Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik wil die momenteel helemaal nog niet...
    Hey, ik zei dat je er wel eentje zou willen (moést je de Caffeine nu vervangen), niet dat je er eentje gaat kopen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Hey, ik zei dat je er wel eentje zou willen (moést je de Caffeine nu vervangen), niet dat je er eentje gaat kopen.
      Hey, ik zeg ook niet dat je gezegd zou hebben dat ik er eentje zou willen kopen hé. Ik zeg gewoon dat ik 'm helemaal (nog) niet wil...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Je zal het waarschijnlijk al geprobeerd hebben, maar toch.
        Zet die 2 vijzen eens los waarmee uw remklauw op de vork zit gemonteerd. Dan knijp je de remhendel volledig dicht en zet je die bouten terug vast. Het helpt iedere keer bij mij (maar soms niet voor lang).
        Heb dit onlangs als raad van mijn lbs meegekregen en het heeft iig al geholpen.

Comment

• Inderdaad, maar als de remmen warm lopen, zullen ze wel lichtjes weer gaan aanlopen.
          Maar eigenlijk kan dat allemaal niet veel kwaad.

Comment

• Was vandaag in Averbode voor een ijsje, en het parcours voor de manche van het Belgisch Kampioenschap MTB van zondag aanstaande leek al helemaal uitgezet en afgelint

Morgenavond rond 20u ga ik er eens wat rondjes draaien, nog iemand?
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Maar telkens ik mijn voorwiel eruit haal heb ik f*cking aanlopende remmen... De LBS houdt er ook niet van en zegt dat het hopeloos is om ze af te stellen
              Avid Juicy 3, 3500 km probleemloos maar nu al 400 km miserie.
              Dus mijn eerste Speed Kings ritje was niet fijn, als in: traaaag
              Simpel: Hope kopen

Comment

• Iemand een voorstel over de ideale bandenspanning om met de MTB de Oude kwaremont + koppenberg (+nog lus op asfalt) op te rijden voor iemand van +- 60kg ?

Heb er nu 3bar opstaan, en dat is gewoon KEIhard. Dan mag ik kinderen ook vergeten denk ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Iemand een voorstel over de ideale bandenspanning om met de MTB de Oude kwaremont + koppenberg (+nog lus op asfalt) op te rijden voor iemand van +- 60kg ?

Heb er nu 3bar opstaan, en dat is gewoon KEIhard. Dan mag ik kinderen ook vergeten denk ik....
                  Met 2.2 kom je nog ruim toe om geen snakebites te krijgen in bergaf....

Comment

• Ik zou graag m'n 7 jaar oude Cannondale willen strippen en dan laten spuiten en terug opbouwen. Weet er iemand een goed adresje waar ik dat goed en goedkoop kan laten doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                      Ik zou graag m'n 7 jaar oude Cannondale willen strippen en dan laten spuiten en terug opbouwen. Weet er iemand een goed adresje waar ik dat goed en goedkoop kan laten doen?
                      Annibel Coating
                      In aarschot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                        Met 2.2 kom je nog ruim toe om geen snakebites te krijgen in bergaf....
                        Ok, kga starten op 3, na de meeste asfalt laat ik er dan wel ff wat uit. Btw, Trek werkt nu nog nauwer samen met G.F., er is nu een ganse collectie uit met 29'ers.

Dit zou wel eens een serieuze kanshebber kunnen zijn als ik ooit een nieuwe koop: http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes...tail/paragonz/

Comment

• Vet, had ik nog niet gezien!
                          Knappe frames.

Comment

Ok, kga starten op 3, na de meeste asfalt laat ik er dan wel ff wat uit. Btw, Trek werkt nu nog nauwer samen met G.F., er is nu een ganse collectie uit met 29'ers.

Dit zou wel eens een serieuze kanshebber kunnen zijn als ik ooit een nieuwe koop: http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes...tail/paragonz/
                            Dat is zo'n 29'er. Ik blijf dat een eerder onozel zicht vinden met die grote wielen. En naar mijn inziens bieden zulke wielen enkel voordeel bij snelle niet al te technische omlopen die dan ook nog eens niet teveel bochten hebben. Ik moet het alleszins niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Dat is zo'n 29'er. Ik blijf dat een eerder onozel zicht vinden met die grote wielen. En naar mijn inziens bieden zulke wielen enkel voordeel bij snelle niet al te technische omlopen die dan ook nog eens niet teveel bochten hebben. Ik moet het alleszins niet...
                              Het ziet er idd een beetje raar uit, vind ik ook wel maarja...

Beter dan dit gaat het alvast ook niet worden...

15 days of freeriding in Peru with Rob J and Rene Wildhaber, May 2010. Locations: Cusco, Ollantatambo, Vilcabamba. Organization: www.gravityperu.com and www.kbperu.com Camera…

Comment

• Mooie blog gevonden

Comment

• Knap!

Als ik nu een fiets zou mogen samenstellen: Stumpjumper Comp frame van 2010 (in het rood) met de volledige X.0 groep, DT Swiss Tricons met rode spaken en een witte Fox 32...

Comment

Als ik nu een fiets zou mogen samenstellen: Stumpjumper Comp frame van 2010 (in het rood) met de volledige X.0 groep, DT Swiss Tricons met rode spaken en een witte Fox 32...
                                    Mooie combo idd...Hoeft alleen niet specifiek rood te zijn..

Comment

Mooi hoor!
                                      Die kleurtjestendens van de laatste tijd... I love it!
                                      Die Dt Swiss Tricons met hun witte spaakjes vind ik ook wel lekker flashy.

Comment

• Zijn die voorvorken van dt ook niet erg goed ? (in verg met Magura en Fox)

Comment

Zijn die voorvorken van dt ook niet erg goed ? (in verg met Magura en Fox)
                                          Magura en vooral Fox zijn toch wel de betere vorken op de markt als ik zo hoor, zelf geen ervaring mee. Ik rij al 12 jaar met Headshok vorken. Geen idee of die Dt Swiss vorken beter of slechter zouden zijn dan die Fox of Magura toestanden.

Comment

Working...
                                          X