Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebt ge dan nog een boekentas op uwe rug pfff ik zweet mij nu al kapot als ik op meh gemak naar huis rij
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Aan de cava gezeten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
        Hebt ge dan nog een boekentas op uwe rug pfff ik zweet mij nu al kapot als ik op meh gemak naar huis rij
        Der steekt wel niet veel in mijn boekentas en ik voel dat niet echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          Der steekt wel niet veel in mijn boekentas en ik voel dat niet echt.
          Beest hier in school ist ook altijd koers maar wel de brommerkes tegen de fietsers
          en ik moet mene eer ook altijd hoog houden als triathleet
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Beest hier in school ist ook altijd koers maar wel de brommerkes tegen de fietsers
            en ik moet mene eer ook altijd hoog houden als triathleet

Ge hebt me just op een idee gebracht met die brommerkes, nen kameraad van mij zal tegen dan nen brommer hebben dus kan ik die daar op mij laten wachten hé Ik kan nog altijd zeggen dat hem niet opzij wou hé

Van eer hoog houden gesproken, voor LO moeten wij naar een andere zaal rijden, een goei 3km en dan is het ook altijd koers, zeker met die brug dat we over moeten.

Klein probleem voor mij want ik rij altijd met een fiets van de school, geen versnellingen en soms deftig opgepompte banden. De rest die uit de buurt zijn rijden met hun eigen fiets.
            Niet simpel zen

Comment

Ge hebt me just op een idee gebracht met die brommerkes, nen kameraad van mij zal tegen dan nen brommer hebben dus kan ik die daar op mij laten wachten hé Ik kan nog altijd zeggen dat hem niet opzij wou hé

Van eer hoog houden gesproken, voor LO moeten wij naar een andere zaal rijden, een goei 3km en dan is het ook altijd koers, zeker met die brug dat we over moeten.

Klein probleem voor mij want ik rij altijd met een fiets van de school, geen versnellingen en soms deftig opgepompte banden. De rest die uit de buurt zijn rijden met hun eigen fiets.
              Niet simpel zen
              Haha laat die brommer u voor trekken als derny he
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Haha laat die brommer u voor trekken als derny he
                Jip

Ziede Jakkel, nu heb ik wel nen 48/11 nodig

Comment

• hij verkoopt een setje met 48T

Comment

• Thanks maar ik ga nog even wachten om de aankoop te doen. Zoiets komt regelmatig op de markt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                      Wat vreemd aanbod. 2 tandwielen heb 4 gaten en het groot 5 gaten. Daar klopt wat niet. Zou me verbazen als XT ooit een 48T gehad heeft, tenzij 10 jaar geleden.

Comment

• Ik heb zonet mijn Scott MTB terug ineen gekregen. Enkele draden moeten nog terug worden aangesloten maar ik denk dat ik ze ineens ga vervangen. Veel kans dat ik die MTB nog eens uiteen haal. Ik heb wat zitten klungelen met die vork al zou het ook kunnen dat dat kwam doordat ik geen montagestand heb en bijgevolg mijn fiets zelf moest vasthouden.

Comment

Bwuah zeg nu zelf, zo nen 48 zou toch sjiek staan hé, precies een grammofoonplaat
                          Der steekt nen 42 vanvoor heb ik just gezien, voor die klikpedalen ga ik nog eens oplossing zoeken.
                          Kan je geen haken monteren op die pedalen? Dan kan je toch ook al redelijk wat aan de pedalen trekken. Alleen niet vergeten dat je voeten dan naar achter moet trekken ipv naar buiten draaien als je wilt stoppen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Wat vreemd aanbod. 2 tandwielen heb 4 gaten en het groot 5 gaten. Daar klopt wat niet. Zou me verbazen als XT ooit een 48T gehad heeft, tenzij 10 jaar geleden.
                            Vijf gaten??? Toch nog eens goed kijken. Die 48T lijkt mij effectief een blad van een huidig XT-crankstel.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Kan je geen haken monteren op die pedalen? Dan kan je toch ook al redelijk wat aan de pedalen trekken. Alleen niet vergeten dat je voeten dan naar achter moet trekken ipv naar buiten draaien als je wilt stoppen.
                              Ik heb daar ook al aan gedacht, ik heb nog een beetje tijd. Die mannen vinden het toch te koud om nu te rijden, pfuh

Comment

Ik heb daar ook al aan gedacht, ik heb nog een beetje tijd. Die mannen vinden het toch te koud om nu te rijden, pfuh
                                En anders eventueel pedalen met haken tweedehands op de kop proberen te tikken.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb de oplossing
                                  The ideal means of transport for -16 year old kids. You can activate the English subtitles.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

"Hij haalt ook wel maximum 67, wat da toch wel veel is voor een kettingzaag."

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zalig

Comment

• Die gast is echt zo droog
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Mountainbike: 25 euro
                                          Kettingzaag: 50 euro
                                          Colaflesje: 1,50 euro
                                          Allerlij voor kettingzaag: 20 euro
                                          Allerlij voor fiets: 25 euro

Totaal: 121,50 euro

Eigenlijk best goedkoop als je een brommertje wilt. Ik zou nog wel enkele aanpassingen doen zoals bv. een extra hendel plaatsen ipv de achterrem af te koppelen en een behuizing voor rond de motor. Ook zou ik iets anders gebruiken als benzinetank, kwestie van veiligheid. Je weet nooit dat er wat olie over de motor gaat bij een val.

Hmm, k'heb weer iets over na te denken. Dat is goed voor nen kameraad van mij, ik moet zoiets niet hebben. Ik kan sneller met de fiets*

*I wish

Comment

Working...
                                          X