Kan ik begrijpen ! Kwaliteit ok, vind de looks ook niet ok. Wel topmateriaal. Mogelijke optie: ergens leuk en mooi frame op de kop tikken......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het frame is nog te doen, ik vind die grijze Fox enorm vloeken (op quasi iedere fiets eigenlijk).
Dit frame met de Crossmax velgen op zou zalig zijn:
Staat nog altijd te koop, morgen eens horen of de ouders goed gezind zijn...
Comment
-
Ook erg aanlokkelijk: http://www.2dehands.be/granville-pul...l?qq=granville
Schitterend frame vind ik, en afmontage is ook top... Of zijn die teamfietsen afgeleefd?
Comment
-
Comment
-
Een testritje (mag gewoon op straat) met een tweedehandsfiets kan ook nooit kwaad. En nagaan of een vork of demper niet onderdempt is en/of olie lekt is ook best aangewezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDe kopserie en de zadelklem zouden ook nog in een andere kleur mogen, goud of wit of evt. rood.
Overigens, mijn Pinarello racefiets heeft een frame met de kleuren geel, zilver en zwart carbon. Ik heb alle andere onderdelen dan maar zwart genomen. Ik dacht eerst aan een paar andere onderdelen in kleur (ik geloof dat ik er in het begin trouwens een geel stuurlint op had), maar uiteindelijk is hij zoveel mooier met allemaal zwarte onderdelen (op de groep en de velgen na).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNiet m'n ding.
De bestickering van Colnago vind ik niet strak genoeg, de gouden onderdelen vloeken een beetje en die banden vind ik ook niet mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe MTB variant van die in het wegfietserstopic.
De PMP crank mag dan weer wel blijven
Comment
-
Om even in dit topic verder te gaan over het kuisen
De winter bike zonet even in orde gezet voor de TT van Ottenburg van volgende woensdag. Was nog een beetje vuil na de laatste tocht verleden week.
Enkel nog een dikke slag in het achterwiel die me wat zorgen baart en hopelijk is het baasje tegen dan zijn verkoudheid kwijt
en een halfuurtje later
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
Comment