een veerweg van 10 cm kan tegenwoordig perfect samengaan met een hardtail. Vroeger lag dat toch wel even anders.
Ik zeg nergens dat een Caffeine, een Optimo of een CAAD5 hetzelfde aanvoelen als een Taurine hé. Zelfs onderling zullen er wel verschillen tussen die alu's zijn (kleiner dan met de Taurine, dat wel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTsja, er zijn er ook bij die ne fully moeten hebben om over ne grindweg met twee putten te rijden... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn ik zet 'm dan zelfs nog in "freeride" modus, ipv crosscountry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIeder z'n budget maar ik vind 220 pond voor derrailleurwielekes er los overDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet zouden wel de laatste derailleurwielekes kunnen zijn die je ooit koopt, als je de blurp mag geloven verslijten ze nooit
Comment
-
Iemand die dit kent?
Lijkt me interessant maar vind het verdacht dat ie em al weg doet na 2 weken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
voor de rest schoon opgebouwd
X.9 crank vind ik echt schoon sinds dit jaar. Alleen zouden die lagers gene vette zette zijn. Ma dat is snel vervangen natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIemand die dit kent?
Lijkt me interessant maar vind het verdacht dat ie em al weg doet na 2 weken.
(morgen ben ik toch in de limburg ...)
Comment
-
Nee, ik ken dat merk niet.
Zou toch eerst eens uitzoeken op het www of dat compatibel is met gpx files etc.
Comment
Comment