Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Rood aan de toeristentoren, da's een paar keer bergop en bergaf kort achter mekaar, daar kunt ge u compleet opblazen als ge niet oplet!
    idd, en het verbaast me ook niet dat ie daar verkeerd is gereden, dat stuk bijna aan het kerkhof dat je terug richting groen moet vind ik toch ook niet denderend aangegeven hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
      Ik ben vandaag in Kasterlee gaan mountainbiken.. ik wilde mijne nieuwe Garmin Edge 800 ook eens goed uittesten (iemand een idee hoe je een .kml bestand op Google Earth kunt zetten trouwens?)

We waren begonnen aan het sportcentrum in Kasterlee, en van daaruit de blauwe route genomen. Het begin was al schitterend, heuveltjes, mooie single tracks, af en toe wat losse zand, heerlijk om te fietsen. Het tempo zat er al goed in, met momenten toch tempo 30 kmh in de bos. Vervolgens het groene traject, met ook zeer mooie single tracks. Daarna ging het door op rood, en dat was eerder beukwerk om heuvels op te komen. love it!
      Vervolgens terug - nog een paar keer fout gefietst, of een paaltje gemist.
      Uiteindelijk weer terug op de groene / blauwe lus aangekomen, heerlijke single tracks door de bos, kombochten, trajecten met losse zand (daar kan ik mijn kracht helemaal kwijt, ik begin meer en meer fan te worden van losse zand passages) en vervolgens - mijne buurman was helemaal pannekoek op het einde - op de GPS terug naar de auto.
      De laatste km bos hebben we dus niet gedaan. Maar ik vond het niet erg, ik had me al schitterend geamuseerd.
      Volgens de GPS bij 48 km uitgekomen, een gemiddelde van net geen 19 per uur.

Oh ja:
      Garmin Edge 800
      max bpm 180 (ik ga erop vooruit, vroeger zat ik regelmatig aan de 190)
      gemiddeld bpm 145 (dacht ik)
      Garmin Connect training center, heerlijk om je stats allemaal te bekijken...

Dju had ik geweten dat je vandaag ging had ik ook wel mee kunnen rijden, had verlof vandaag.

Alhoewel, 't is wendy haar verjaardag, weet niet of ze het zo grappig had gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        idd, en het verbaast me ook niet dat ie daar verkeerd is gereden, dat stuk bijna aan het kerkhof dat je terug richting groen moet vind ik toch ook niet denderend aangegeven hoor.
        Dat kan, ik kijk niet meer naar die pijltjes, ik ken dat parcours al een jaar of 15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          je mag de link altijd posten hoor, kunnen we eens kijken
          Pffff, dan moet ik weer zoeken.

Ik weet dat hij er 550 € voor vraagt. De fiets ken je.
          Redelijke vraagprijs, vind ik.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Alhoewel, 't is wendy haar verjaardag, weet niet of ze het zo grappig had gevonden.
            Zet u dan nu maar rap offline en ga ze maar wat verwennen!

Comment

Dat kan, ik kijk niet meer naar die pijltjes, ik ken dat parcours al een jaar of 15.
              ondertussen ik ook maar herinner me dat de eerste keer dat ik er alleen reed ik ook fout zat daar ergens.

Comment

Zet u dan nu maar rap offline en ga ze maar wat verwennen!
                de schoonouders zitten hier naar de poppenkast van de dochters te kijken.

Comment

• Allez, opdat ge mij niet zoudt verwijten lui te zijn:

Wel een nieuwe ad blijkbaar, want hij stond er vorige week al op.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

je mag de link altijd posten hoor, kunnen we eens kijken

Comment

• Als dat recente foto's zijn is die fiets in topstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Allez, opdat ge mij niet zoudt verwijten lui te zijn:
                        .
                        Merci, en als je vandaag bent gaan fietsen ben je niet lui

Comment

Als dat recente foto's zijn is die fiets in topstaat.
                          Die foto's zijn van vorige week. Fiets is inderdaad ook in topstaat. Ik twijfel enorm om 'm bij te houden... maar ik zit hier al met zoveel fietsen.

Comment

Allez, opdat ge mij niet zoudt verwijten lui te zijn:

Wel een nieuwe ad blijkbaar, want hij stond er vorige week al op.
                            Zout moet op de patatten, maar zoudt?!

Herentals rij ik quasi met m'n ogen dicht en dikwijls ook afwijken van de bloso-route!

Comment

Toch lui dus.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                Kom kom, leraars Nederlands hebben we hier al genoeg hoor.

Comment

• Grove fouten mogen er toch wel uitgehaald worden vind ik. Kan me daar zo aan ergeren.

Comment

Herentals rij ik quasi met m'n ogen dicht en dikwijls ook afwijken van de bloso-route!
                                    Aan 't kapelleke naar beneden vlammen langs de kruisweg! Zalige jumps!

Comment

"Ge" is ook verkeerd dan.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

"Ge" is ook verkeerd dan.
                                        Gij of ge is een persoonlijk voornaamwoord van de tweede persoon enkelvoud en meervoud.

Comment

Ik ben lui.... dagje rust mag wel eens. Morgen normaal terug een 100... hoop ik.

Comment

Working...
                                          X