Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was vandaag van vanmiddag tot vanavond in Turnhout. In feite niet echt veel mensen met het plaatselijke dialect gehoord. Wel relatief veel Nederlanders daar.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Zit er wel in, is die niet op zaterdag ?
      Zaterdag idd, ik geraak er niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Zaterdag een tocht van 53 km door de Veluwe gedaan. Met heen en weer gefiets erbij zat ik aan 71 km, echt de moeite, constant in de bossen en op de heide gefietst, al bij al van de mtb lus geen 2 km asfalt denk ik, was zalig

sfeerfotootjes:

Op de plateau's van de Hoge Venen, heb je een vergelijkbaar zicht..
        Radon memories...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Gisteren de 10 uren gereden...

Na enkele jaren bij de eerste 10 gereden te hebben, vorig jaar een derde stek bij de gemengde ploegen, hebben we nu de eerste plaats behaald bij de herenploegen!

Herken uiterst links ook Tom Van Noppen die tweede werd met z'n ploeg (Ik ben die met het witte T-shirt midden boven).

Zeer netjes! Binnen een kleine maand de 24u van Westerlo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
            Zeer netjes! Binnen een kleine maand de 24u van Westerlo
            Thx!

En een doel voor ogen bij de 24u, of enkel meedoen voor de leute?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Thx!

En een doel voor ogen bij de 24u, of enkel meedoen voor de leute?
              Voor het plezier, heb dit jaar nog niet zoveel op de fiets gezeten.

Nochtans zijn we voor de eerste keer eens met een volledig team aan de start. Middenmoot zou wel goed zijn.

Comment

• Weet er iemand een winkel waar ze een uitgebreid gamma van Cube hebben? Heb ooit eens in een boekje reclame gezien voor een Cube-store in Nederland, maar geen flauw idee meer waar dat juist was. Mag uiteraard ook een andere winkel zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Weet er iemand een winkel waar ze een uitgebreid gamma van Cube hebben? Heb ooit eens in een boekje reclame gezien voor een Cube-store in Nederland, maar geen flauw idee meer waar dat juist was. Mag uiteraard ook een andere winkel zijn.

Deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Voor het plezier, heb dit jaar nog niet zoveel op de fiets gezeten.

Nochtans zijn we voor de eerste keer eens met een volledig team aan de start. Middenmoot zou wel goed zijn.
                    Winnen is plezierig, maar vooral de sfeer die rond zo'n evenement hangt is plezant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten

Idd, Eersel, dat was het, zaterdag eens binnenspringen. Thanks

Twijfel nog tussen een Cube AMS 125 Pro en een Cannondale RZ 120 Lefty. Altijd al grote aanhanger van Cannondale geweest, maar de Cube is me op het lijf geschreven als je al de verschillende tests van deze fiets leest. Ik kan niet kiezen

Comment

• Mijn huidige mtb is als het ware omzeep, en ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Weet iemand wat ik zo al voor €400 tweedehands kan vinden?
                        of eventueel sites waar ze betrouwaarbare tweedhands mtb's verkopen?

Comment

• 1.74m (al zal ik in het begin van de komende 5 jaar hopelijk nog groeien) , naar wat moet ik dan op zoek, medium of nog kleiner?

van die Trek 4500, kan je daar de overzichtspagina van geven?
                          Last edited by ; 04/06/2010, 21:34.

Comment

• Heb ze gevonden, lijkt me wel iets groter dan een medium te zijn?

Comment

• Medium op zich zegt niet veel. Maar de eerste twee mag je in ieder geval al schrappen.

Als je 1.74 bent zou ik ongeveer een 17-18" bekijken (van trapas tot zadelpen). Maar je kan dat zo moeilijk zijn, stuur anders eens een mail.

Net een 2 uurtjes gaan rijden. Opeens kom ik aan een veldweg die daalt en dan stijgt, en in de kom onderaan staat water. Ik dacht 'het zal wel meevallen' dus ik rij erdoor. Het werd toch wel 30 centimeter diep zeker, en ik kon niet keren zonder m'n voet aan de grond te zetten... Dus maar verder gereden, de schoenen zijn bij deze gedoopt!
                              Trouwens ook een leuk bos ontdekt, volgens de bordjes enkel voor voetgangers, maar daar ga ik - gezien het flagrante gebrek aan niet-geasfalteerde wegen in de buurt - me niks van aantrekken!
                              Als er wederzijds respect is zie ik daar geen graten in, en de paden zijn breed genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                                Mijn huidige mtb is als het ware omzeep, en ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Weet iemand wat ik zo al voor €400 tweedehands kan vinden?
                                of eventueel sites waar ze betrouwaarbare tweedhands mtb's verkopen?
                                www.mountainbike.be

Comment

• Gisterenavond nog een klein tochtje gemaakt en eens wat foto's getrokken.
                                  Maar f@ck zeg, die muggen deze dagen...

Comment

• Comment

• iemand goesting om dit zadel eens te proberen ??
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag Mr Merlin voor het eerst dit jaar van stal gehaald voor een ritje in Nandrin. Man wat is dit toch een fijne bike voor het ruwere werk..

Comment

Working...
                                        X