Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb enkel nog abonnementen. Ik denk op O2 Bikers, Mountainbike + , Velo Vert en Singletrack UK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Natuurlijk..
      Ik ken iemand die gerief bij had waarmee hij zowat een ganse fiets uit elkaar kon nemen. Die zijn rugzak woog bijna 15Kg
      Als die erbij was, zat je goed
      En als je een panne had moest je eerst een kwartier wachten vooraleer die zijn rugzak ergens mee naar boven gesleurd had zeker?

Comment

ik heb enkel nog abonnementen. Ik denk op O2 Bikers, Mountainbike + , Velo Vert en Singletrack UK.
        Het Duitse Bike vond ik vroeger het enige echt interessante naar tests toe. Vooral omwille van hun uitgebreide labotests van allerlei onderdelen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          En als je een panne had moest je eerst een kwartier wachten vooraleer die zijn rugzak ergens mee naar boven gesleurd had zeker?
          Neen, die gast is heel sterk.. zit trouwens regelmatig in de pyreneeen voor coast to coast en dat soort dingen.
          Ik was al content dat hij die rugzak bij had, ik kon hem nu al met moeite volgen

Comment

• De nieuwe Canyons heb ik ook eens bekeken, echt weinig veranderd qua design...
            Als ze nu eens wat meer kleuren zouden invoeren. Nu kan je enkel kiezen tussen wit en zwart en met wat geluk een kleur specifiek voor het model.

Comment

• de kleur heeft niet echt iets met de rijkwaliteiten te maken JanC

Comment

de kleur heeft niet echt iets met de rijkwaliteiten te maken JanC
                Het oog wil ook wel wat hé Adri.

Comment

• Voilà, en in mijn geval wil dat oog redelijk veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Voilà, en in mijn geval wil dat oog redelijk veel...
                    Hoe lang ben jij nu al aan het wikken en wegen voor een MTB ??

Comment

• Hij zal tijd hebben hé... niks mis mee vind ik... .

Comment

• Zolang hij in the meantime niet te voet moet gaan ...

Comment

• Inderdaad ik ben al even bezig. Ik had een bod gedaan op die Scale 35, maar dat is niks geworden... Maar ik heb wel tijd ja.

Comment

• Voor ik mijn C'dale gekocht had was ik toch ook al een hlaf jaar aan het zoeken voor "het koopje" en toch uiteindelijk gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Voor ik mijn C'dale gekocht had was ik toch ook al een hlaf jaar aan het zoeken voor "het koopje" en toch uiteindelijk gevonden
                              Je MOET eerst wat zoeken en wikken en wegen voor je ziet wat een koopje IS...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                Je MOET eerst wat zoeken en wikken en wegen voor je ziet wat een koopje IS...
                                Idd. En achteraf bedenk je je dan dat je net zo goed één van je eerste favorieten kon gekocht hebben.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Verdorie, ook wel mooi...

Comment

Als het je maat is zou ik persoonlijk niet twijfelen voor dat geld !!

Comment

Die ziet er inderdaad wel heel proper onderhouden uit. Een toch wel vrij scherpe prijs vind ik. Alleen spijtig dat die lock-out van die Lefty niet meer werkt. Misschien eerst eens informeren wat dat kost om dat te laten maken. De kleur is niet echt mijn ding (voor zover je van een kleur kan spreken), ik ben geen fan van blanke frames en voor team replica's heb ik het ook niet echt, maar da's persoonlijk natuurlijk.

Comment

• Ik vind het ook niet zo mooi, maar samen met de wielen dan weer wel.
                                        Lockout gebruik ik nooit, dus geen probleem.
                                        Ik lees nu pas dat hij gereserveerd is...

Comment

• Das een Lefty ELO. Als je die ooit zou willen herstellen zou het geld kosten.
                                          ELO repareren ze niet meer. het motortje wat erin zit wordt er dus uitgehaald en moet vervangen worden door een heel systeem.
                                          Maar als je hem nooit gebruikt ...

Comment

Working...
                                          X