Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls je een slag wil slagen op wat exclusief materiaal. Hier is de grot van Ali Baba
Comment
-
-
ziet er een stijle helling uit, en dan nog een scherpe boch die niet veel steun geeft...
als je te hard gaat en niet voldoende achteruit leunt kiep je voorover zoals sommige in het filmpje
Als je goed gaat en teveel achter leunt heb je niet voldoende grip op de voorband om die bocht nog te kunnen maken.
Op film lijkt alles makkelijkmaar dat lijkt me toch al een pittig stukje in een XC wedstrijd.
Comment
-
Die putten zitten er ook wel voor iets tussen. Als je dan met een beperkte veerweg rijdt én je hebt niet heel veel vertrouwen in die afdaling, dan weet je al op voorhand dat je op je bek gaat.
Comment
-
eergisteren mij kandidaat gesteld voor 2 kaarten voor XC MTB op 12 augustus 2012 op de officieele site van de olympische spelen.
Hopelijk heb ik ze ook effectief ! Wil dat wel eens meemaken.
Gisteren in Andenne de Primavera gereden 69 km met iets meer als 1500 km
Conditie zat al goed, veel moeten wachten op menne compagnon.
4.12uur onder weggeweest en iets meer als 15 minuten moeten wachten.
Totaal nog niet in de buurt van de chrono rijdens die daar net geen 3 uur op rijden
Techniek zat ook niet slecht als ik vergeleek met de vele die te voet berop of bergaf gingen.
Mijn 2.4 Michelin voorband met bakken grip zal er ook veel mee te maken hebben gehad
Hopelijk komen de foto's snel on-line, nog beter zou zijn dat er een foto van de fotografe zelf bijstaat
Comment
-
qua chrono rijders vanalles gezien
Veel die ieder technisch stukje op hun gezicht gaan, nog meer die afstapte en dan zosnel er een velgweg was of een stuk asfalt ervandoor gingen als koerskonijnen.
Maar ook heel sterke all-rounders die sterk konden afdalen, na een lange beklimming niet verzwakte en direct doorknalde, en dit al in Maart....
die hebben in de winter goed door getrained.
Ik denk dat als ik door had gereden en had kunnen aanpikken bij iemand die op zelfde niveau als mij was ik op 3:30 3:40 uur ook had binnen kunnen zijn.
maar onder 3 uur dat ligt zelfs als ik goed inform ben niet binnen de mogelijkheden.
Comment
-
Hey saikoman, ik zie u niet in de uitslag staan. Of kan ik niet goed zoeken? Dat kan natuurlijk ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtengeen zin om zoveel geld te betalen als ge opvoorand toch weet dat ge conditioneel nergens staat.
bent ge idd NIET in conditie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichteneergisteren mij kandidaat gesteld voor 2 kaarten voor XC MTB op 12 augustus 2012 op de officieele site van de olympische spelen.
Hopelijk heb ik ze ook effectief ! Wil dat wel eens meemaken.
Eventueel kan je nog proberen enkele belgische te bemachtigen (vanaf 26 april dacht ik re-sale).
Fysiek is uiteraard een relatief begrip, elk zijn niveau. Maar tegen uw conditie zou ik geen nee zeggen..gij zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenRando gereden (TT)
geen zin om zoveel geld te betalen als ge opvoorand toch weet dat ge conditioneel nergens staat.
5 euro voor de TT is dan weer lekker goedkoop voor drie uitgebreide bevooradingen.
Comment
Comment