Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Vet, waar zou dat te koop zijn?
    Heb die gezien bij Futurumshop, maar daar is passen een beetje moeilijk natuurlijk. Cannondale-dealers zullen die ook wel kunnen bestellen, maar of ze die op voorraad hebben?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ah oke, thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Ah oke, thanks
        NP.

Ik zie trouwens dat ze nog een gelijkaardige trui ook in het gamma hebben. Klein logo op de borst, maar wel grote letters op de mouwen. Dan liever die van hierboven.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• mijn multitool kan ik ook al niet meer vergeten

Comment

• Dat is verdorie erg handig

Comment

• Thx
              cannondale heeft dat zelf ook maar mooier en beter wss
              Vraag vandaag nog een proefrit aan en ontdek onze fietsenwinkels. De fietsenspeciaalzaak waar service en kwaliteit voorop staat. Ontdek nu! | Almelo - Enschede - Harkstede - Groningen - Limmen

Maar dat kost 40€
              Multitool had ik nog liggen, PVC buis ook en carbon was snel gemaakt.
              Heeft me maar paar euro gekost en weegt stuk minder

Comment

• Al dat grammetjesgewin verdwijnt op die manier eensklaps in het niets, en het is dan nog gewicht op de voorkant, kan je helemaal missen als kiespijn (... hebben ze mij toch ooit verteld).

Comment

• idd
                  maar het is wel handig.
                  Denk dat ik hem alleen op korte trips ga gebruiken. Dan neem ik alleen dat mee+ drinkbus.
                  Ik heb immers ook een andere versie waar ook een CO² patroon en een flyweight bandje erin zit.(NOG zwaarder )
                  Op langere tochten heb ik sowieso de camelbak bij.

Comment

• Rammelt dat niet? Of doe je daar nog een doekje of verpakkingsmateriaal rond?
                    Qua plaats is dat idd niet echt ideaal. Vooraan en dan nog vrij hoog in de fiets ook.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                      idd
                      maar het is wel handig.
                      Denk dat ik hem alleen op korte trips ga gebruiken. Dan neem ik alleen dat mee+ drinkbus.
                      Ik heb immers ook een andere versie waar ook een CO² patroon en een flyweight bandje erin zit.(NOG zwaarder )
                      Op langere tochten heb ik sowieso de camelbak bij.
                      Van reparatiegerief neem ik alleen een binnenband en een pomp mee, in een achterzak.

Comment

• In de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
                        Omdat ik anders vergeet van het er terug in te steken, neem ik dat dus op elke rit mee.. je wordt dat gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          In de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
                          Omdat ik anders vergeet van het er terug in te steken, neem ik dat dus op elke rit mee.. je wordt dat gewoon
                          Ik heb nochtans toch ook al ooit lange ritten in de Ardennen gereden. En niet alleen lange ritten met de mountainbike. Van de zomer nog een rit met de koersfiets gereden van 230 km met enkel twee binnenbanden en een pomp mee.

Comment

In de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
                            Je vergeet nog te melden dat je ook nog een digicam meeneemt. En geld was er ook nog bij zeker?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja inderdaad.. wat jakkel zegt is zeker waar, je kan met veel minder ook thuisgeraken als je geen 3 platte banden krijgt heb je er maar 2 spare nodig
                              ik weet niet of hij alleen fietst of niet, maar ik rij veel alleen en dan ben je op jezelf aangewezen in nood.

Comment

• Deze week trouwens het Test Jaarboek 2010 van Mountain Bike Plus gekocht. Een redelijk dun boekje met ongeveer 100 MTB-tests.
                                Opvallend is wel dat ik er minder uit bijleer dan ik verwacht had. Vooral omdat ik de laatste jaren hooguit een paar MTB-tijdschriften gelezen heb. Er staan natuurlijk wel veel dingen in die ik nog niet wist, maar toch duidelijk minder dan wat ik ervan verwacht had.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Ja inderdaad.. wat jakkel zegt is zeker waar, je kan met veel minder ook thuisgeraken als je geen 3 platte banden krijgt heb je er maar 2 spare nodig
                                  ik weet niet of hij alleen fietst of niet, maar ik rij veel alleen en dan ben je op jezelf aangewezen in nood.
                                  Ik rij ook veel alleen hoor. Die 230 km was echter niet alleen. Alles kan stuk natuurlijk, maar ik kan moeilijk een ganse gereedschapskoffer meenemen hé.

Comment

Ja inderdaad.. wat jakkel zegt is zeker waar, je kan met veel minder ook thuisgeraken als je geen 3 platte banden krijgt heb je er maar 2 spare nodig
                                    Hangt er ook van af waar en hoe lang je fietst. Kom je veel op plaatsen waar niet veel mensen wonen, dan heb je natuurlijk wel wat extra nodig. Voor de lokale toertochten "in de Vloandersch" is dat alleszins al een stuk minder het geval. Een multitool, een binnenband, een pompje of CO2-patroon en nog je GSM en geld, en je komt al een heel eind.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Deze week trouwens het Test Jaarboek 2010 van Mountain Bike Plus gekocht. Een redelijk dun boekje met ongeveer 100 MTB-tests.
                                      Opvallend is wel dat ik er minder uit bijleer dan ik verwacht had. Vooral omdat ik de laatste jaren hooguit een paar MTB-tijdschriften gelezen heb. Er staan natuurlijk wel veel dingen in die ik nog niet wist, maar toch duidelijk minder dan wat ik ervan verwacht had.
                                      het warm water wordt nochtans regelmatig opnieuw uitgevonden...
                                      in feite verandert er niet zo veel meer, dingen worden beter, en duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ik rij ook veel alleen hoor. Die 230 km was echter niet alleen. Alles kan stuk natuurlijk, maar ik kan moeilijk een ganse gereedschapskoffer meenemen hé.
                                        Natuurlijk..
                                        Ik ken iemand die gerief bij had waarmee hij zowat een ganse fiets uit elkaar kon nemen. Die zijn rugzak woog bijna 15Kg
                                        Als die erbij was, zat je goed

Comment

het warm water wordt nochtans regelmatig opnieuw uitgevonden...
                                          in feite verandert er niet zo veel meer, dingen worden beter, en duurder.
                                          Wel ja. Eén van de redenen waarom ik destijds gestopt ben met het kopen van die boekjes.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X