Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Niet twijfelen en voor de Cube gaan.
    Onze mod heeft gelijk.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Het enige technische verschil is de vork.
      Ik weet dat een Dart niet echt veel lof over zich heen krijgt, maar ik heb geen idee of een Manitou Minute veel beter is.
      Als het niet is om intensief te mountainbiken zou ik die 100 euro op zak houden.

Dat gezegd zijnde, moet het per sé een Cube zijn? Anders heb ik nog wel wat ideeën voor dat budget. Want ik vind die afmontage precies niet zo denderend voor 850 euro...
      Die vorken ken ik zelf ook niet zo, dus daar ga ik over zwijgen.

Wat het merk betreft: veel hangt af van waar de fiets gekocht moet worden en of er makkelijk zelf aan gewerkt kan worden.
      Als de fiets uit de buurt moet komen en het onderhoud volledig door de lokale fietsenmaker zal gebeuren, zou ik niet online kopen. In het andere geval wel.
      Trek is trouwens ook een merk dat veel verkocht wordt en dat tegenwoordig zeer goed is op vlak van prijs/kwaliteit.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Op Cube wordt naar het schijnt ook niet zo vlot korting gegeven.
        Dan zou ik, om bij die twee merken te blijven, eerder gaan voor een Trek 6300. Die heeft toch al een Tora, en is voor de rest quasi gelijk afgemonteerd.

Comment

• Wordt er dan op Trek wat korting gegeven? Ik vind de Cube wel mooier

Comment

• Dat van Cube heb ik van horen zeggen, voor alle duidelijkheid. Je springt best eens binnen om te horen wat daarvan is...
            Maar ik heb in België weet van kortingen tot 20% op Trek, en in Holland is er 1 winkel die 22,5% geeft op alle nieuwe modellen van Trek (en andere merken).
            Je hebt dan wel het nadeel dat je niet koopt bij een lokale fietshandelaar, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.

Comment

een Trek 6300. Die heeft toch al een Tora, en is voor de rest quasi gelijk afgemonteerd.
              2010 wel

Jupke heeft me net nog eens op de rooster gelegd, hola
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ga hier eens bij de lokale fietsenboer (met een aardige winkel) binnenspringen denk ik.

Comment

• Wat is een Tora?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Wat is een Tora?
                    Een Rock Shox.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat is een Tora?
                      voorvork van rockshocx

Comment

• Een model van voorvork van RockShox:

Dart - Tora - Recon - Reba - SID

Edit: er waren er mij al twee voor.

Comment

• Hier kevin.

Die heb ik en meer dan content van als je ziet wat je krijgt voor die prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            2010 wel

Jupke heeft me net nog eens op de rooster gelegd, hola

Gene stress, gewoon bezig blijven, ge doet dat zo slecht nog niet.

Comment

• Aha, eindelijk de nieuwe Radons.
                              Die Race 7.0 heeft een mooi kader in het wit.

Comment

Aha, eindelijk de nieuwe Radons.
                                Die Race 7.0 heeft een mooi kader in het wit.
                                Ik ben zo geen poetser, wit en mtb gaan bij mij niet goed samen

Comment

• Die Chris Steel-frames zijn wel nog cool: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_6722_.htm
                                  Het is de eerste keer dat ik zie dat Radon dat in zijn gamma heeft.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thnx jup ! Radon, kan je dat hier in België ergens vinden?

Comment

Thnx jup ! Radon, kan je dat hier in België ergens vinden?
                                      enkel daar online te bestellen.

Komt zo goed als gemonteerd in een doos aan. je moet juist het stuur en de pedalen nog op z'n plaats zetten en je kan vertrekken.

Comment

• Om te starten lijkt mij die ZR Team 5.0 meer dan goed genoeg, en het ziet er nog goed uit ook ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          enkel daar online te bestellen.

Komt zo goed als gemonteerd in een doos aan. je moet juist het stuur en de pedalen nog op z'n plaats zetten en je kan vertrekken.
                                          Ok. Ik ga het zeker in overweging nemen. Ga nog wat andere fietskes opzoeken ^^

Comment

Working...
                                          X