Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAdri heeft die ook eens getest dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDacht ook zo ooit eens iets gelezen te hebben, ook verbazend hoe goed die bollen op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenRond de 13 kilo.
Lijkt mij wel cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDaar ga je echt overal mee door. Zie als voorbeeld die trap, je voelt nauwelijks dat je daar over naar beneden rijdt.
Die bike zou mijn interesse wel kunnen wekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenik ben ook de herdermarathon gaan rijden.
gestart voor de 130+10 maar omdat het zo druk was veel tijd verloren aan de bevooradingen en technische stukken.
afgekort naar de 105.
ben daar 2 jaar geleden geweest en vond het toen toch toffer.
Nu veel te druk en maar enkele stukken "bos" de rest allemaal verbindingstukken op asfalt en veldwegen om die stukjes aan elkaar te rijgen.
Ben mss te verwend hier in de streek waar ik normaal fietsNever LOOK back....beware of the boogieman in front of you...
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenMorgen eens naar een Cannondale f600sl in Sobe team kleuren zien, altijd al een zwak gehad voor dat kleurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwduck Bekijk Berichtenpffff..... kletserke je was gewoon choco man daarom hebt ge afgekort........ willen starten zoals de grote mannen en dan z'n staart moeten intrekken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk denk dat de fout moet gezocht worden in de afmontage die bij de dealer gebeurt?
Wat wordt er daar ter plaatste nog op gezet? Ik heb daar niet direct een idee van...
Ik weet dat ze bij de fietsenwinkel alles hadden behalve de trapas. Daar moesten ze nog op wachten - die was besteld.
Misschien is daar iets mis mee gegaan bij het inbouwen, of geen goede trapas?
Comment
Comment