Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHey, ik zei dat je er wel eentje zou willen (moést je de Caffeine nu vervangen), niet dat je er eentje gaat kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenJe zal het waarschijnlijk al geprobeerd hebben, maar toch.
Zet die 2 vijzen eens los waarmee uw remklauw op de vork zit gemonteerd. Dan knijp je de remhendel volledig dicht en zet je die bouten terug vast. Het helpt iedere keer bij mij (maar soms niet voor lang).
Comment
-
Was vandaag in Averbode voor een ijsje, en het parcours voor de manche van het Belgisch Kampioenschap MTB van zondag aanstaande leek al helemaal uitgezet en afgelint
Morgenavond rond 20u ga ik er eens wat rondjes draaien, nog iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMaar telkens ik mijn voorwiel eruit haal heb ik f*cking aanlopende remmen... De LBS houdt er ook niet van en zegt dat het hopeloos is om ze af te stellen
Avid Juicy 3, 3500 km probleemloos maar nu al 400 km miserie.
Dus mijn eerste Speed Kings ritje was niet fijn, als in: traaaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIemand een voorstel over de ideale bandenspanning om met de MTB de Oude kwaremont + koppenberg (+nog lus op asfalt) op te rijden voor iemand van +- 60kg ?
Heb er nu 3bar opstaan, en dat is gewoon KEIhard. Dan mag ik kinderen ook vergeten denk ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk zou graag m'n 7 jaar oude Cannondale willen strippen en dan laten spuiten en terug opbouwen. Weet er iemand een goed adresje waar ik dat goed en goedkoop kan laten doen?
In aarschot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenMet 2.2 kom je nog ruim toe om geen snakebites te krijgen in bergaf....
Dit zou wel eens een serieuze kanshebber kunnen zijn als ik ooit een nieuwe koop: http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes...tail/paragonz/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenOk, kga starten op 3, na de meeste asfalt laat ik er dan wel ff wat uit. Btw, Trek werkt nu nog nauwer samen met G.F., er is nu een ganse collectie uit met 29'ers.
Dit zou wel eens een serieuze kanshebber kunnen zijn als ik ooit een nieuwe koop: http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes...tail/paragonz/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is zo'n 29'er. Ik blijf dat een eerder onozel zicht vinden met die grote wielen. En naar mijn inziens bieden zulke wielen enkel voordeel bij snelle niet al te technische omlopen die dan ook nog eens niet teveel bochten hebben. Ik moet het alleszins niet...
Beter dan dit gaat het alvast ook niet worden...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Als ik nu een fiets zou mogen samenstellen: Stumpjumper Comp frame van 2010 (in het rood) met de volledige X.0 groep, DT Swiss Tricons met rode spaken en een witte Fox 32...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Als ik nu een fiets zou mogen samenstellen: Stumpjumper Comp frame van 2010 (in het rood) met de volledige X.0 groep, DT Swiss Tricons met rode spaken en een witte Fox 32...
Die kleurtjestendens van de laatste tijd... I love it!
Die Dt Swiss Tricons met hun witte spaakjes vind ik ook wel lekker flashy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZijn die voorvorken van dt ook niet erg goed ? (in verg met Magura en Fox)
Comment
Comment