Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar dat doe ik alleen als ik niet tevreden ben van de huidige.. zoals nu bvb bij de Hilset waar de Tune er af gaat en er een XTR van de vorige generatie gaat opkomen.
Te veel kleine mizeries met de Tune, loskomende bouten, verschuivende as enz..
Ja, maar dat doe ik alleen als ik niet tevreden ben van de huidige.. zoals nu bvb bij de Hilset waar de Tune er af gaat en er een XTR van de vorige generatie gaat opkomen.
Te veel kleine mizeries met de Tune, loskomende bouten, verschuivende as enz..
Dat is de tol van het kiezen voor zeer licht materiaal.
Inderdaad maar wel een pak betrouwbaarder. Enkel over de Hope trapas met ceramische lagers hoor ik zowel zeer goede als zeer slechte dingen. Misschien dat ik alsnog 25€ meer geef en een Chris King steek.
Inderdaad maar wel een pak betrouwbaarder. Enkel over de Hope trapas met ceramische lagers hoor ik zowel zeer goede als zeer slechte dingen. Misschien dat ik alsnog 25€ meer geef en een Chris King steek.
Net zoals het Ritchey WCS balhoofdstel dat ik net in de Colnago gezet heb. Enkele tientallen grammen zwaarder dan de Tiso, maar oooh zo veel degelijker en robuuster uitgevoerd.
Een slechte prijs is dat niet, ik zou hem zeggen dat je 1000 geeft en hij direct moet beslissen. (als het je maat is). Ik zou hem nooit in het buitenland kopen, ik weet heel goed dat men dan over garanties echt moeilijk doet. Zeker bij Carbon vraagt men meestal om je aankoopfactuur. En als je naar een fietshandelaar gaat, gaat die je ook heel graag zien komen
Hoe bedoel je, van die fietshandelaar?
Ik ga 'm misschien wel dat voorstel doen, zo te zien is er toch niet veel interesse in (wat ik raar vind)...
Ik denk dat de kader net groot genoeg is (ben 1.90, heb nu een Trek in 19,5").
Ah zo, nu ja ik was ook niet meteen van plan om zoiets in het buitenland te kopen...
Ik heb wel eens gekeken in Amerika met de stand van de dollar, maar dat kost blijkbaar evenveel.
Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.
Heeft een goede 680€ gekost met alle verlichting erbij. Niks in vergelijking met al dat duur gedoe van 1000€ en meer, maar voor wat ik hem gebruik (verplaatsingen in 't stad), voldoet hij prima. Krijgt, op een wasbeurt na, nooit echt onderhoud.
Comment