Oorspronkelijk geplaatst door GTX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenAh oke, thanks
Ik zie trouwens dat ze nog een gelijkaardige trui ook in het gamma hebben. Klein logo op de borst, maar wel grote letters op de mouwen. Dan liever die van hierboven.
Comment
-
Thx
cannondale heeft dat zelf ook maar mooier en beter wss
Vraag vandaag nog een proefrit aan en ontdek onze fietsenwinkels. De fietsenspeciaalzaak waar service en kwaliteit voorop staat. Ontdek nu! | Almelo - Enschede - Harkstede - Groningen - Limmen
Maar dat kost 40€
Multitool had ik nog liggen, PVC buis ook en carbon was snel gemaakt.
Heeft me maar paar euro gekost en weegt stuk minder
Comment
-
idd
maar het is wel handig.
Denk dat ik hem alleen op korte trips ga gebruiken. Dan neem ik alleen dat mee+ drinkbus.
Ik heb immers ook een andere versie waar ook een CO² patroon en een flyweight bandje erin zit.(NOG zwaarder)
Op langere tochten heb ik sowieso de camelbak bij.
Comment
-
Rammelt dat niet? Of doe je daar nog een doekje of verpakkingsmateriaal rond?
Qua plaats is dat idd niet echt ideaal. Vooraan en dan nog vrij hoog in de fiets ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenidd
maar het is wel handig.
Denk dat ik hem alleen op korte trips ga gebruiken. Dan neem ik alleen dat mee+ drinkbus.
Ik heb immers ook een andere versie waar ook een CO² patroon en een flyweight bandje erin zit.(NOG zwaarder)
Op langere tochten heb ik sowieso de camelbak bij.
Comment
-
In de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
Omdat ik anders vergeet van het er terug in te steken, neem ik dat dus op elke rit mee.. je wordt dat gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIn de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
Omdat ik anders vergeet van het er terug in te steken, neem ik dat dus op elke rit mee.. je wordt dat gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIn de Ardennen kom je daar niet mee thuis. Ik heb altijd een EHBO kit, 2 binnenbanden, plakgerief, een pomp, GSM, insektenspul, een multitool, een regenjas en een overlevingsdeken bij.
Comment
-
Deze week trouwens het Test Jaarboek 2010 van Mountain Bike Plus gekocht. Een redelijk dun boekje met ongeveer 100 MTB-tests.
Opvallend is wel dat ik er minder uit bijleer dan ik verwacht had. Vooral omdat ik de laatste jaren hooguit een paar MTB-tijdschriften gelezen heb. Er staan natuurlijk wel veel dingen in die ik nog niet wist, maar toch duidelijk minder dan wat ik ervan verwacht had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa inderdaad.. wat jakkel zegt is zeker waar, je kan met veel minder ook thuisgeraken als je geen 3 platte banden krijgt heb je er maar 2 spare nodig
ik weet niet of hij alleen fietst of niet, maar ik rij veel alleen en dan ben je op jezelf aangewezen in nood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa inderdaad.. wat jakkel zegt is zeker waar, je kan met veel minder ook thuisgeraken als je geen 3 platte banden krijgt heb je er maar 2 spare nodig
ik weet niet of hij alleen fietst of niet, maar ik rij veel alleen en dan ben je op jezelf aangewezen in nood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDeze week trouwens het Test Jaarboek 2010 van Mountain Bike Plus gekocht. Een redelijk dun boekje met ongeveer 100 MTB-tests.
Opvallend is wel dat ik er minder uit bijleer dan ik verwacht had. Vooral omdat ik de laatste jaren hooguit een paar MTB-tijdschriften gelezen heb. Er staan natuurlijk wel veel dingen in die ik nog niet wist, maar toch duidelijk minder dan wat ik ervan verwacht had.
in feite verandert er niet zo veel meer, dingen worden beter, en duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk rij ook veel alleen hoor. Die 230 km was echter niet alleen. Alles kan stuk natuurlijk, maar ik kan moeilijk een ganse gereedschapskoffer meenemen hé.
Ik ken iemand die gerief bij had waarmee hij zowat een ganse fiets uit elkaar kon nemen. Die zijn rugzak woog bijna 15Kg
Als die erbij was, zat je goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhet warm water wordt nochtans regelmatig opnieuw uitgevonden...
in feite verandert er niet zo veel meer, dingen worden beter, en duurder.
Comment
Comment