Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie tweede lijkt me meer iets uit een ongeval.
Lees: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=31081
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVind je me ook eens wat foto's van kapotte Chris King naven, dat zou pas echt m'n wereldbeeld verstoren
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenbtw: de dt240s blijft een zeer goede naaf, maar kwa loopkultuur ben ik nog meer tevreden van m'n xtr naven van 1992.. die nog altijd lopen alsof ze nieuw zijn
En de XTR is altijd al een referentie geweest...
Comment
-
... "en dan nog zou het niet mogen" ... dat is het enige waar ik het niet mee eens ben.
wat scheelt er eigenlijk met die CK? Is me niet zo duidelijk vanop de foto.
Maar het zal alvast niet het binnenwerk zijn, alhoewel een maat van me een CK kapot gekregen heeft. Was wel zijn schuld omdat hij de instructies niet gevolgd had voor het inrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten... "en dan nog zou het niet mogen" ... dat is het enige waar ik het niet mee eens ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwat scheelt er eigenlijk met die CK? Is me niet zo duidelijk vanop de foto.
Maar het zal alvast niet het binnenwerk zijn, alhoewel een maat van me een CK kapot gekregen heeft. Was wel zijn schuld omdat hij de instructies niet gevolgd had voor het inrijden.
Die rode cirkeltjes staan rond scheurtjes, de schroefdraadgetapte gaten om de schijven op te bevestigen zijn gescheurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAlles kan kapot Adri, alles.
Die rode cirkeltjes staan rond scheurtjes, de schroefdraadgetapte gaten om de schijven op te bevestigen zijn gescheurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNee, waarschijnlijk niet. Ik vraag me af wat de garantie in deze gevallen gebracht heeft. Daar lees je jammer genoeg niet veel over, wat me doet denken dat het niet gelukt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDaar moet dan toch een serieuze kracht op gewerkt hebben. Heb je ook een verhaaltje bij die foto?
Ik weet totaal niet welk verhaal daar aan vasthangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, da's een foto die ik nog gevonden heb op m'n harde schijf, ergens ver weg in m'n archieven.
Ik weet totaal niet welk verhaal daar aan vasthangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, ik heb zo ook een folder met wrakken, gebroken frames en zo
Als je dan hoort wat de eigenaars daarmee uitgestoken hebben sta je soms niet verbaasd van het resultaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet is wel rot als dit gebeurd bij een naaf van 200€..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe hebt ongevallen en je hebt gewoonweg 'hard gebruik'. Een onderdeel dat stuk gaat tengevolge van een ongeval is niet abnormaal te noemen. Maar als het stuk gaat door simpelweg 'hard' te gebruiken, dat zou niet mogen.
Ik heb nog ergens een foto van het resultaat, maar die staat op een andere PC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHoe noem jij het als iemand met een hardtail een afdaling rijdt, en tegen 60km per uur in een droge rivierbedding knotst, en zijn frame breekt (en wielen, vork )
Ik heb nog ergens een foto van het resultaat, maar die staat op een andere PC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGebruikt wel, oud? Ik weet niet, en moest het nog een oude zijn, dan zou het nog niet mogen hé... .
Wie heeft er trouwens ooit gezegd dat de flens van een DT-naaf niet kan breken??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet is wel rot als dit gebeurd bij een naaf van 200€..
Heb zelf trouwens ook al wel gezien dat dure onderdelen niet per sé duurzaam zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHier is de foto..
Het was niet zijn eerste frame...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNiet mogen ... Newsflash: élke naaf kan breken.
Allée vooruit, voor één keertje dan nog eens.
'Het zou niet mogen' betekent niet dat het niet kan dacht ik... .
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWie heeft er trouwens ooit gezegd dat de flens van een DT-naaf niet kan breken??
Groetjes, en verder nog een prettige avond mijnheer beta...
Comment
Comment