Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    het probleem is, ik heb er al 4 en die titanium dingen verouderen dus niet hee,
    Gewoon eens een andere groep en een nieuwe set wielen bestellen dan.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, maar dat doe ik alleen als ik niet tevreden ben van de huidige.. zoals nu bvb bij de Hilset waar de Tune er af gaat en er een XTR van de vorige generatie gaat opkomen.
      Te veel kleine mizeries met de Tune, loskomende bouten, verschuivende as enz..

Comment

Ja, maar dat doe ik alleen als ik niet tevreden ben van de huidige.. zoals nu bvb bij de Hilset waar de Tune er af gaat en er een XTR van de vorige generatie gaat opkomen.
        Te veel kleine mizeries met de Tune, loskomende bouten, verschuivende as enz..
        Dat is de tol van het kiezen voor zeer licht materiaal.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Dat is de tol van het kiezen voor zeer licht materiaal.
          Dat klopt, met de XTR zal de bike 100g meer wegen

Comment

Dat klopt, met de XTR zal de bike 100g meer wegen
            Zo goed als niets dus.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad maar wel een pak betrouwbaarder. Enkel over de Hope trapas met ceramische lagers hoor ik zowel zeer goede als zeer slechte dingen. Misschien dat ik alsnog 25€ meer geef en een Chris King steek.

Comment

Inderdaad maar wel een pak betrouwbaarder. Enkel over de Hope trapas met ceramische lagers hoor ik zowel zeer goede als zeer slechte dingen. Misschien dat ik alsnog 25€ meer geef en een Chris King steek.
                Net zoals het Ritchey WCS balhoofdstel dat ik net in de Colnago gezet heb. Enkele tientallen grammen zwaarder dan de Tiso, maar oooh zo veel degelijker en robuuster uitgevoerd.

Comment

• Iemand die weet of Scott voor de carbon Scales identieke frames gebruikt, of zijn er verschillen gaande van de 35 tot de 10?
                  Last edited by ; 02/11/2009, 16:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Iemand die weet of Scott voor de carbon Scales identieke frames gebruikt, of zijn er verschillend gaande van de 35 tot de 10?

De frames zijn identiek. Alleen de RC heeft een integrated seatpost.

Echter koop je het frame apart dan is de 10 en de 20 verschillend, omdat op de 20 in frameset only er ook V-brake nokken voorzien zijn.

Gewicht frame Scale 10: 1kg210
                    Gewicht frame Scale 20 met v-brake nokken: 1kg240

Voor de kommaneukers : maat M

Comment

• Zie deze wel zitten: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69637
                      Maar nog even afwachten, ik heb voor mezelf beslist niet meer dan 1000 uit te geven.

Comment

Zie deze wel zitten: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69637
                        Maar nog even afwachten, ik heb voor mezelf beslist niet meer dan 1000 uit te geven.

Een slechte prijs is dat niet, ik zou hem zeggen dat je 1000 geeft en hij direct moet beslissen. (als het je maat is). Ik zou hem nooit in het buitenland kopen, ik weet heel goed dat men dan over garanties echt moeilijk doet. Zeker bij Carbon vraagt men meestal om je aankoopfactuur. En als je naar een fietshandelaar gaat, gaat die je ook heel graag zien komen

Comment

• Hoe bedoel je, van die fietshandelaar?
                          Ik ga 'm misschien wel dat voorstel doen, zo te zien is er toch niet veel interesse in (wat ik raar vind)...
                          Ik denk dat de kader net groot genoeg is (ben 1.90, heb nu een Trek in 19,5").

Comment

Hoe bedoel je, van die fietshandelaar?
                            Dat hij je graag ziet komen als je een fiets in het buitenland zou kopen........

Comment

• Ah zo, nu ja ik was ook niet meteen van plan om zoiets in het buitenland te kopen...
                              Ik heb wel eens gekeken in Amerika met de stand van de dollar, maar dat kost blijkbaar evenveel.

Comment

• Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten

Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.
                                  Precies veel zandweggetjes in t stad ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Precies veel zandweggetjes in t stad ;-)
                                    Vette klei ja, ook al leek het meer str*nt. Limburg hé.

Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 03/11/2009, 14:54.

Comment

• Koopje denk ik: http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...on_maat_l.html

Comment

1000 bieden.

Mijn nieuwe was vandaag klaar moet nog paar details corrigeren, daarna post ik er een fotooke van.

Comment

• Ik vind die qua looks niet m'n ding...
                                          Afmontage is wel top, te goed zelfs voor hetgeen ik ermee doe. Die velgen zou ik wel willen...

Comment

Working...
                                          X