Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
voor mij is het simpel, ik rij er al mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Ik moet eens nadenken over mijn droomfietsen. Van een Scale 35 ben ik zot sinds ik hem voor het eerst zag. Dus zo ééntje met wat andere onderdelen op. XX-groep met groene accenten en een Fox/SID met groene decals of zo.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMisschien moeten we eens een topic maken met onze droombikes.
voor mij is het simpel, ik rij er al mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMisschien moeten we eens een topic maken met onze droombikes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTis simpel: Amerikanen=kwaliteitsbesef<marketing
Het is een goed gemarketeerd product, mooi getekende frames, maar kwalitatief is het echt bibberen. Ik denk (samen met een andere Amerikaan) het merk met de meeste garanties in fietsland.
Ook van de Headshok veervorken van Cannondale kan ik persoonlijk niks slechts zeggen, de F1000 had een Fatty D (60 mm) en die heeft het gans zijn carrière schitterend gedaan. Nu een Fatty Ultra (80 mm), en tot nu toe doet die het ook nog heel goed. Heeft na 2,5 jaar nog steeds geen last van drukverliezen, en ik rij nu toch al ongeveer een jaar rond met 8 bar i.p.v. de aanbevolen 5 bar voor mijn gewicht (dichtingen worden dus harder belast).
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAls ik zie hoe dat gemaakt is en met welk risico ze nieuwe producten in de markt gooien met als hoofdmotivatie marketing komt mijn haar recht.
Heb je daar enig bewijs van, kan je die uitspraak staven met iets,... ?
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk spreek niet graag over mijn eigen merken (tenzij ik ze moet verdedigen ) maar dan zou ik toch eerder een kwalitatief onderbouwd merk komen. Zou dat echt totaal niet kunnen kopen.
Misschien komt het ook wel omdat ik te goed ingelicht ben.
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn de Flash is een prachtig frame hé, over mooi bestaat er voor mij geen discussie, op dat vlak scoren ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Zou mijne mtb (maatje 16) passen in de koffer van een Audi A4? Welteverstaan met de achterbank naar voor geklapt en eventueel met één of beide wielen uit de mtb gehaald.
Kan bij mijn cabje de achterbank evenzeer naar voor klappen maar de kofferopening is sowieso te smal om het fietskader tussen te krijgen dus de enige oplossing is de A4 nemen om hem gaan af te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNaar huis fietsen hé zeg...
Als je de twee wielen eruit haalt is dat ongeveer 1.10 meter lang, moet wel lukken denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDaar zeg je al zoiets.
Zou mijne mtb (maatje 16) passen in de koffer van een Audi A4? Welteverstaan met de achterbank naar voor geklapt en eventueel met één of beide wielen uit de mtb gehaald.
Kan bij mijn cabje de achterbank evenzeer naar voor klappen maar de kofferopening is sowieso te smal om het fietskader tussen te krijgen dus de enige oplossing is de A4 nemen om hem gaan af te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDaar zeg je al zoiets.
En als er toch nooit een fiets in mijn wagen moet, is de ruimte van de 1-reeks groot genoeg voor mij. We hebben geen kinderen, dus de achterbank wordt niet veel gebruikt, behalve om wat spullen op te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenDie keren dat ik alleen op verplaatsing ga (en dus geen zin heb om mijn dakdrager op m'n A4 te plaatsen) steek ik m'n 18 inch MTB in de koffer. Ik moet er het voorste wiel afhalen dan gaat dat vlot zelfs... kan zijn dat 't er ook in kan zonder 't wiel er af te halen maar dan zal 't prutsen (= mogelijks lakschade aan je auto of fiets ) zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTrekhaak op de cab? Van een afneembare heb je toch geen last. Op mijn nieuwe Bimmer heb ik ook een afneembare.
En als er toch nooit een fiets in mijn wagen moet, is de ruimte van de 1-reeks groot genoeg voor mij. We hebben geen kinderen, dus de achterbank wordt niet veel gebruikt, behalve om wat spullen op te leggen.
Qua kofferruimte om vb een fiets in te droppen was mijn vorige A3 beter geschikt maar het zij zo.
Eens proberen dat ik mijn mtb niet in mijne cab krijg met kapje open en achterbank naar beneden.
Comment
-
Dus je koopt liever een A4 break met minder uitrusting dan een goed uitgeruste A3 cab met afneembare trekhaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDus je koopt liever een A4 break met minder uitrusting dan een goed uitgeruste A3 cab met afneembare trekhaak?
No way! En zeker niet om enkel een mtb te kunnen vervoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHeb ik ergens gezegd dat ik een A4 break ga kopen?
No way! En zeker niet om enkel een mtb te kunnen vervoeren.
Dus je geeft mij gelijk dat een afneembare trekhaak op een cab helemaal zo slecht nog niet is.
Het is niet dat je daar ook maar iets van ziet als dat ding gedemonteerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk bedoelde ook niet dat je er eentje gaat kopen ...
Dus je geeft mij gelijk dat een afneembare trekhaak op een cab helemaal zo slecht nog niet is.
Het is niet dat je daar ook maar iets van ziet als dat ding gedemonteerd is.
1. een trekhaak op een cab is voor mij absoluut not done, en
2. ik ga die kosten, van zowel de trekhaak als fietsendrager, niet maken om er maar af en toe gebruik van te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenAfneembaar of niet, er komt geen trekhaak op mijne cab.
1. een trekhaak op een cab is voor mij absoluut not done, en
2. ik ga die kosten, van zowel de trekhaak als fietsendrager, niet maken om er maar af en toe gebruik van te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMaar goed, ik was even vergeten dat vrouwen meestal niet zo rationeel over problemen nadenken.
BARDAF
ok ik ben al weg..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMijn punt is gewoon dat je jezelf het plezier van een cabrio niet moet ontzeggen, enkel en alleen om een fiets te kunnen vervoeren. Maar goed, ik was even vergeten dat vrouwen meestal niet zo rationeel over problemen nadenken.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHopelijk heb ik geen ban aan mijn been.
Comment
-
Kijk vol ongeloof eens naar dit :
Comment
Comment