Van vanavond tot morgenvroeg zouden er verschillende producten op de website van Barracuda tegen inkoopprijs verkocht worden. Voor diegenen die de mail van die winkel niet krijgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ook knappe fietsen, één met Magura Menja vork, Formula Oro K18 remmen en al de rest XT (groep + wielset) komt op 1300. Goede prijs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenAha, ik dacht dat dat gewoon zo'n fietsenmerk was als pakweg Radon.
Maar ze hebben blijkbaar ook eigen technologie gehad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenik heb ooit nog een Votec vering gehad.
Zag er super agressief uit maar de werking was niet optimaal
zoals deze ongeveer
Comment
-
Comment
-
Voor diegenen die een fiets zoeken, misschien interessant.. is iemand van mijn club (Royal Velo Club Ottignies Blancs Gilets )
Bonjour ,
Je vends mon vélo. J'ai fait 2,5 saisons avec.Le cadre est tout nouveau (taille L).
Quand vous êtes interesse vous pouvez m' envoyer un mail. (jservranckx@telenet : 0484/96.84.59)
cadre: Kraftstoff H1 (taille L ,alu)
shifters:sram x-9
Derailleur: sram x-9
freins: formula oro
fourche:rock shox ,reba
rouex: dt swiss xr 4.2
moyeux: hope
Comment
-
Goeie vraag. Ik heb indertijd een paar vergelijkende systemen genomen van mijn lampen, ik heb de camera op een vast diafragma gezet (volledig open - f3.2) en de fotos vanaf dezelfde positie genomen.
Dit is een voorbeeld
daarna heb ik in naverwerking ervoor gezorgd dat de achtergrond dezelfde helderheid had.
Zo kan je de lampen vergelijken. je zou ook volledig manueel diafragma en sluitersnelheid kunnen kiezen, dan heb je ook dezelfde omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Precies verstralers van een auto.
Comment
-
Vandaag nieuwe banden voor de MTB gekocht (het was héél dringend). Ik zocht een goed bollende niet al te zware band om in niet al te vettige omstandigheden te rijden. Het is de Continental Race King 2.0 geworden, niet de plooibare Supersonic, maar de gewone draadversie. Stonden in promotie bij Van Eyck. 9,95 euro 't stuk, best een scherpe prijs vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat is het soort band waar ik in de winter mee op de weg ga fietsen.
Ik gebruik echter Nokian NBX lites
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenScherpe prijs inderdaad, ik zou bv. nooit 30 euro aan zo'n Schwalbe kunnen geven...
Comment
Comment