Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, maar dat doe ik alleen als ik niet tevreden ben van de huidige.. zoals nu bvb bij de Hilset waar de Tune er af gaat en er een XTR van de vorige generatie gaat opkomen.
Te veel kleine mizeries met de Tune, loskomende bouten, verschuivende as enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is de tol van het kiezen voor zeer licht materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat klopt, met de XTR zal de bike 100g meer wegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenInderdaad maar wel een pak betrouwbaarder. Enkel over de Hope trapas met ceramische lagers hoor ik zowel zeer goede als zeer slechte dingen. Misschien dat ik alsnog 25€ meer geef en een Chris King steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIemand die weet of Scott voor de carbon Scales identieke frames gebruikt, of zijn er verschillend gaande van de 35 tot de 10?
De frames zijn identiek. Alleen de RC heeft een integrated seatpost.
Echter koop je het frame apart dan is de 10 en de 20 verschillend, omdat op de 20 in frameset only er ook V-brake nokken voorzien zijn.
Gewicht frame Scale 10: 1kg210
Gewicht frame Scale 20 met v-brake nokken: 1kg240
Voor de kommaneukers : maat M
Comment
-
Zie deze wel zitten: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69637
Maar nog even afwachten, ik heb voor mezelf beslist niet meer dan 1000 uit te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenZie deze wel zitten: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69637
Maar nog even afwachten, ik heb voor mezelf beslist niet meer dan 1000 uit te geven.
Een slechte prijs is dat niet, ik zou hem zeggen dat je 1000 geeft en hij direct moet beslissen. (als het je maat is). Ik zou hem nooit in het buitenland kopen, ik weet heel goed dat men dan over garanties echt moeilijk doet. Zeker bij Carbon vraagt men meestal om je aankoopfactuur. En als je naar een fietshandelaar gaat, gaat die je ook heel graag zien komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHoe bedoel je, van die fietshandelaar?
Comment
-
Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenPrecies veel zandweggetjes in t stad ;-)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKoopje denk ik: http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...on_maat_l.html
Mijn nieuwe was vandaag klaar moet nog paar details corrigeren, daarna post ik er een fotooke van.
Comment
Comment