Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Links zou beter geweest zijn dan, ik doe alles op mijn middenplaat daar
Ik normaal ook maar was aan het denken als ik redelijk klein op de grote plaat kan rijden in de minder technische stukken kan ik ik met links naar de middelste of kleinste schakelen als er plots een hindernis opduikt.
Mannen, hulp nodig ! Ik kan aan een tweedehands MTB geraken, gast heeft dat in een bevlieging gekocht en ondertussen maar 1 of 2 keer mee gereden. Volgens hem heeft dat ding € 1.700 gekost, maar ja weet ik veel
Zo op het eerste zicht lijkt me dat een Makro-like ding te zijn dat nieuw niet veel meer dan enkele honderd euri mag kosten. Maar ik kan me vergissen...
De conditie van mijne fiets is nog steeds uitstekend.
Ikzelf was er met veel moed aan begonnen maar ondertussen weer 2 weken niet meer kunnen rijden wegens medische problemen.
Deze week weet ik of het een kleine ingreep zal worden of niet.
Enorme goesting, maar het weer steekt me voorlopig tegen...
Wat betreft die fiets hierboven, afblijven als je ermee wil mtb'en (of zelfs gewoon fietsen). Dat grootste tandwiel achteraan zegt genoeg...
Voor rond de 500 euro vind je echt goeie tweedehands fietsen, maar je moet wat zoeken. Deze bijvoorbeeld een bod doen: http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce.../LTD_CuBe.html
Is fiets 2 de meerprijs van € 100 waard? Het is niet dat ik intensief ga MTB'en. Het is eerder om het tussen seizoen door te komen, en ook om naar het werk te bollen ^^
Het enige technische verschil is de vork.
Ik weet dat een Dart niet echt veel lof over zich heen krijgt, maar ik heb geen idee of een Manitou Minute veel beter is.
Als het niet is om intensief te mountainbiken zou ik die 100 euro op zak houden.
Dat gezegd zijnde, moet het per sé een Cube zijn? Anders heb ik nog wel wat ideeën voor dat budget. Want ik vind die afmontage precies niet zo denderend voor 850 euro...
De conditie van mijne fiets is nog steeds uitstekend.
Ikzelf was er met veel moed aan begonnen maar ondertussen weer 2 weken niet meer kunnen rijden wegens medische problemen.
Deze week weet ik of het een kleine ingreep zal worden of niet.
Comment