Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ga je nu meedoen?

Ik ben vandaag het parcours gaan verkennen (zes toeren gereden). Enkele heel zware stukken in. De grote zandduin halverwege wordt twee keer opgereden en het is allemaal mul zand door het droge weer van de afgelopen weken. Solorijders gaan mega vloeken, zeker weten. Tragere rijders ook, die gaan op vele plaatsen te voet staan.
    Wij gaan meedoen, we zijn er nog niet uit of onze vijfde 'man' een vrouw of een man wordt. Ik heb alvast twee kleppers in m'n ploegske, een A-crosser en eentje die vorig jaar BK was bij de beloften MTB. Ik ga deze keer de eerder zwakke schakel zijn in de ploeg (de helft aan km's tegenover vorig jaar deze periode). Enfin, als 't maar goed weer wordt, da's al veel.
    Neen, het was wat kort dag om een ploegje samen te stellen... Conditie is ook nog niet op punt, maar ik ga de datum onthouden voor volgend jaar en misschien ook eens komen piepen. Succes!
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      De nummer 2 in de AT 90km is uit de uitslag gehaald. Straf dat die wel mag starten (en inschrijving betalen natuurlijk ! ) en dat men hem dan fijntjes uit de uitslag haalt. Het gaat om Erwin Bakker die levenslang geschorst is wegens 2 keer epo-lamp (als ik me niet vergis)

http://www.chronorace.be/web2/Classe...=5789615915008
      Kwestie van hem te ontmoedigen om nog ergens mee te doen ?
      Is idd levenslang geschorst, zoals dat hoort te zijn.
      Die Poolse broertjes van de WK-cross, zijn ook deftig gestraft, maar da's de enige goeie manier voor mijn part..

Comment

• De AT is geen wedstrijd, dus schorsingen tellen daar niet.
        Ik was mijn geld terug gaan vragen. Alhoewel dit al de 2de of derde keer is dat ze hem dat lappen. Die gast is gewoon koppiger dan een ezel. En hij is nog steeds zeer snel. Hij heeft zelfs ooit onder een schuilnaam gestart, maar de 1 of andere heeft hem erbij gelapt
        Zijn 2de plaats is een statement

Comment

De AT is geen wedstrijd, dus schorsingen tellen daar niet.
          Misschien geen wedstrijd, wel een organisatie die de tijden bijhoudt..In ieder geval, hij hoort er niet thuis.
          Een statement ? Dat je met doping effectief sneller rijdt dan normaal ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
              Misschien geen wedstrijd, wel een organisatie die de tijden bijhoudt..In ieder geval, hij hoort er niet thuis.
              Een statement ? Dat je met doping effectief sneller rijdt dan normaal ?
              Je maakt van een ezel geen koerspaard. Maar daar gaan we hier niet over discuteren. Dat hij nog altijd snel is bewijst wel dat hij portentieel had, en heeft.

Comment

Je maakt van een ezel geen koerspaard. Maar daar gaan we hier niet over discuteren. Dat hij nog altijd snel is bewijst wel dat hij portentieel had, en heeft.
                Des te dommer dan om het zo weg te gooien, maar idd andere discussie...

Comment

• Ik ben momenteel bezig met in Google Earth al de onverharde stukken (of toch degene waar ik weet van heb) in de buurt te markeren, dan kan ik binnenkort eens een lus uitstippelen.
                  Spijtig dat de beelden nog niet scherp genoeg zijn om gewoon op basis daarvan te bepalen of het onverhard is, maar bon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Ik ben momenteel bezig met in Google Earth al de onverharde stukken (of toch degene waar ik weet van heb) in de buurt te markeren, dan kan ik binnenkort eens een lus uitstippelen.
                    Spijtig dat de beelden nog niet scherp genoeg zijn om gewoon op basis daarvan te bepalen of het onverhard is, maar bon...
                    De leukste stukken kan je niet zien op Google Earth denk ik

Ook een tip is deelnemen aan toertochtjes in je buurt
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja maar ik duid toch enkel aan waar ik zelf al geweest ben, dus da's geen probleem. En de meeste zijn zichtbaar want er is bitter weinig bos.
                      Toertochten in de buurt, die zijn er bitter weinig heb ik de indruk...
                      Na de examens eens met de fiets naar m'n kot rijden en wat gaan biken in Heverlee, dat zal al beter zijn.

Comment

• Niet mis

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

• Scott 2011

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Fast Roel, hmmm, zou het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                              Scott 2011

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Ze hebben precies ingegrepen

Comment

• Gisteren de 10 uren gereden...

Na enkele jaren bij de eerste 10 gereden te hebben, vorig jaar een derde stek bij de gemengde ploegen, hebben we nu de eerste plaats behaald bij de herenploegen!

Herken uiterst links ook Tom Van Noppen die tweede werd met z'n ploeg (Ik ben die met het witte T-shirt midden boven).

Comment

• Niemeer gewoon zeg ik u, proficiat !

Comment

• Proficiat!!!
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Proficiat in alle geval.

Comment

• Knappe prestatie!
                                        Ik heb eindelijk mtb-schoenen gekocht, van zodra het weer wat beter is eens een paar keer ermee op m'n doos gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          De kerel die deze fiets verkoopt, is precies wel een kalf. Ik had hem een bericht verstuurd via Kapaza. Geen antwoord. Maar een paar dagen later verlaagde hij wel zijn vraagprijs. Terug een bericht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
                                          Ik denk dat hij niet wíl verkopen. Ofwel kan hij totaal niet met een computer overweg natuurlijk.
                                          Ik had er nu even niet meer naar gekeken. Gisteren checkte ik nog eens of er nog koopjes te doen zijn op de tweedehandsmarkt. Kom ik weer die advertentie tegen. Alweer een prijsverlaging. Deze keer echter een bod gedaan i.p.v. een vraag te versturen, en nu heb ik wel een antwoord ontvangen. Zou het aan Kapaza liggen dat die kerel mijn vorige berichten niet heeft ontvangen? Enfin, mij niet gelaten. Hoe goedkoper, hoe beter.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X