Hebt ge dan nog een boekentas op uwe rug pfff ik zweet mij nu al kapot als ik op meh gemak naar huis rij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHebt ge dan nog een boekentas op uwe rug pfff ik zweet mij nu al kapot als ik op meh gemak naar huis rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDer steekt wel niet veel in mijn boekentas en ik voel dat niet echt.
en ik moet mene eer ook altijd hoog houden als triathleet2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenBeest hier in school ist ook altijd koers maar wel de brommerkes tegen de fietsers
en ik moet mene eer ook altijd hoog houden als triathleet
Ge hebt me just op een idee gebracht met die brommerkes, nen kameraad van mij zal tegen dan nen brommer hebben dus kan ik die daar op mij laten wachten hé Ik kan nog altijd zeggen dat hem niet opzij wou hé
Van eer hoog houden gesproken, voor LO moeten wij naar een andere zaal rijden, een goei 3km en dan is het ook altijd koers, zeker met die brug dat we over moeten.
Klein probleem voor mij want ik rij altijd met een fiets van de school, geen versnellingen en soms deftig opgepompte banden. De rest die uit de buurt zijn rijden met hun eigen fiets.
Niet simpel zen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
Ge hebt me just op een idee gebracht met die brommerkes, nen kameraad van mij zal tegen dan nen brommer hebben dus kan ik die daar op mij laten wachten hé Ik kan nog altijd zeggen dat hem niet opzij wou hé
Van eer hoog houden gesproken, voor LO moeten wij naar een andere zaal rijden, een goei 3km en dan is het ook altijd koers, zeker met die brug dat we over moeten.
Klein probleem voor mij want ik rij altijd met een fiets van de school, geen versnellingen en soms deftig opgepompte banden. De rest die uit de buurt zijn rijden met hun eigen fiets.
Niet simpel zen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHaha laat die brommer u voor trekken als derny he
Ziede Jakkel, nu heb ik wel nen 48/11 nodig
Comment
-
hij verkoopt een setje met 48T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenhttp://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=71254
hij verkoopt een setje met 48T
Comment
-
Ik heb zonet mijn Scott MTB terug ineen gekregen. Enkele draden moeten nog terug worden aangesloten maar ik denk dat ik ze ineens ga vervangen. Veel kans dat ik die MTB nog eens uiteen haal. Ik heb wat zitten klungelen met die vork al zou het ook kunnen dat dat kwam doordat ik geen montagestand heb en bijgevolg mijn fiets zelf moest vasthouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenBwuah zeg nu zelf, zo nen 48 zou toch sjiek staan hé, precies een grammofoonplaat
Der steekt nen 42 vanvoor heb ik just gezien, voor die klikpedalen ga ik nog eens oplossing zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWat vreemd aanbod. 2 tandwielen heb 4 gaten en het groot 5 gaten. Daar klopt wat niet. Zou me verbazen als XT ooit een 48T gehad heeft, tenzij 10 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKan je geen haken monteren op die pedalen? Dan kan je toch ook al redelijk wat aan de pedalen trekken. Alleen niet vergeten dat je voeten dan naar achter moet trekken ipv naar buiten draaien als je wilt stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk heb daar ook al aan gedacht, ik heb nog een beetje tijd. Die mannen vinden het toch te koud om nu te rijden, pfuh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk heb de oplossing
http://www.youtube.com/watch?v=UcLN7V9zC9M
Comment
-
Mountainbike: 25 euro
Kettingzaag: 50 euro
Colaflesje: 1,50 euro
Allerlij voor kettingzaag: 20 euro
Allerlij voor fiets: 25 euro
Totaal: 121,50 euro
Eigenlijk best goedkoop als je een brommertje wilt. Ik zou nog wel enkele aanpassingen doen zoals bv. een extra hendel plaatsen ipv de achterrem af te koppelen en een behuizing voor rond de motor. Ook zou ik iets anders gebruiken als benzinetank, kwestie van veiligheid. Je weet nooit dat er wat olie over de motor gaat bij een val.
Hmm, k'heb weer iets over na te denken. Dat is goed voor nen kameraad van mij, ik moet zoiets niet hebben. Ik kan sneller met de fiets*
*I wish
Comment
Comment