Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar zelfs al ligt je crank niet goed gemonteerd, dan zou je nog geen halve slag kunnen overslaan lijkt me zonder dat je ketting eraf ligt.
'k denk ook aan de vrijloop eigenlijk.
Nogal. Een trapas is niets mechanisch. Eerder gewoon een as met lagers rond. En tegenwoordig is dat een deel van het crankstel. Kapotte lagers gaan er ook niet voor zorgen dat je even doorschiet.
Welke?
Kader is noname, maar dat komt toch allemaal uit Taiwan e.d. dezer dagen.
Afmontage is op het eerste zicht niet zó speciaal voor de vermelde prijzen.
Rommel is het in ieder geval niet, daar zit evengoed topmateriaal tussen.
Geen idee welke.
Eigenlijk wil ik gewoon terug een Ridley, gigantisch tevreden van. Maar de Zwitsers hier zijn nogal chauvinistisch en verkopen dat niet.
Beter eentje in België halen bij chocovlo en naar hier brengen I guess.
Geen idee welke.
Eigenlijk wil ik gewoon terug een Ridley, gigantisch tevreden van. Maar de Zwitsers hier zijn nogal chauvinistisch en verkopen dat niet.
Beter eentje in België halen bij chocovlo en naar hier brengen I guess.
Er zijn wel meer goeie merken hoor. Zelf heb ik niets met Ridley, dus de kans dat er ooit eentje in mijn garage staat, is quasi nihil.
Uiteraard zijn er meer goede merken, maar aangezien ik er geen knijt van ken kan ik best niet de gok nemen om wat anders te proberen zonder degelijk advies. Vandaar de vraag ivm die Price bikes.
Uiteraard zijn er meer goede merken, maar aangezien ik er geen knijt van ken kan ik best niet de gok nemen om wat anders te proberen zonder degelijk advies. Vandaar de vraag ivm die Price bikes.
NP.
Het is alleszins geen bekend merk. Nog nooit van gehoord zelfs.
Na uw nickname wissel is er toch maar 1 merk dat jij moet kopen. Lefty met een Lefty
Ik had hier vorige keer zo'n KTM gekocht, wtf was me dat...alles begon daar aan te piepen en te kraken, en ik ben 4x m'n zadel verloren
die Lefty, ik vermoed dat dat enkel de kader is? Ik ken er niks van (ik weet bv alleen dat je pakweg Shimano XT en Deore en van die toestanden hebt, maar vraag me al niet wat beter is)
De MTB die ik wil kopen moet vooral dienen als ik in CH ben om bergen op te klimmen (50% asfalt, 50% onverhard).
Voor 1.900 euro heb je dit, een Cannondale F1 met Lefty. Een licht maar toch robuust alu frame en onderdelen erop die voldoende kwalitaitief zijn om vele uren zorgeloos plezier aan te beleven!
Comment