Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat is het geval, heb ik al uitgezocht maar het ding is zo nieuw dat ik er nergens gebruikerservaring van vind wat wel spijtig is.
tracks opnemen
logging bekijken op pc
alle normale fietsfuncties
uitbreidbaar met cadanssensor en hartslagmeter
tracks achterna rijden (GPX)
10u autonomie
en schijnbaar gratis kaarten wat ook geen klein voordeel is.
Maar al wat ik hier nu schrijf kan bvb een breyton ryder 50 ook en die kost nog geen 200 nieuw.
Comment
-
Vandaag nog eens alleen een TT gereden, de voorbije weken niet echt veel gefiets en als ik dan ging was het meestal op het gemak met onze pa een toertochtje.
Onze pa kon niet vandaag dus vandaag alleen geweest en geprobeerd hoe het was met de conditie, nog niet tip top maar ´k ben al content toch, toch 24 gem kunnen houden op een parcours met zo goed als geen asfalt.
Hier en daar pittige stukjes in het bos en de hei, was leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWat gebruiken jullie om banden te vervangen? Ik heb van die 30j oude metalen klipjes om de band ophoog te heffen maar ik vraag me af of er nieuwe dingen bestaan die mss veiliger zijn voor eventuele schade aan de velg...
Kost bijna niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWat gebruiken jullie om banden te vervangen? Ik heb van die 30j oude metalen klipjes om de band ophoog te heffen maar ik vraag me af of er nieuwe dingen bestaan die mss veiliger zijn voor eventuele schade aan de velg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGewoon met de blote handen. Als je ooit tubeless gereden hebt leer je dat heel snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk kreeg ze er één keer zelfs niet af mét bandenlichters, ik heb de banden dan maar mee verkocht met de velgen.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk kreeg ze er één keer zelfs niet af mét bandenlichters, ik heb de banden dan maar mee verkocht met de velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBandenlichters waren wel bijna 'op' (lipje plooit na een tijd vlak).
Aan wat kan dat nog liggen, mijn kracht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSommige combinaties (band + velg) kan je écht niet met de hand hoor.
Ik spreek wel enkel over plooibanden natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenen u techniek.
Je moet er op letten, zowel bij het opleggen als het afnemen dat de band aan "de overzijde" in het midden van u velg kan zakken. Als je ziet dat die daar wat inzakt heb je aan de andere kant veel meer plaats om op en af te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMmm, op wegfietsen misschien, maar op MTB moet ik de eerste nog tegenkomen die ik er niet op of af krijg.
Ik spreek wel enkel over plooibanden natuurlijk.
Ik heb er zelfs een speciale bandenlichter voor gekocht!
Comment
Comment