Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe nummer 2 in de AT 90km is uit de uitslag gehaald. Straf dat die wel mag starten (en inschrijving betalen natuurlijk ! ) en dat men hem dan fijntjes uit de uitslag haalt. Het gaat om Erwin Bakker die levenslang geschorst is wegens 2 keer epo-lamp (als ik me niet vergis)
http://www.chronorace.be/web2/Classe...=5789615915008
Is idd levenslang geschorst, zoals dat hoort te zijn.
Die Poolse broertjes van de WK-cross, zijn ook deftig gestraft, maar da's de enige goeie manier voor mijn part..
Comment
-
De AT is geen wedstrijd, dus schorsingen tellen daar niet.
Ik was mijn geld terug gaan vragen. Alhoewel dit al de 2de of derde keer is dat ze hem dat lappen. Die gast is gewoon koppiger dan een ezel. En hij is nog steeds zeer snel. Hij heeft zelfs ooit onder een schuilnaam gestart, maar de 1 of andere heeft hem erbij gelapt
Zijn 2de plaats is een statement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe AT is geen wedstrijd, dus schorsingen tellen daar niet.
Een statement ? Dat je met doping effectief sneller rijdt dan normaal ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenMisschien geen wedstrijd, wel een organisatie die de tijden bijhoudt..In ieder geval, hij hoort er niet thuis.
Een statement ? Dat je met doping effectief sneller rijdt dan normaal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJe maakt van een ezel geen koerspaard. Maar daar gaan we hier niet over discuteren. Dat hij nog altijd snel is bewijst wel dat hij portentieel had, en heeft.
Comment
-
Ik ben momenteel bezig met in Google Earth al de onverharde stukken (of toch degene waar ik weet van heb) in de buurt te markeren, dan kan ik binnenkort eens een lus uitstippelen.
Spijtig dat de beelden nog niet scherp genoeg zijn om gewoon op basis daarvan te bepalen of het onverhard is, maar bon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk ben momenteel bezig met in Google Earth al de onverharde stukken (of toch degene waar ik weet van heb) in de buurt te markeren, dan kan ik binnenkort eens een lus uitstippelen.
Spijtig dat de beelden nog niet scherp genoeg zijn om gewoon op basis daarvan te bepalen of het onverhard is, maar bon...
Ook een tip is deelnemen aan toertochtjes in je buurt
Comment
-
Ja maar ik duid toch enkel aan waar ik zelf al geweest ben, dus da's geen probleem. En de meeste zijn zichtbaar want er is bitter weinig bos.
Toertochten in de buurt, die zijn er bitter weinig heb ik de indruk...
Na de examens eens met de fiets naar m'n kot rijden en wat gaan biken in Heverlee, dat zal al beter zijn.
Comment
-
-
-
-
Gisteren de 10 uren gereden...
Na enkele jaren bij de eerste 10 gereden te hebben, vorig jaar een derde stek bij de gemengde ploegen, hebben we nu de eerste plaats behaald bij de herenploegen!
Herken uiterst links ook Tom Van Noppen die tweede werd met z'n ploeg (Ik ben die met het witte T-shirt midden boven).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe kerel die deze fiets verkoopt, is precies wel een kalf. Ik had hem een bericht verstuurd via Kapaza. Geen antwoord. Maar een paar dagen later verlaagde hij wel zijn vraagprijs. Terug een bericht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Ik denk dat hij niet wíl verkopen. Ofwel kan hij totaal niet met een computer overweg natuurlijk.
Comment
Comment