Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag toertocht gedaan in Jabbeke, daar lag ook sneeuw en in 't veld veel modder. Was eerst wennen in de modder op Furious Freds (gleed soms alle kanten op) maar prima te doen op singletracks. Zondag dan zoals gebruikelijk in de duinen gereden (waar die banden natuurlijk wel beter thuis horen)...

In totaal nog eens 7u30 op de MTB, lang geleden dat ik nog zo'n sportief W-E had !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Zaterdag toertocht gedaan in Jabbeke, daar lag ook sneeuw en in 't veld veel modder. Was eerst wennen in de modder op Furious Freds (gleed soms alle kanten op) maar prima te doen op singletracks. Zondag dan zoals gebruikelijk in de duinen gereden (waar die banden natuurlijk wel beter thuis horen)...

In totaal nog eens 7u30 op de MTB, lang geleden dat ik nog zo'n sportief W-E had !
      Zaterdag ook de mooie tocht in jabbeke gereden , de 42 km.
      Was pittig tochtje ! En de durvers piste gepakt op de singletrack

Comment

• Ongelooflijk glad in het veld. Althans waar auto's gereden hebben. Ik vraag me af wat die daar allemaal te zoeken hebben...
        't Is nochtans zalig om door de onaangetaste sneeuw te rijden. Ik ga namiddag eens wat moeilijker bereikbare weggetjes opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
          Zaterdag ook de mooie tocht in jabbeke gereden , de 42 km.
          Was pittig tochtje ! En de durvers piste gepakt op de singletrack
          Ikke de 54, en trouwens van thuis uit vertrokken

Veel durven was er niet aan ,'t was meer een kwestie van kunnen (raakte toch overal boven ondanks mijn semi's). Maar echt wel een pittige tocht ja, weinig volk gezien (vertrokken rond 12u45)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Zaterdag toertocht gedaan in Jabbeke, daar lag ook sneeuw en in 't veld veel modder. Was eerst wennen in de modder op Furious Freds (gleed soms alle kanten op) maar prima te doen op singletracks. Zondag dan zoals gebruikelijk in de duinen gereden (waar die banden natuurlijk wel beter thuis horen)...

Da's een stevig weekend, zo vroeg op het jaar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
              Da's een stevig weekend, zo vroeg op het jaar..
              Mocht al eens vind ik. Tijdens de week doe ik amper iets, ik wacht vol ongeduld op de lente en bijhorend zomeruur !

Comment

• zo een paar uurtjes lsd, dat moet kunnen

Comment

• Bestaan er webwinkels waar je een wielset kan samenstellen?
                  Dus nippels, spaken, naven en velgen zelf kiezen?
                  Ik zou wel eens iets willen proberen met rode spaken of zo...
                  Zoals dit: http://cgi.ebay.de/Shimano-Laufradsa...item5635e57bfc

Maar dat vind ik veel te zwaar voor die prijs...
                  Last edited by ; 02/02/2010, 15:47.

Comment

• Ik heb al een maand niet meer gefietst, nu. Voordien één keer per week, gemiddeld ongeveer anderhalf uur.
                    En het is goed mogelijk dat ik ook komend week-end niet op de fiets zal zitten.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Your point being ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Your point being ?
                        Was als reactie op Tuur's bijdrage, al was dat mss niet heel duidelijk.
                        Nu al zo veel rijden, is wel zot. En dan nog niet tevreden zijn.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                          Bestaan er webwinkels waar je een wielset kan samenstellen?
                          Dus nippels, spaken, naven en velgen zelf kiezen?
                          Ik zou wel eens iets willen proberen met rode spaken of zo...
                          Zoals dit: http://cgi.ebay.de/Shimano-Laufradsa...item5635e57bfc

Maar dat vind ik veel te zwaar voor die prijs...

Wel geen visueel totaal overzicht en ook geen gekleurde spaken.

Comment

• En véél te duur, vergeten te vermelden dat ik liefst onder pakweg 125 euro blijf...
                            't Is om als baanset te gebruiken.
                            Diegene die ik gepost heb, daar kost dezelfde set zonder die gekleurde spaken blijkbaar maar de helft.
                            Anders eens navragen of ze bijvoorbeeld Deore disc naven met XM117 velgen en die rode Leaders kunnen combineren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Was als reactie op Tuur's bijdrage, al was dat mss niet heel duidelijk.
                              Nu al zo veel rijden, is wel zot. En dan nog niet tevreden zijn.
                              Zot niet in de zin van onnozel hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Zot niet in de zin van onnozel hoop ik.
                                Ik dacht wel dat je je aangesproken zou voelen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voor de liefhebbers:
                                  Kgeraak mijn mountainbike aan de straatstenen nie kwijt en ondertussen is de prijs ook navenant

http://forum.mountainbike.be/viewtop...6310&highlight=

Item: Specialized S-Works HT 2006
                                  Plaats: West-Vlaanderen
                                  Staat: Goede staat
                                  Reden van verkoop: geen interesse meer in mountainbiken
                                  Prijs en voorwaarden: 1250€ (TIOLI) pfff zo een weggeefprijs :s
                                  Nieuwprijs 3500€
                                  Wijze van leveren: otk
                                  Extra Info: fotos en andere bullshit op de link, bij interesse een PM'ke
                                  Last edited by ; 02/02/2010, 20:55.

Comment

• Ik denk dat het probleem is dat je voor dat geld wat flashier (schijfremmen bijvoorbeeld, daar staren velen zich blind op) uitziende bikes kan kopen.
                                    En een echte 'kenner', waarom die het niet koopt weet ik ook niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat het probleem is dat je voor dat geld wat flashier (schijfremmen bijvoorbeeld, daar staren velen zich blind op) uitziende bikes kan kopen.
                                      En een echte 'kenner', waarom die het niet koopt weet ik ook niet...
                                      Kdacht dat remmen vooral goed moesten zijn. Deze remmen in combinatie met die velgrand is super en slijten NIET dus geen dure remblokskes Nuja soit, liefhebbers ... tzijn solden!
                                      Last edited by ; 02/02/2010, 21:15.

Comment

• Goeie prijs wel.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Goeie prijs wel.
                                          Lach er nog nbeetje mee ja

Comment

Working...
                                          X