Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de mensen die het niet kennen:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Best nog vet zo.
      Ik denk dat dat knap zou zijn met een Fox 40 op, qua gewicht misschien niet ideaal, maar qua inbouwhoogte scheelt dat niet veel denk ik?
      Edit: blijkbaar wel, na enkele foto's te zien...

Comment

• Adri heeft die ook eens getest dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Adri heeft die ook eens getest dacht ik.
          Dacht ook zo ooit eens iets gelezen te hebben, ook verbazend hoe goed die bollen op de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Dacht ook zo ooit eens iets gelezen te hebben, ook verbazend hoe goed die bollen op de baan.
            Ideaal om op onze Vlaamse fietspaden te rijden dus!

Comment

• Comment

• Ik heb die inderdaad verleden winter eens goed aan de tand gevoeld. Bolt best wel goed en zou even goed zijn als een fully in het hooggebergte.

Comment

• Wat weegt zo'n spel eigenlijk?
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Rond de 13 kilo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Rond de 13 kilo.
                      Maar wel vooral roterende massa ... En aan de buitenzijde van de wielen nog wel.
                      Lijkt mij wel cool.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daar ga je echt overal mee door. Zie als voorbeeld die trap, je voelt nauwelijks dat je daar over naar beneden rijdt.

Comment

• Die mannen hadden als test een grote aanhanger bij met grote takken en stenen ed. random op gegooid, je rijdt daar over alsof het niets is. Daarna met mijn eigen fiets ook eens geprobeerd, ging iets minder vlot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Daar ga je echt overal mee door. Zie als voorbeeld die trap, je voelt nauwelijks dat je daar over naar beneden rijdt.
                              Lijkt mij duidelijk op het filmpje.
                              Die bike zou mijn interesse wel kunnen wekken.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Plezant als hebbedingetje lijkt me. Maar weinig inzetbaar waar ik woon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                  ik ben ook de herdermarathon gaan rijden.
                                  gestart voor de 130+10 maar omdat het zo druk was veel tijd verloren aan de bevooradingen en technische stukken.
                                  afgekort naar de 105.
                                  ben daar 2 jaar geleden geweest en vond het toen toch toffer.
                                  Nu veel te druk en maar enkele stukken "bos" de rest allemaal verbindingstukken op asfalt en veldwegen om die stukjes aan elkaar te rijgen.

Ben mss te verwend hier in de streek waar ik normaal fiets
                                  pffff..... kletserke je was gewoon choco man daarom hebt ge afgekort........ willen starten zoals de grote mannen en dan z'n staart moeten intrekken....
                                  Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    Morgen eens naar een Cannondale f600sl in Sobe team kleuren zien, altijd al een zwak gehad voor dat kleurtje.

Niks om beschaamd over te zijn, ik vind dat ook een reteknap kleurtje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichten
                                      pffff..... kletserke je was gewoon choco man daarom hebt ge afgekort........ willen starten zoals de grote mannen en dan z'n staart moeten intrekken....
                                      Gij weet precies meer?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat de fout moet gezocht worden in de afmontage die bij de dealer gebeurt?
                                        Wat wordt er daar ter plaatste nog op gezet? Ik heb daar niet direct een idee van...
                                        Het is inderdaad een nieuwe fiets, en voor de rest is die fiets echt perfect. Alleen dat ene detail stoort me. Als je door los zand aan het baggeren bent en je trapt dan eventjes door, dan ben je alle snelheid kwijt en dan sta je daar.

Ik weet dat ze bij de fietsenwinkel alles hadden behalve de trapas. Daar moesten ze nog op wachten - die was besteld.
                                        Misschien is daar iets mis mee gegaan bij het inbouwen, of geen goede trapas?

Comment

• Daar kan het probleem zeker zitten, dat ze die maar snel fatsoenlijk monteren.

Comment

Working...
                                          X