ik heb enkel nog abonnementen. Ik denk op O2 Bikers, Mountainbike + , Velo Vert en Singletrack UK.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNatuurlijk..
Ik ken iemand die gerief bij had waarmee hij zowat een ganse fiets uit elkaar kon nemen. Die zijn rugzak woog bijna 15Kg
Als die erbij was, zat je goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenik heb enkel nog abonnementen. Ik denk op O2 Bikers, Mountainbike + , Velo Vert en Singletrack UK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als je een panne had moest je eerst een kwartier wachten vooraleer die zijn rugzak ergens mee naar boven gesleurd had zeker?
Ik was al content dat hij die rugzak bij had, ik kon hem nu al met moeite volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtende kleur heeft niet echt iets met de rijkwaliteiten te maken JanC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVoilà, en in mijn geval wil dat oog redelijk veel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenVoor ik mijn C'dale gekocht had was ik toch ook al een hlaf jaar aan het zoeken voor "het koopje" en toch uiteindelijk gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenJe MOET eerst wat zoeken en wikken en wegen voor je ziet wat een koopje IS...
Comment
-
Verdorie, ook wel mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
Comment